וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל Tune In Tel Aviv: מרטין גולדשמידט בין האורחים

25.10.2015 / 16:06

מרטין גולדשמידט יהיה בין אורחי פסטיבל Tune In Tel Aviv שייערך בחודש הבא. "אני מזהה פוטנציאל ענק לסצנה המוזיקלית העצמאית בישראל", אמר גולדשמידט

בין אורחי פסטיבל Tune In Tel Aviv השנה, לצד הבעלים של לולהפלוזה, גלסטונברי, בונארו, ועוד עשרות אנשי תעשייה, יהיה מרטין גולדשמידט. גולדשמידט הוא המייסד והבעלים של חברת Cooking Vinyl. זה יהיה ביקורו הראשון בארץ.

"אני מצפה ומתרגש להגיע ל-Tune In Tel Aviv כדי להיחשף לכל המוזיקה הפנטסטית שמקורה בתל אביב עליה אני שומע כל כך הרבה. Cooking Vinyl עובדת עם מוזיקאים עצמאיים מזה 25 שנים מכל העולם. אני מזהה פוטנציאל ענק לסצנה המוזיקלית העצמאית בישראל ולא יכול לחכות להגיע ולהשתתף השנה בפסטיבל", מסר גולדשמידט.

בנוסף, השנה יתקיים ערב הופעות של The Outlaw Roadshow, פסטיבל מוזיקה אמריקאי ותחנת רדיו השייכת לסולן Counting Crows אדם דוריץ. דוריץ בחר באופן אישי את הלהקות שתשתתפנה (ביניהן לולה מארש, סאן טיילור, מאיה יוהנה ועוד) בערב, אשר יתקיים ביום רביעי, 11 בנובמבר, במועדון האזור, תל אביב.

האירועים המרכזיים של הפסטיבל יתקיימו בהאנגר 11 (יום חמישי ה-12 לנובמבר) ובבארבי (יום שבת ה-14 לנובמבר) כאשר בכלל הימים יופיעו 80 אמנים, להקות ודיג'יים.

למידע נוסף היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully