וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: רגע לפני הטריילר החדש, הפוסטר של "מלחמת הכוכבים" נחשף

19.10.2015 / 9:19

24 שעות לפני שהטריילר השני לקראת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" יוצא לאוויר העולם, משחררים אולפני דיסני שלושה טיזרים קצרים ופוסטר שכבר מעורר התלהבות וסקרנות עצומה בקרב המעריצים. לייב בלוגינג תרבותי

15:31 - אזלו הכרטיסים להופעתו של אנריקה איגלסיאס בישראל

קבוצת בלוסטון, שמפיקה את הופעתו של אנריקה איגלסיאס בישראל, הודיעה כי אזלו כל הכרטיסים לאירוע. שי מור יוסף וגיא בסר מסרו כי בשלב זה לא ברור אם איגלסיאס יופיע פעם נוספת.

12:47 - רובי וויליאמס מפלרטט עם נערה ומתחרט

רובי וויליאמס, יודע כל אדם שנכח בהופעתו, נוהג לפלרטט עם הקהל. וזה בדיוק מה שהוא עשה באחת מהופעותיו מאוסטרליה. "אני אוהב את הלוק של המזכירה. זה מזכיר לי שאני צריך למחוק את היסטוריית הגלישה", אמר וויליאמס לבחורה מהקהל לפני ששאל לגילה.

כשהבחורה חשפה שהיא רק בת 15, הגיב וויליאמס במבוכה וביקש בהומור מהקהל שלא להעלות את הקטע ליוטיוב שכן הוא יסתבך בצרות. בהמשך אמר וויליאמס לצעירה להתרחק מגברים כמוהו.

11:16 - תיאטרון הקאמרי פונה לשרה רגב: "סייעי לבטל את החרמת ישראל"

מנכ"ל תיאטרון הקאמרי של תל אביב, נעם סמל, פנה הבוקר במכתב לשרת התרבות תחת הכותרת "אי הגעת אמנים מחו"ל". במכתבו מתאר סמל שורה של הסכמים לאירוח של תיאטראות מרחבי העולם, שמבוטלים בימים אלה בעקבות המצב הבטחוני בישראל.

בין התיאטראות המסרבים להגיע לישראל צויינו: התיאטרון הלאומי הסיני עם ההצגה "ריצ'רד השלישי", התיאטרון העירוני של ורנה עם ההצגה "קברט חנוך לוין" והתיאטרון העירוני של ורשה עם ההצגה "יעקובי וליידנטל".

"אנו מבקשים את התערבותך המיידית אצל שר החוץ שלנו ואצל שגרירי מדינות: סין, בולגריה ופולין, ולשכנעם לבטל את רוע הגזרה של החרמת ישראל", כותב סמל בפנייתו אל השרה.

נועם סמל. ניר פקין
נועם סמל/ניר פקין

10:15 - כמה טיילור סוויפט מרוויחה ביום? יותר ממה שחשבתם

שווה להיות טיילור סוויפט באופן כללי ולא קשור לשום דבר אחר, אבל אם נכנסים לרזולוציות של הכנסה אז מגיעים למסקנה שלגמרי שווה להיות טיילור סוויפט. על פי נתונים שמפרסם העיתון Sunday Express הרוויחה סוויפט מאז ינואר 317.8 מיליון דולר. אם פורטים את הסכום הזה לרווח יומי, מדובר על מיליון דולר מדי 24 שעות. לא רע כשאת רק בת 25.

טיילור סוויפט בהופעה במנצ'סטר. GettyImages
וכמה אתם הרווחתם היום?/GettyImages

10:01 - אנריקו מסיאס מאיים: "אקח את הקהילה היהודית בצרפת איתי ונעשה עלייה"

הזמר היהודי-אלג'יראי אנריקו מסיאס חושש לגורלה של הקהילה היהודית בצרפת, במידה ומפלגת הימין הקיצוני בהנהגתה של מארין לה פן, "החזית הלאומית", תזכה בבחירות במדינה.

"אם מארין לה פן תיבחר לנשיאה, אני אעזוב את צרפת ואעשה עלייה לישראל", אמר הזמר בריאיון לרשת טלוויזיה בצרפת. "אני אקח איתי את הקהילה היהודית כולה, אלא אם כן הם מוכנים להישאר כאן ולשאת בתוצאות".

מסיאס בן ה-77 זכה להצלחה אדירה בקריירה המוזיקלית שלו, והופיע גם בישראל מספר פעמים. הוא נחשב לתומך נלהב של ישראל ולשגריר של השלום. בעבר התבטא בעד זכותה של ישראל להגן על עצמה וטען כי הפלסטינים מוחזקים כבני ערובה בידי חמאס.

אנריקו מסיאס. GettyImages
ייקח את כל היהודים איתו? אנריקו מסיאס/GettyImages

09:25 - "מלחמת הכוכבים - שובו של כוכב המוות"

אם אתם מעריצי "מלחמת הכוכבים", היממה הקרובה עומדת להיות ארוכה מאוד. חודשיים לפני צאת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לבתי הקולנוע בעולם, שחררו אולפני דיסני שלושה טיזרונים קצרים (שחושפים מעט מאוד) ואת הפוסטר הרשמי והמסקרן של הסרט.

כמה דברים אפשר לומר על הפוסטר הזה כבר כעת: הראשון הוא שניכר כאן הניסיון לשמור על רוח הפוסטרים הקלאסיים של סרטי הסאגה, בעיקר על החלוקה הברורה בין הצד האפל והצד המואר של הכוח. אלא שכאן יש גם סוג של רמז נסתר, משום שריי (דמותה של דייזי רידלי), שמסתמנת כאחת משני הגיבורים המרכזיים החדשים של הסרט, ניצבת בבירור באמצע של המאבק הזה. האם זה אומר שכמו לוק ואנאקין סקייווקר, גם היא תימשך בצורה מסוכנת אל הצד האפל?

ואם במקרה לא שמתם לב אליו, ממש מאחורי פין (ג'ון בויגה) מסתתר לו מה שנראה כמו "כוכב מוות" חדש. באתר הרשמי של הסרט נכתב כי מדובר ב"כוכב קרח שהוסב למפקדה של "המסד הראשון", המצויד בנשק חדשני עם יכולת להרוס מערכות כוכבים שלמות".

ויש גם תעלומה נוספת לגבי הפוסטר החדש: מדוע לוק סקייוקר אינו נראה בו? הקול שלו מלווה את הטריילר הראשון של הסרט, אך עד כה הוא לא נראה בחומרים הרשמיים של הסרט. נראה שהעניין הזה מכוון כדי להשאיר את דמותו אפופת מסתורין עד שנגלה מה עלה בגורלו.

הטריילר המלא ישודר מחר (שלישי) לפנות בוקר לפי שעון בישראל, במהלך מחצית משחק הפוטבול המרכזי של רשת ESPN. מכירת הכרטיסים בעולם כולו, כולל ישראל, תחל כבר היום (שני) בבתי הקולנוע של רשת רב חן, יס פלנט, סינמה סיטי וגלובוס. הסרט ייצא, אם שכחתם לרגע, ב-17 בדצמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully