וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשיש אזעקה אני הופך מאיש מוסד לילדה בת 12 שכרגע קיבלה מחזור"

27.10.2015 / 6:36

אומר מיקי ליאון, מכוכבי הסדרה "כפולים". ביקרנו בסט צילומי הסדרה ושאלנו את מגי אזרזר, אנחל בונני וליאון איך השפיעה המציאות הבטחונית על הסדרה

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

"הרעיון לסדרה 'כפולים' התחיל מבעלי אסף, שהוא איש מחשבים מאד אנליטי", מספרת לנו מריה פלדמן שיצרה את הסדרה ביחד עם התסריטאי עמית כהן והפיקה אותה עם ליאת בנאסולי (במאי הסדרה הוא עודד רסקין). "לפני ש'חטופים' עלתה ורק ידעו על מה הסדרה והתחילו פרומואים, התחיל באזז מטורף. כל המדינה התעסקה בזה. ואותו נורא שיגע למה זה כל כך תפס אנשים. עוד לפני שאנשים ראו את הסדרה כולם רק מדברים על זה. הוא ניסה לפרק את זה לגורמים כאיש מאוד אנליטי, והגיע למסקנה שזה השילוב של נושא ביטחוני שכל הישראלים קצת מטורפים על זה, והעניין שמדובר באנשים רגילים, זה היה יכול לקרות לכל אחד מאתנו למעשה, או כל מי שהיה בצבא לפחות. זה סוד ההצלחה של רעיון החטופים. ככה הוא ראה את זה. הוא התחיל לחשוב מה עוד יכול להיות, ואז הוא אמר: מוסד! אם זה היה שילוב של מוסד ואנשים רגילים, זו הצלחה, אין יותר מזה. ואז חשבנו מה יכול להיות מוסד ואנשים רגילים, וחשבנו על מבחוח שאז היה טרי, כשבעצם הרעיון הזה שהפרצופים נחשפים בטלוויזיה ואף אחד בעצם לא יודע מי זה האנשים האלה".

"כפולים" עולה לשידור ב-29 באוקטובר בקשת. בסדרה מככבים בין השאר ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני, מיקי ליאון ורועי אסף. הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשיית ריגול. הם קמים בבוקר ומגלים, ללא כל הכנה מוקדמת, כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס למוסד. זאת בדומה לפרשה שקרתה במציאות עם חיסולו של בכיר החמאס אל-מבחוח. צוות וואלה! תרבות ביקר בסט צילומי הסדרה "כפולים" בשנה שעברה, בעת מבצע "צוק איתן", ובדקנו איך הושפעה סדרה שעוסקת בשאלה בטחונית מהמציאות הבטחונית שכללה אזעקות בזמן הצילומים. מיקי ליאון, המשחק בסדרה את איתן, סוכן מוסד לשעבר שגוייס לשב"כ כדי לחקור את כל הפרשה הזאת, אמר: "כשיש אזעקה אני הופך מאיש מוסד לילדה בת 12 שכרגע קיבלה מחזור".

זו אינה הפעם הראשונה שבה ליאון נכנס לדמות בטחונית, ושאלנו אותו האם הוא אינו חושש מטייפ קאסטינג. "שיהיה טייפ-קאסט", אמר לנו, "זה לא שהתעשייה שלנו מתהדרת בכל כך הרבה תפקידים שיש לך בכל רגע נתון, שאתה רק צריך לבחור, אתה יודע. זה עדיף מאשר לעשות ריאליטי בעיני"; מגי אזרזר מגלמת את נטלי, שתמונתה מתפרסמת בכל העולם עם החדש להיותה סוכנת מוסד, ביום חתונתה. שאלנו את אזרזר איך היתה חשה לו דבר כזה היה קורה לה במציאות ביום חתונתה, והיא השיבה: "הייתי מתמוטטת, מתמוטטת לחלוטין"; בנוסף, שאלנו את אזרזר, בונני וליאון: איזה שחקן או שחקנית הוליוודיים הם היו רוצים שיגלם את תפקידם בגרסה האמריקאית של הסדרה? צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully