וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

A-WA ל-BDS: "בואו לרקוד וליהנות, עזבו שטויות"

28.10.2015 / 6:47

בנות A-WA בדיוק חזרו מסיבוב הופעות באירופה, ולפני שהן נוסעות שוב הן משתפות את וואלה! תרבות בחוויות מהנכר וברמיקס בהשמעת בכורה

כתבת: טלי קיים צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן
אייווה A WA. תומר יוסף, מערכת וואלה! NEWS
האחיות חיים מימין לשמאל: לירון, תאיר ותגל/מערכת וואלה! NEWS, תומר יוסף

לירון, תגל ותאיר חיים, הלא הן A-WA, רק חזרו מסיבוב הופעות באירופה שכלל יותר מעשר הופעות - החל ממועדון "הלידו" המפורסם בברלין ועד הגראנד פינאלה: הופעה על במת פסטיבל מוזיקת העולם היוקרתי WOMEX בבודפשט.

הפריצה לשוק האירופי הביאה איתה חיבוק חם מהתקשורת הזרה, עם כתבות מפרגנות ב-CNN, בעיתון היומי הגרמני "Der Spigel", והמלצה של MTV שציינה את ההופעה ב-WOMEX כאחת מ-11 האירועים לשים לב אליהן בפסטיבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבוק אירופי חם. כתבה שהתפרסמה ב"דר שפיגל" הגרמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הבאזז צפויות A-WA לשחרר בקרוב ברחבי העולם את אלבום הביכורים שלהן, "Habib Galbi" שיצא בישראל כבר באוגוסט האחרון. שיר הנושא מתוכו זוכה כעת ל-EP הכולל ששה רימיקסים ושלושה שירים מהאלבום, שאחד מהם הוא הגרסה המקורית לשיר. צפו בראיון עם האחיות שמזמינות את תנועת החרם ה-BDS לרקוד וליהנות בהופעות שלהן, והאזינו בבכורה עולמית לגרסת הרימיקס של הצמד הפריזאי Acid Arab.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקליפ של Habib Galabi/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומי שרוצה לצפות ב-A-WA כאן בארץ הקודש יוכל לעשות זאת במוצ"ש הקרוב, 31 באוקטובר. ההרכב יעלה על במת הבארבי תל אביב בשישית, והפעם תצטרף אל האחיות הזמרת ברכה כהן, מאושיות הזמר התימני בארץ, אותה הכירו והעריצו עוד בילדותן. הופעה נוספת תתקיים ב-20 בנובמבר כחלק מאירוע חשיפה בינלאומית, שנתנה לאחיות פוש לא קטן בעולם בשנה החולפת.

לרכישת כרטיסים און ליין היכנסו לאתר האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • A-WA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully