וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל מחדש: כך ייראו הגרסאות החדשות של הסדרות האהובות

על רקע גל האתחולים של סדרות מהעבר, החלטנו להעלות מהאוב את הבאנקרים שכל קאמבק לא יהיה שלם בלעדיהם. אין בעד מה זכייניות יקרות, אין בעד מה

קרדיט: טל בראון

"המסעדה הגדולה"

על רקע האווירה המתוחה בעיר הקודש והקריאות להחרמת בתי עסק ערביים, סדרה זו בהפקת ערוץ הראשון (תלוי הקמת תאגיד שידור ציבורי חדש כמובן) ועמותות צו לפיוס למיניהם תלווה את הדור הבא של המסעדה הירושלמית. ז'אק כהן, לבקשתו הישירה של בית ראש הממשלה, יחזור לתפקידו כסאלם אבו ראמי ותאופיק ברהום יגלם את בנו השרמנטי עוד יותר של עבדו האגדי. שגיא כהן, בתפקיד עצמו, יגלם את המבקר שטקסט מתלהב שלו הופך את המוסד למקום עלייה לרגל לכל תל אביבי שמבין עניין. נוסף לאיחוד האירופאי, תקציב הסדרה יתבסס גם על תוכן שיווקי של סלטי צבר, וקלוז-אפים אגביים של מוצרי החברה יקשטו את סצנות המטבח.

"רמת אביב ג'"

15 שנים לאחר שמטוסה של שרון לינוביץ' נעלם, היא חוזרת לישראל. יעל בר זוהר חוזרת לתפקיד שהפך אותה לשם בית ונדהמת לגלות שאמה, עידית לינוביץ' (בגילום גילת אנקורי), הפכה להיות גבר בעקבות ניתוח להחלפת ירך שהסתבך. יונתן קוניאק מחייה את דמותו של ליאון, מעצב האופנה הגאה, ומשיק ליין שמלות כלה בצבע סגול. הליין נכשל וליאון מוצא להורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אסף אבידן, רמת אביב גימל. טל בראון,
ירך בצד אגודל/טל בראון

"לא כולל שירות"

שיר גוטליב קודמה לתפקיד מנהלת הדיינר. לצער המלצרים במקום, המשכורת שלהם מורכבת עדיין רק מטיפים. סער פין מגלם את האבא של אליאנה תדהר. במקום גרסאות כיסוי לשירים של מדונה, המלצרים העניים מבצעים גרסאות כיסוי לשירים של ריהאנה ("אזמרגדים", "כדאי שכספי יהיה אצל בת הזנונים הזו", "אנא, אל תפסיקו את הנעימה"). בפרק פתיחת העונה יתמודדו המלצרים עם לקוח טבעוני זועם שטוען כי הקרוטונים למרק האפונה נגעו בטעות בביצה קשה.

"סיפורים לשעת לילה מאוחרת"

פרקים חדשים בסדרת המופת הלא מוערכת כהלכה של מיקי בהגן. בין סיפורי האימה - "התחביב של הנהג שלך הוא", על צעיר העולה לגט טקסי הלא נכון; "נשארת שותפה מקסימה", על צעירה הנכנסת לדירה הלא נכונה ו"דרוש עובד צעיר ורעב", על משוחרר טרי מצה"ל המגלה לחרדתו מה הבוס החדש שלו מצפה ממנו לעשות.

"רגע עם דודלי"

המאה ה-21 עשתה את שלה ובספיישל בן שני חלקים יגלו הישראלים שרגע לקחה את חייה צעד אחד קדימה וכעת היא טרנסג'נדר גאה. רגע ממשיך לחלוק את חייו עם גבר שמבוגר ממנו בכמה עשורים טובים. את מקומו של פיסטוק תופס טהנו, העובד הזר שסועד את דודלי ברגעי חייו האחרונים. העובד הזר מועמד לגירוש למתקן חולות אולם חבריו של רגע מהקהילה הגאה מסייעים במאבקו ואף פותחים איוונט בפייסבוק.

רגע עם דודלי- בנמל. חינוכית 23
שחור לבן זה השחור החדש/חינוכית 23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully