וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כל הטעויות של "הנוקמים: עידן אולטרון"

16.10.2015 / 12:28

סרט הגיבורים היקר של מארוול ידרוש מכם לצפות בסדרה כדי שתוכלו להבין אותו, ועוד שלל טעויות משעשעות. וגם: איך מגיבה דוגמנית על לשעבר לירי של ירקות? לייב בלוגינג תרבותי

20:17 - יובל סמו מככב בדיווח של חדשות VICE

אתר החדשות המוערך VICE העביר דיווח מיוחד ממה שעורכיו מגדירים כ"אינתיפאדה 3.0". הסיקור של כתב המערכת סקר את כוחות הביטחון הרבים שנפרשו ברחובות העיר, החששות והדעות של תושבי העיר היהודים והערבים, וגם הפגנה ספונטנית אחת עם משתתף לא צפוי.

יובל סמו, מחופש לדמות של יצחק קרסנטי מ"ארץ נהדרת", הסתנן לשורות המפגינים ונראה במשך שניות ארוכות כשהוא מניף את מקל ההליכה שלו בהתלהבות. הדיווח המלא בקטע היוטיוב.

12:48 - טום הנקס וג'ימי פאלון מציגים: משחקי ריגול

"גשר המרגלים", הדרמה ההיסטורית בכיכובו של טום הנקס, יצא לאקרנים בימים אלה בארה"ב, והכוכב הראשי נמצא כבר כמה שבועות בעיצומו של מסע קידום בתוכניות הטוק שואו הבולטות. הפעם הנקס הגיע להתארח אצל ג'ימי פאלון והשניים ניסו לשחק יחד תסריטים לסרטי מרגלים שנכתבו על ידי ילדים. חלקם כל כך מוצלחים עד שזה נשמע כמעט טוב מדי מכדי להיות אמיתי. ועדיין, התצאה חמודה למדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

12:32 - ג'יימס קורדן יורה ירקות על סינדי קרופורד

סינדי קרופור ומאט בונר הגיעו להתאר בתוכנית הלייט נייט המצוינת של ג'יימס קורדן ב-CBS, ושוכנעו להצטרף אליו למשחק בשם "Don't Flinch". הכללים פשוטים: האורחים עומדים מאחורי מראה שקופה וצריכים שלא להירתע כשירקות נורים לכיוונם מתוך תותח קריפי במיוחד. אם חשבתם שההסבר מטורף, חכו שתראו איך זה נראה באמת.

12:29 - כל הטעויות של "הנוקמים: עידן אולטרון" בפחות מ-20 דקות

סרט גיבורים שכדי להבין אותו תצטרכו לצפות בסדרת טלוויזיה, אנשים שקמים כאילו כלום אחרי שנפלו מגובה 50 מטר, שני אנשים שגילמו בעל ואישה הם פתאום אח ואחות? הרבה דברים מוזרים קרו בסרט השני של הנוקמים. אם יש לכם קצת פחות מ-20 דקות, תוכלו לגלות את כולם בסרטון הנהדר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully