וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצות התנפלו על השחקן - והוא נעצר בגלל סלפי

29.10.2015 / 11:15

השחקן הסעודי האהוב, עבדול עזיז אל קסאר, לא תיאר לעצמו שסלפי פשוט עם המעריצות שלו יוביל למעצרו עי" המשטרה הסעודית. צפו ברגע בו המסכן נגרר באלימות ממעריציו

יוטיוב

השחקן הסעודי הנערץ עבדול עזיז אל קסאר לא יעשה יותר סלפי לעולם: השחקן המתגורר בכווית נעצר בערב שישי האחרון ע"י משטרת הדת הסעודית, המוטאווה, לאחר שהסכים לעשות סלפי עם מעריצותיו שהמתינו לבואו במרכז המסחרי שבבירת ערב הסעודית, ריאד.

השחקו מואשם בהפרת חוקי השריעה הקפדניים של הדת האיסלאמית - לאחר שכביכול התרועע עם נשים שאינן שייכות לו. הרגע המצמרר - בו חבר המוטאווה הלבוש בגלימה לבנה אוחז באל קסאר ושולף אותו אל מחוץ למעגל הנשים הלבושות בבורקות שחורות - תועד בווידאו ע"י אחת המעריצות והועלה ליוטיוב.

שחקן סעודי מצטלם עם מעריצות. ירון, צילום מסך
השחקן עבדול עזיז אל קסאר מצטלם עם מעריצות/צילום מסך, ירון

לאחר שנעצר ושוחרר בערבות, הוזמן אל קסאר למסור את גרסתו לטלוויזיה הסעודית. לטענתו, הוא שאל את מעריציו בסנאפצ'ט באיזה קניון בעיר הבירה כדאי לו לבקר ושיתף אותם בכוונותיו להגיע לשם בשישי. "לא ציפיתי למצוא שם כל כך הרבה אנשים", אמר עבדול לערוץ 'גולף רוטאנה', "אני רוצה להבהיר שנוכחותן של נשים צעירות בקניון לא היה דבר שבשליטתי". לטענתו, מנהלי הקניון היו צריכים להתריע בפניו על ההמון שמצפה לו בקניון לפני שהגיע למקום, דבר שהיה יכול למנוע את התקרית הלא נעימה הזאת. כעת הוא ייאלץ להישאר בערב הסעודית עד שיצאו מסקנות החקירה מהאירוע.

אל קסאר הוא לא היחיד שהסתבך עם המשטרה הסעודית בגלל עבירה פשוטה. החודש נודע שקארל אנדריי הבריטי בן ה-74 יכלא ל-14 חודשים ויספוג 350 הצלפות בעזרת שוט - לאחר שהמשטרה מצאה במכוניתו יין תוצרת בית. גם הבלוגר ראיף בדאווי הצליח להרגיז את המשטרה הסעודית כשהעליב את הדת האיסלאמית בבלוג שלו ונידון ל-10 שנות מאסר וללא פחות מ-1,000 הצלפות.

עוד באותו נושא

"סלפי מהומות" - הטרנד של הצעירים הפלסטינים ברשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully