וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי זוהר בן 80: סצנה מתוך "מוישה וינטלטור"

27.10.2015 / 6:41

סרטיו של אורי זוהר יוקרנו בסוף השבוע הקרוב בערוץ yes קולנוע ישראלי במסגרת חגיגות יום הולדתו ה-80. צפו בהצצה לסרט "מוישה וינטלטור" משנת 1966

יח"צ - חד פעמי

עלילת "מוישה וינטלטור" עוקבת אחרי טוראי משה פריבס שלקח על עצמו את המשימה לייעל את המערכות הצבאיות, ומבצעו הראשון היה לחסוך במזגנים. החלטתו, כי אם כל החיילים יעבדו בצד אחד של הבניין, יהיה אפשר לקצץ במזגנים מן הצד האחר, זיכתה אותו בכינוי "מוישה ונטילטור". מוישה משוגע לחיסכון, ובשגעונו הוא מנסה להביא לחיסכון במטבח ויוצר קציצות בשר מתפוחי אדמה, ואילו את החיילים הוא משכנע לא לקנות ממוצרי השקם היחידתי, על מנת שיחסכו מכספם. שגעון החיסכון מביא אותו לקצץ במפות חדר המבצעים של יחידתו. דווקא את המפה הזאת חומד לעצמו מרגל מסוכן שחדר לשורות צה"ל, אלא שטירוף החיסכון של מוישה מונע ממנו להשיג את מבוקשו. רעיונותיו המשונים של מוישה גורמים למפקדיו לשלוח אותו למעקב נפשי אצל קצינת מבחן, בה הוא מתאהב.

במסגרת חגיגות ה-80 לאורי זוהר, מצדיע ערוץ yes קולנוע ישראלי לפועלו עם סוף שבוע שלם בו יוקרנו סרטיו של זוהר כשחקן וכבמאי. בין הסרטים שישודרו בסופ"ש הקרוב (30-31 באוקטובר): "חור בלבנה", "שלושה ימים וילד", "תעלת בלאומילך", "עיניים גדולות", "קוראים לי שמיל", "המניע לרצח", "הצילו את המציל", "הבלש האמיץ שוורץ", "עץ או פלסטיין", "השכונה שלנו", "שבלול" ו"מציצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully