וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הנעליים העתידניות של מייקל ג'יי פוקס כבר כאן

22.10.2015 / 9:20

לא רק מרטי מקפליי ודוק בראון הגיעו אתמול מהעתיד, גם הנעליים העתידניות של נייקי נחשפו לראשונה, וכן, הן שורכות את עצמן. לייב בלוגינג תרבותי

בימוי: יסמין נובק, הפקה: רוני רפפורט, עריכה: שחר אמריליו
seperator

בסרטון: הטריילר ל"לסבית קטלנית" (דיווח בתחתית)

seperator

15:51 - אדם מציג: איך מתמודדים עם המציאות האלימה

עמוד הפייסבוק "קליפ מילולי" מציג גרסת קרב מגע חשובה למציאות האלימה ברחובות, בהדרכתו של לא אחר מאשר אדם. אל תגידו שלא הודרכתם

15:31 - המהפך של בראד פיט. גלו איך הוא נראה עבור "War Machine", הסרט החדש שלו

15:19 - מייקל ביי מרגיז את לוב

אחרי שהרגיז פחות או יותר כל חובב קולנוע בעולם המערבי, הצליח מייקל ביי להסתבך גם עם מדינה שלמה. פוליטיקאים ובלוגרים מלוב מותחים ביקורת חריפה על "13 שעות: החיילים הסודיים של בנגזי", סרטו של מייקל ביי על האירוע הטראגי ב-2012 שבו הסתערו מוסלמים קיצוניים על השגרירות האמריקאית. באירוע נהרג השגריר האמריקאי כריסטופר סטיבנס.

הסרט מתמקד בשישה חברי יחידה סודית, שנשלחים לשגרירות כדי להגן עליה מפני ההמון הזועם שמבקש להגיע אל עובדי המוסד. עומאר גווארי, שר התרבות הלובי סיפר ל-AP שהסרט מציג את יחידת שכירי חרב שנכשלה בהגנה על השגריר כגיבורים. "מייקל ביי את הכישלון האמריקאי לסרט פעולה הירואי טיפוסי. גווארי טען כי הסרט מציג את תושבי בנגזי כ"בורים ופנאטיים", כאשר למעשה מדובר בחברה שמבקשת להתקבל לחיק הקהילה הבינלאומית.

בלוגרים לוביים כינו את הסרט "זול" וקראו להחרמתו. "לא נאפשר לתקשורת האמריקאית להרוס את המוניטין שלנו", כתב אחד מהם בפוסט בפייסבוק, "האמת היא שהיו אלה דווקא תושבי בנגזי שנאבקו בתוקפים ומנעו אסון".

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-5 בפברואר.

10:05 - מייקל ג'יי פוקס וכריסטופר לויד "נוחתים" אצל ג'ימי קימל

והנה עוד קצת מחגיגות "בחזרה לעתיד" בארה"ב. באמצע מונולוג הפתיחה של ג'ימי קימל אמש, "התפרצו" אל הבמה שני נוסעים מהעבר במכונית דלוריאן שהוסבה למכונת זמן. הנה המפגש המלא, ומיד לאחר מכן הריאיון עם מייקל ג'יי פוקס.

09:48 - נעלי העתיד של נייקי כבר כאן

בישראל נגמרה חגיגת "יום בחזרה לעתיד" כבר לפני כ-10 שעות, אבל בארה"ב היא עדיין ממשיכה לייצר הפתעות חדשות. חברת נייקי, ששיחררה רק אתמול דגם נעליים זהה לאלו שלבש מרטי מקפליי בסרטים. אבל את ההפתעה האמיתית הם שמרו להמשך.

השמועות על פיתוח הנעליים העתידניות ששרוכות את עצמן, אלו שדוק מעניק למרטי כשהשניים מגיעים ל-2015, נמשכות כבר שנים, אבל עכשיו זה רשמי. נייקי אכן עומדת להשיק אותם במהדורת אספנות מוגבלת.

הפיתוח של הנעליים נעשה בשיתוף עם האגודה לחקר פרקינסון שהוקמה על ידי מייקל ג'יי פוקס, שתסמיניה התגלו בגופו כבר ב-1991. על פי נייקי, הפיתוח המרכזי בנעליים נקרא "שרוכי כוח", חיישנים שמזהים את תנועת הלבישה ושורכים אוטומטית את הנעל אל הרגל. הנעל תאפשר גם שריכה ידנית למי שירצה בכך.

המהדורה המוגבלת של הנעליים תושק באפריל 2016 במכירה פומבית מיוחדת של נייקי, שהכנסותיה יוקדשו לאגודה של ג'יי פוקס. החברה מסרה כי לא תתאפשר רכישה של הנעליים הללו בשום מקום אחר מלבד במסגרת המכירה הפומבית. אבל יש לנו תחושה שהן יצוצו זמן קצר לאחר מכן באי-ביי עם תג מחיר מפוצץ. הנה הקטע המרגש שבו מייקל ג'יי פוקס מנסה אותן לראשונה.

09:20 - לסבית קטלנית 2015 ייערך ב-7 בנובמבר

פסטיבל הקולנוע הנשי, שחוזר בפעם השמינית, ייערך ב-7 בנובמבר בסינמטק תל-אביב. הסרטים המוקרנים בפסטיבל עוסקים בנושאים רחבים: זהות, אהבה, פוליטיקה, מגדר, יחסים ותרבות. "לסבית קטלנית" מעודד ומקדם יצירה נשית, שאינה לסבית בלבד. הסרטים המוצגים ויוצרותיהם מגלמים קשת נרחבת של זהויות: לסביות, קוויריות, סטרייטיות וכו'. הסרט שינעל את הפסטיבל יהיה "ברש" מאת מיכל ויניק.

מחיר כרטיס לפסטיבל 55 ש"ח. לרכישה ולתוכנייה המלאה הקליקו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully