וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בחייו: כריס רוק ינחה את טקס האוסקר

21.10.2015 / 18:45

הקומיקאי כריס רוק נבחר להנחות את טקס האוסקר ה-88 שייערך בחודש פברואר הקרוב. רוק הנחה את הטקס גם בשנת 2005

כריס רוק. GettyImages
פעם שנייה גלידה. רוק/GettyImages

כריס רוק חוזר לזירת הפשע: הקומיקאי המוערך נבחר להגיש את טקס האוסקר ה-88 שייערך ב-28 בפברואר 2016. "כריס רוק הוא ה-MVP של תעשיית הבידור. קומיקאי, שחקן, תסריטאי, מפיק, במאי ודוקומנטריסט. הוא עשה הכל. הוא הולך להיות מנחה אוסקר נפלא", אמרו מפיקי הטקס. "קולו הקומי של כריס אפיין דור", הוסיפה נשיאת האקדמיה האמריקאית לקולנוע.

רוק הנחה את הטקס בשנת 2005. עבודתו ב-2005 זכתה לביקורות מעורבות. בזמן ש-"USA Today" כינה את רוק "אחד המנחים הגרועים בכל הזמנים", מבקר הקולנוע המנוח רוג'ר איברט פרגן למונולוג הפתיחה של רוק.

"כריס רוק הוא MVP אמיתי של תעשיית הבידור", נכתב בהודעה מטעם מפיקי הטקס השנה, דיוויד היל ורג'ינלד הודין. "קומיקאי, שחקן, תסריטאי, מפיק, במאי ודוקומנטריסט - הוא עשה הכל. הוא יהיה מדהים בתוך מנחה האוסקר".

נשיאת האקדמיה, שריל בון אייזקס, בירכה גם היא על מינויו של רוק: "אני שותפה להתרגשות של דיוויד ורג'ינלד ומברכת את כריס, שהקול הקומי הייחודי שלו השפיע על דור שלם. אנחנו מצפים לראות את הכישורים המופלאים שלו על הבמה השנה". זוהי לא סתם עוד הצהרה יח"צנית. הטקס בשנה שעברה, אותו הנחה ניל פטריק האריס, נחשב לכישלון עם נתוני צפייה נמוכים ב-15 אחוזים בהשוואה לטקס שלפניו. באקדמיה בונים על רוק להביא פלפל לטקס המעונב והארוך עד אין קץ, ובעיקר להביא אל המסך את טווח הגילאים האטרקטיבי 25-45.

הפריצה הגדולה בקריירה של רוק התרחשה בראשית שנות התשעים כשרוק הצטרף לקאסט התוכנית "סאטרדיי נייט לייב". בשנת 2005 עלתה לשידור "כולם שונאים את כריס", קומדיה שהתבססה על ילדותו של רוק בברוקלין בשנות השמונים המוקדמות. התוכנית רצה במשך ארבע שנים. בנוסף לעבודתו כמפיק "כולם שונאים את כריס" השתתף רוק בסרטים, בקליפים, במספר ספיישלי סטנד-אפ ב-HBO ובהפקות שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כך זה נראה ב-2005:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully