וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון "טילטיל" אורפלי מתכונן ל"הישרדות": "האסטרטגיה שלי? החיוך"

28.10.2015 / 6:29

ג'וקים, דוגמניות בביקיני והכי נורא - שירותים בטבע: יש הרבה דברים שמלחיצים את לירון "טילטיל" אורפלי רגע לפני שהוא טס לצילומי "הישרדות", אבל הוא לא ייתן לשום דבר לעצור אותו בדרך להיות נער הפוסטר של רשת. רחלי רוטנר באה לטלטל ויצאה מטולטלת

עריכה: נועה לוי

לפליט "המירוץ למיליון" לירון אורפלי, טילטיל בשבילכם, יש שליחות: להופיע בכמה שיותר תוכניות ריאליטי של הזכיינית רשת. "האח הגדול" לא מעניינת אותו וגם לא "הכוכב הבא", הוא פטריוט טוטלי: אלה שלקחו אותו ל"מירוץ למיליון" ושלחו אותו להונדורס עם באף ומצ'טה, ילוו אותו כעת לכל החיים. "כי טילטיל זוכר את מי שנותן לו הזדמנות!" הוא מכריז בגבורה, ואני מוחה דמעה. אין כבר נאמנות כזאת בתקופתנו, של אדם לתאגיד בידור. עוד לא אבדה תקוותנו!

מעבר לתחושת הקדושה שאופפת אותו במסע הנאמנות הזה, טילטיל די לחוץ. הפעם הוא לא נוסע לכייף עם החבר הטוב במירוץ משימות, הפעם הוא נשלח לבדו אל הטבע המפחיד. ולטילטיל יש הרבה פחדים: ג'וקים ("אם אני רואה ג'וק אני קופץ מהגג"), שינה בחוץ (" אפילו כילד בחיים לא ישנתי אצל חבר בבית") ובעיקר מהלכלוך. בתור מטרוסקסואל מתוקתק ומסורק אין דבר שמלחיץ את טילטיל יותר מהחיים בתוך הבוץ, עם ים בתור אמבטיה ועלים בתור נייר טואלט. הוא לא מתלהב אפילו מלראות בחורות בביקיני בתוכנית, רק כי הן בטח יצחינו מג'יפה אחרי חודש בלי מקלחת.

אך למרות כל הפחדים, הוא מוכן לתת בראש, וכמו כולם מבטיח שהוא יישאר נאמן לעצמו ולא ישקר או יפגע באף אחד במשחק - וול, בהצלחה עם זה. יום אחרי צילום הריאיון הזה, הוא המריא אל הלא נודע וחזר, אולי, אדם אחר, "אבל את המונית אני לא עוזב!" הוא מבהיר. נאמן עד הסוף!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully