וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "יום מושלם" יפתח את פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-4 בערבה

26.10.2015 / 15:03

גם השנה יציג הפסטיבל המתקיים בערבה שורה של סרטים איכותיים מהשנה החולפת, חלקם בהקרנת בכורה ארצית. ההקרנות ייערכו בשעות הערב והלילה מתחת לכיפת השמיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "יום מושלם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הסרטים המתרחש כולו תחת כיפת השמיים, ייצא לדרך בפעם הרביעית בין התאריכים 18-21 בנובמבר. הפסטיבל מתקיים כולו בשעות הערב והלילה, ליד הישוב "צוקים" בדרום הנגב. בכל אחד מארבעת ימי הפסטיבל יוקרנו שלושה סרטים באורך מלא, שנבחרו בקפידה מתוך הסרטים הבולטים והמוערכים של השנה. חלקם יוקרנו בבכורה בישראל.

הסרט שיפתח את הפסטיבל השנה יהיה "יום מושלם" של הבמאי הספרדי פרננדו לאון דה אראנואה. הסרט מבוסס על ספר של פעילה באחד מאירגוני האו"ם שמטרתם הייתה לסייע לתושבי הבלקן, בתום המלחמה האכזרית שהשתוללה שם בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת. הסרט עוקב אחרי מעלליה של יחידה כזאת, שבאה לשלוף גופה שהושלכה לבאר כדי להרעיל את מימיו ונתקלת במה שניראה לכאורה כמשימה פשוטה, במכשולים מכל המינים והסוגים. בניסיו דל טורו וטים רובינס מככבים לצד אולגה קורילנקו והשחקנית הצרפתיה מלני תיירי.

סרטים בולטים נוספים הם שניים מהסרטים הצרפתיים המוערכים של השנה, "זיכרונות נעורים" ו"צילן של נשים". "לב רחב" האיסלנדי, שזכה בפרס הראשון בפסטיבל טרייבקה, יוקרן אף הוא בפסטיבל כמו גם "איילים", זוכה פרס הסרט הטוב ביותר במסגרת "מבט מסוים" בפסטיבל קאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "שלגיה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "בצידי הדרך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully