וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ריקי ג'רווייס ינחה את גלובוס הזהב

27.10.2015 / 8:20

הקומיקאי ריקי ג'רווייס ינחה בפעם הרביעית את טקס גלובוס הזהב וכיצד נשמע הלהיט "Lean On" לאורך שבעים שנים? לייב בלוגינג תרבותי

17:18 - ג'ורדן סמית' הוא הכוכב הבא?

ג'ורדן סמית' ממשיך לעורר עניין. המתמודד המלא והממושקף מהעונה התשיעית של "דה וויס ארה"ב" עבר אתמול (שני) בהצלחה את שלב הנוק-אאוט לאחר שביצע גרסת כיסוי מרהיבה ל-"Set Fire to the Rain" של אדל. כזכור, סמית' הימם בשלב האודישנים עם הגרסה שלו ל"Chandelier" של סיה.

אתם צריכים לראות כדי להאמין:

10:53 - מכירת הכרטיסים ל"משחקי הרעב: עורבני חקיין - פרק הסיום" נפתחת

חברת פורום פילם תחל כבר ביום חמישי במכירת הכרטיסים המוקדמת לסרט הרביעי והאחרון שיסגור את סאגת "משחקי הרעב". המכירה תתקיים בבתי הקולנוע של יס פלאנט, רב חן, סינמה סיטי וגלובוס מקס. הסרט ייצא לאקרנים ב-18 בנובמבר.

10:30 - סופיה ורגרה מבהירה: "לא נאנסתי על ידי ביל קוסבי"

קטע וידאו מ-2003 שהוצף מחדש בסוף השבוע האחרון העלה את החשד שגם סופיה ורגרה נפלה קורבן לשרשרת המעשים המגונים של ביל קוסבי בנשים. חשבון הטוויטר של תוכנית הרדיו "En Candela" המשודרת בקולומביה, צייץ כי השחקנית ממוצא קולומביאני הותקפה על יד קוסבי, לאחר שהתארחה בתוכנית הלילה של דיוויד לטרמן.

קוסבי החליף באותה תוכנית את לטרמן בכיסא המנחה ובמהלך הריאיון עם ורגרה (אז שחקנית אלמונית למדי) הוא נראה בבירור גוהר מעליה, מנסה מתקרב אליה הרבה יותר מהמקובל בריאיונות מהסוג הזה ואף ציין כי היא גורמת לו "להתרגש".

ורגרה המשועשעת צחקה מדבריו וטענה כי הוא עוד עלול למות מרוב התרגשות. "אל תמות! זאת הפעם הראשונה שלי בטלוויזיה האמריקאית, אל תמות כאן! מחר כל כותרות העיתונים יהיו: קוסבי מת במהלך הריאיון עם סופיה ורגרה", הגיבה השחקנית, לפני שקוסבי השיב במרומז: "לא במהלך הריאיון".

"כבדו אנשים. תפסיקו להמציא שטויות", כתבה ורגרה בתגובה לשמועות.

10:15 - אדל שוברת את שיא הצפיות של טיילור סוויפט

"Hello", הקליפ לסינגל החדש של אדל, התפשט כמו אש בשדה קוצים ברחבי יוטיוב עם יותר מ-87 מיליון צפיות עד כה. למעשה, ב-24 השעות הראשונות מאז עלייתו, הצליח "Hello" להשאיר מאחור את לא אחרת מאשר טיילור סוויפט.

27.7 מיליון הצפיות שגרף הקליפ ביממה הראשונה הדיחו מפסגת השירים המושמעים ביותר ביום הבכורה שלהם את "Bad Blood" של טיילור סוויפט. הקליפ עמוס הכוכבים של סוויפט זכה ל-20.1 צפיות "בלבד" ביממה הראשונה ביוטיוב.

אם דאגתם לרגע למעמדה של סוויפט, אפשר להירגע. הסינגל החדש מתוך "1989" המצליח "Wildest Dreams" טיפס למקום הראשון במצעד הבילבורד, בדיוק כמו ארבעת קודמיו. זוהי הפעם השנייה בלבד בכל תולדות המצעד היוקרתי שאלבום אחד שולח חמישה שירים למקום הראשון. הראשונה שעשתה זאת היתה קייטי פרי עם "Teenage Dream" ב-2010, עם שישה שירים שהגיעו למקום הראשון.

9:20 - ביונסה נגד צ'נינג טייטום

העונה הבאה של "קרב הליפסינק" תכלול עימות מעניין מאוד: ביונסה, אולי הדיווה הגדולה מכולן, תתמודד מול צ'נינג טייטום, אולי השחקן החתיך מכולם.

בשלב זה לא ברור מתי תצולם התוכנית ואיזה שיר יעמוד במוקד העימות הגדול אבל אנחנו, באופן טבעי, במחנה של טייטום.

8:53 - ריס וית'רספון רוצה "לא רק בלונדינית 3"

14 שנים לאחר ש"לא רק בלונדינית" סחף את העולם ו-12 שנים לאחר ש"לא רק בלונדינית 2" אכזב את אותו העולם בדיוק, ריס וית'רספון חושבת שהגיע הזמן לסרט המשך שלישי בסדרה.

בריאיון שנערך בתוכנית "Fashionably Late" סיפרה וית'רספון שתסריטאים רבים הגו רעיונות לסרט נוסף במרוצת השנים ושלאור האקלים הפוליטי הנוכחי, כעת הזמן לסרט שלישי.

וית'רספון אף אמרה שלדעתה אל וודס, דמותה בסרט, תהיה בימינו שופטת בית משפט עליון או פוליטיקאית.

8:30 - להישען

אחד הלהיטים הגדולים של 2015 היה "Lean On" מבית מייג'ור לייזר, דיג'יי סנייק ומו. סנייק החליט לשמח את עוקביו בפייסבוק כשחלק סרטון שמתאר כיצד הלהיט היה נשמע בכל עשור מאז שנות הארבעים של המאה הקודמת.

איזה עשור אתם מעדיפים?

8:24 - ריקי ג'רווייס חוזר לזירת הפשע

למרות שהכריז כי לא יעשה זאת פעם נוספת, הקומיקאי ריקי ג'רוויס ינחה את טקס גלובוס הזהב. תא העיתונאים הזרים בהוליווד הודיע הלילה (שני) כי ג'רוויס ובדיחותיו ישובו להתעלל בכוכבים הגדולים של הקולנוע. ג'רוויס הנחה את הטקס בין השנים 2010-2012 ועורר סערה לא פעם בשל בדיחותיו. לאחר הטקס בשנת 2011, הצהירו מפיקי הטקס כי ג'רווייס "הלך רחוק מדי".

טקס פרסי גלובוס הזהב ייערך ב-10 בינואר 2016.

8:00 - פסטיבל הג'אז הבינלאומי הראשון של ירושלים יוצא לדרך

מדובר באירוע חדש מבית היוצר של פסטיבל ישראל, ביוזמת ובמימון הקרן לירושלים - המשיקה בפסטיבל את חגיגות 50 השנים להיווסדה, ובניהולו האמנותי של אבישי כהן. האירוע ישלב בין מוזיקת ג'אז על שלל גווניה לאמנות רב תחומית, עם הפקות מקור ומופעים סוחפים שיימשכו לכיתות אמן וג'אמים לתוך הלילה בצוללת הצהובה. ייחודו של הפסטיבל - בשילוב הלא שגרתי בין אמנות מוזיאלית ובין מוזיקה להעצמת חוויית הקהל. מופעי ג'אז ייחודיים יערכו בגלריות האמנות ובחללים מיוחדים ברחבי מוזיאון ישראל.

בתכנית האמנותית ניתן למצוא הופעות בכורה של הרכבים אורחים, הפקות מקור מיוחדות, שיתופי פעולה וחיבורים בין מוזיקאים מובילים מחו"ל ומישראל. מדי ערב יתקיימו ג'אמים אשר ייצאו מהמוזיאון אל הצוללת הצהובה בירושלים, הכניסה אליהם חופשית. התכנית האמנותית המבטיחה כוללת אמני הג'אז מובילים מהארץ והעולם, בהם בין השאר הסקסופוניסט האמריקאי דיויד סנצ'ז, הפסנתרן הניו יורקי אד סיימון, הבסיסט הברזילאי מוניר חוסן ולהקת הדו וופ הניו יורקית הדאטצ'ס. בנוסף להם יככבו שלל אמני ג'אז מקומיים מצליחים בכל העולם, בהם יונתן אבישי טריו, חמישיית יונתן וולצ'ק, אלון אולארצ'יק ואלי דג'יברי במופע תה בשניים, זהר פרסקו עם טריו זיריאב, מאיה דוניץ במופע מדובר מלחניה של הנזירה האתיופית אמוהי צגה ועוד.

פרטים נוספים וכרטיסים באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully