וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: הקוסם ללא האצבעות ישאיר אתכם עם פה פעור

24.10.2015 / 10:45

עד לפני שנתיים דין להאן בן ה-18 לא ידע איך להחזיק חפיסת קלפים. היום הוא כבר הפך לקוסם מבוקש, שמופיע בפני אלפי אנשים. מה הטריק? "נאלצתי להמציא קסמים חדשים בגלל המגבלות, אני שמח שזה עבד". ומה סוד הקסם? צפו וגלו

פייסבוק

כמה פעמים יצא לכם לראות קוסם שהשאיר אתכם עם פה פעור? סביר להניח שיותר מפעם אחת. בין אם מדובר בטריק עם קלפים או אשליה אופטית כזו או אחרת. הקוסם הבריטי, דין להאן בן ה-18, הוא בדיוק מסוג הקוסמים שמשהימים אתכם. הסיבה העיקרית: להאן נולד ללא אצבעות. כן, קוסם ללא אצבעות.

להאן, או בכינויו - "הקוסם ללא האצבעות" - בקושי הצליח לאחוז בחפיסת קלפים לפני כשנתיים, אך לימד את עצמו לעשות זאת בדרכו הייחודית. "זה היה הליך קשה", נזכר להאן. "הקדשתי שנתיים שלמות להליך הלימודי, התאמנתי והשתפרתי עם הזמן", הוסיף הקוסם הצעיר, שמאז הופיע בפני מאות אנשים ברחבי העיר מנצ'סטר.

"הקוסם ללא האצבעות" הינו קוסם מיוחד, ולא רק בגלל הפגם הגנטי שלו. "לא למדתי את הטריקים בדרך השגרתית, מכיוון שאיני יכול לאחוז בקלפים כפי שקוסמים אחרים אוחזים בהם. נאלצתי ללמוד בדרכים אחרות איך לעשות זאת, ולכן נאלצתי להמציא טריקים חדשים. הדבר סקרן קוסמים רבים שלא הבינו איך אני מבצע את הקסמים, אבל אני מניח שזה טוב, לא?".

קוסם ללא אצבעות. צילום מסך
"ידעתי שאם אמשיך, בסופו של דבר גם אצליח"/צילום מסך

הסרטון שבו מציג להאן את כישוריו הפך לוויראלי במהרה - הן ברשתיות החברתיות והן באתרים המובילים בבריטניה - והוא זכה להצעות רבות. בנוסף, הופיע בפסטיבל קסמים בפורטוגל לעיני אלפי צופים.

"מעולם לא ויתרתי. תמיד המשכתי קדימה והאמנתי בעצמי. תמיד אמרתי 'למה שלא אנסה, למה שלא אתמיד'. ידעתי שאם אמשיך, בסופו של דבר גם אצליח. אני מאושר שזה באמת מה שקרה", סיכם להאן.

עוד באותו נושא

זאק קינג עושה זאת שוב: האוסף החדש של קוסם הרשת. צפו

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully