וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המגישה הוטרדה מינית בשידור חי או שזה היה מתוכנן מראש?

3.11.2015 / 10:10

מגיש הטלוויזיה המקסיקני הטריד מינית את המגישה שלצידו בשידור חי והוביל ליציאתה בכעס מהאולפן. אחרי שהקטע פורסם, השניים הודיעו שזו הייתה מתיחה שתוכננה להפוך לויראלית. הערוץ בתגובה פיטר את שניהם וביקש מהמגישה: "אם הוא הכריח אותך להגיד את זה, אל תפחדי לספר"

צילום מסך

מגישה שהוטרדה מינית בשידור חי מעוררת דיון נרחב ברשת בשאלה האם מדובר בסיפור הטרדה מינית קלאסי בה האישה מפחדת לדבר, או שמדובר בכלל במתיחה חסרת טעם שנועדה להפוך את התכנית לויראלית? גם אנחנו נותרנו מבולבלים.

נתחיל בלספר לכם מה בדיוק קרה שם. במהלך שידור חי של תוכנית הטלוויזיה המקסיקנית ATM, המגיש אנריקה טובאר השתעשעה עם המגישה שלצידו, טניה רזא, והחל לגעת ברגליה ולחבק אותה - על אף הצהרותייה ובקשותייה שירגע.
ברגע השיא, הוא שיחק בשרשראות שעל צווארה והושיט את ידו לחזה שלה. היא בתגובה אמרה לו שהוא אידיוט ושהיא לא יכולה להמשיך לעבוד ככה - ויצאה מהאולפן בעצבים. אנריקה נראה מבולבל ואמר בתגובה מלאת טקט: "תסלחו לי אבל זה כנראה ההורמונים שלה שמדברים".

A Female TV Host Lost Her Job After Calling Out Her Colleague's Harassment

לאחר שידור הקטע, ערוץ הטלוויזיה פירסם הצהרה בה נטען שהזוג פוטר מתפקידו לאחר שהם טענו שזו הייתה מתיחה שתוכננה להפוך לויראלית ושכל הקטע היה מתוסרט. "בשבת האחרונה, במהלך השידור החי של התוכנית (ATM), המגיש אנריקה טובאר הטריד את שותפתו טניה רזא והתנהג בצורה לא נאותה בשידור חי בטלוויזיה", כך נכתב בהודעה רשמית שיצאה מהערוץ, "בעקבות התקרית, נערכה חקירה בה השניים הודו שהסצינה הייתה מבוימת ונוצרה כדי להפוך לויראלית, כוונה שלא הייתה ידועה להפקת התכנית. חברת "Grupo Televisa" מגנה בחריפות את המקרה ושני המגישים פוטרו מתפקידם".

הנהלת הערוץ לא נוטה להאמין להצהרה של השניים, והיא פנתה במכתב לטניה וביקשה ממנה לבוא ולהתוודות באמת. "טניה – אנו חוזרים ואומרים, אם מה שקרה בתכנית שונה מההצהרה שנתת לצוות משאבי האנוש שלנו, אנא ידעי אותנו בנושא כדי שנוכל לתמוך בך וללוות אותך בכל שלבי הגשת התלונה. החברה לוקחת כל התנהגות בלתי הולמת ברצינות רבה".

עוד באותו נושא

מגישת החדשות שנבחנה בחולצה פתוחה הושעתה מהעבודה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם שידור הקטע, העלו המגישים סרטון קצר הנועד להדגיש שמדובר במתיחה שתוכננה מראש - ושלא היה ולא נברא. "לא לקחנו בחשבון לאן זה יגיע ולמה זה יגרום ורציתי לספר לכם שאנחנו חברים טובים, שאנחנו מסתדרים יפה ושלא היה שום דבר", מספרת רזא בסרטון. אנריקה מוסיף: "זה היה משהו שתוכנן ברגע האחרון. לא ידענו איך זה ירגיש לנו כשזה יהפוך לויראלי. אנחנו חברים טובים, אוכלים ביחד, צוחקים ביחד. הרבה חושבים שאנחנו בני זוג אבל לכל אחד מאתנו יש בן זוג. חבר שלה רצה להרוג אותי. לא תיארנו לעצמנו שזה יגיע כל כך רחוק. זה ברח לנו מהידיים והערוץ לא אשם כי הוא לא ידע מזה". את המסר מעבירים השניים כשהם מחוייכים ונרגשים מכל העניין - מה שגורם לצופה להאמין שאכן מדובר במתיחה שיצאה מכלל שליטה.

הסרטון בו הם מספרים שזו הייתה מתיחה:

אולם בצעד מפתיע, לאחר פרסום הסרטון רזא שינתה שוב את גירסתה ובהודעה שפרסמה בפייסבוק שלה סיפרה שהכריחו אותה להגיד את הדברים האלה. "תודה על התגובות וגילוי האהדה והאמפטתיה כלפיי. למרבה הצער, במצבים כאלה יש דברים שאין לי שליטה עליהם. פעלתי מתוך לחץ ע"י אנשים שטענו שאני אשמה ורחצו ידייהם מאשמה. אני רוצה שהאמת תצא לאור. אני רוצה שהחברים שלי ברשת החברתית ידעו. תודה לכל אלה שאיתי וקודם כל תודה לאלוהים".

התגובות ברשת מעורבות, כשיש מי שתומך בגרסא של רזא - ומנגד רבים שמשתמשים בהאשטאג #TaniaRezaCalientaHombres (טניה רזא מפתה גברים)ומבקרים אותה על התנהגותה ועל המראה שלה. עכשיו כשרזא שינתה גירסתה, לא ברור עוד מה יעלה בגורל השניים, אך ב"לטינו טיימס" מדווחים שהם חזרו להגיש בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully