וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערה: למה אדל השתמשה בטלפון סלולרי ישן ב"Hello"?

25.10.2015 / 13:47

חוץ מליהנות מקולה היפה של הזמרת הפופולרית, אנשים רבים תהו למה לכל הרוחות אדל משתמשת בקליפ החדש שלה במכשיר סלולרי מסוג צדפה. כעת הבמאי מתייחס לתעלומה

מערכת וואלה!

כמעט 50 מיליון צפיות ביומיים, זה המספר המדהים שהשיג "Hello", הקליפ החדש של אדל. אבל חוץ מליהנות מקולה היפה של הזמרת הפופולרית, אנשים רבים תהו למה לכל הרוחות אדל משתמשת בקליפ במכשיר סלולרי מסוג צדפה.

קסבייה דולן, במאי הקליפ, הסביר את הבחירה במכשיר הישן בריאיון למגזין פיפל: "אני מרגיש לא נוח לצלם אייפונים בסרטים. זה מרגיש כאילו אני מצלם פרסומת. אייפונים, לפטופים, כל הדברים האלה מחזירים אותי למציאות. זה לא מה שאתה רוצה. אתה רוצה לברוח מחייך... אתה רוצה שיספרו לך סיפור".

דולן הסביר שהוא מתחיל להבין שחוץ מלספר סיפור הוא גם גרם להסחת דעת בגלל השימוש בסלולרי הצדפה אבל התעקש שהסחת הדעה לא היתה מכוונת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully