וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נטפליקס מחזירה את "בנות גילמור" לחיינו

20.10.2015 / 9:57

שמונה שנים אחרי שנפרדו מאיתנו בפעם האחרונה, עשויות רורי ולורליי גילמור לשוב לחיינו תחת הכנפיים של רשת נטפליקס. על פי דיווחים מדובר בארבעה פרקים חדשים בני 90 דקות

15:15 - "בחזרה לעתיד 2" - הנבואה מול המציאות

מחר (רביעי) יתאפסו סוף סוף השעונים ומרטי מקפליי ודוק בראון יעשו את הדרך מ-1985 אל חיינו שלנו. רגע לפני שהדלוריאן נוחתת בחצר הבית שלכם, ערך מגזין Junkee ניסוי על הנבואות של הסרט השני בטרילוגיה. במציאות מתברר שזה עובד קצת פחות טוב.

11:07 - כוכבת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" צופה בטריילר בפעם הראשונה ומגיבה בדיוק כמוכם

אחרי שכולנו צפינו בטריילר של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" פעם ועוד פעם, הפסקנו לרגע כדי לנשום, ואז שוב ושוב... הגיע הזמן להודות: הרגשות הציפו אתכם. זה בסדר, כולנו חברים כאן, גם אנחנו מודים שהרגשנו מחנק קל בגרון. אבל אם אתם צריכים עוד הוכחות שזה ממש בסדר להיות רגשניים ביום כזה, תראו איך דייזי רידלי, כוכבת הסרט החדש, הגיבה כשצפתה בטריילר לראשונה.

10:51 - פול ורהובן רומז: "נערות שעשועים 2" יכול בהחלט לקרות

"נערות שעשועים", הדרמה הארוטית בבימויו של פול ורהובן ובכיכובה של אליזבת ברקלי מ-1995, נקרע לגזרים על ידי מבקרי הקולנוע, הרס את הקריירה של ברקלי ונכשל קולוסאלית בקופות. אלא ששני עשורים לאחר מכן מדובר כבר בלהיט קאלט, ששבר שיאים בהשכרות DVD וריכז סביבו קהל של מעריצים נלהבים.

ורהובן התראיין לניו יורק דיילי ניוז לציון 20 שנים ליציאת הסרט, ודיבר בהרחבה על האשמה שהוא חש בנוגע לקריירה של ברקלי. "הסרט בהחלט הפך את החיים שלי כבמאי לקשים יותר, אבל זה לא דומה בשום צרה למה שקרה לאליזבת. הוליווד פשוט הפנתה לה את הגב. אם מישהו צריך לשאת באשמה זה אני, משום שחשבתי שיהיה מעניין להציג דמות בצורה הזאת. חשבתי שסיום הסרט יסביר למה היא התנהגה כמו שהיא התנהגה על המסך, אבל גם זאת הסתברה כטעות קשה".

הבמאי ההולנדי המשיך וטען כי הסערה סביב ברקלי נבעה מהכעס של המבקרים על כך שהלכה רחוק יותר מאשר כל שחקנית בעבר. "הם היו בהלם מזה ולכן שנאו אותה. הוליווד יכולה היתה להציע לה תפקידים שונים לחלוטין, אבל אף אחד לא רצה לעשות את זה".

אם חשבתם שכל ההסברים האלה מצביעים על חרטה של ורהובן על הסרט, טעיתם כמובן. למעשה, הוא מעוניין לייצר סרט המשך. "אני לא רוצה לעשות רימייק ל'נערות שעשועים' - סרט אחד היה מספיק בהחלט. אבל אנחנו עבדנו על סרט המשך שאמור היה להיקרא 'Bimbos' (פרחות בתרגום חופשי). היינו אמורים לעקוב שם אחרי נעמי בדרכה להוליווד, אבל אחרי הכישלון של הסרט, אף אחד לא היה מוכן לממן אותו. אני בהחלט חושב שעכשיו העולם מוכן לעוד".

ברקלי עצמה לא אמורה לככב בסרט החדש ("הלוואי והיינו יכולים להפוך אותה לצעירה ב-20 שנה", אמר הבמאי), אבל שחקנית חדשה שתיכנס לנעליה ותסכים לסכן את הקריירה העתידית שלה עשויה לסלול את הדרך לסרט המשך. אגב, מתברר שברקלי לא היתה הבחירה הראשונה לסרט המקורי. זאת היתה שרליז ת'רון, שהתלהבה מאוד מהתפקיד אך נאלצה לוותר עליו בגלל התנגשות לוחות זמנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הכינו את עמודי הריקוד/מערכת וואלה, צילום מסך

10:40 - בג"צ קיבל את דרישת תיאטרון אלמידאן נגד הקפאת תקציביו

בג"צ הורה היום (שלישי) למשרד התרבות להשיב לעתירה של תיאטרון אלמידאן, הדורש להפשיר את תקציביו שהוקפאו על ידי משרד התרבות. בית המשפט הורה למשרד להציג את תשובתו עד יום חמישי הבא (29 באוקטובר)

אתמול עתר התיאטרון הערבי מחיפה לבית המשפט העליון ולבית המשפט המחוזי חיפה, באמצעות ארגון עדאלה, בדרישה להוצאת צו ביניים שיפשר את ההקפאה התקציבית שהובילה אותו לגירעון של כמיליון שקל. התיאטרון טען שהמניעים מאחורי ההקפאות התקציביות הם פוליטיים וצרים, אינן חוקיות ומפרות את זכויות התיאטרון לחופש הביטוי, לחופש אמנותי ולשיוויון.

תיאטרון אלמידאן. ניב אהרונסון
תיאטרון אלמידאן/ניב אהרונסון

10:00 - לורליי ורורי גילמור חוזרות מהכפור

טרנד ההחייאה של סדרות עבר אהובות ברשתות סטרימינג ממשיך במלוא הכוח. אחרי "טווין פיקס", "צער גידול בנות" ו"משפחה בהפרעה", מגיעה תורן של "בנות גילמור" לחזור למסך הקטן של נטפליקס.

הרשת המצליחה הודיעה שהפרויקט החדש יכלול ארבעה פרקים בני 90 דקות כל אחד, זאת אחרי שנים של ספקולציות ותחינות המעריצים. כזכור, הסדרה התרחשה בעיירה הבידיונית סטארס-הולו, ובמרכזה סיפורן של אם חד הורית ובתה, על חיי האהבה שמחפשות השתיים, החברויות שנוצרות בעיירה וקריצות לתרבות הפופ.

"בנות גילמור" שודרה בין השנים 2000 ל-2007 וזכתה להצלחה רבה הן בקרב המעריצים והן בקרב מבקרי הטלוויזיה. בשלב זה מדובר עדיין בדיווח של אתר Variety. גורמים בנטפליקס סירבו בשלב זה לאשר את הפרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חוזרות לחיינו/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully