וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמו בזיעה: 8 שיתופי הפעולה הגדולים של סקרילקס וזד

1.11.2015 / 12:52

שניים מהדיג'יים החמים כרגע במיינסטרים מגיעים השבוע לישראל. ביחד ולחוד הם עבדו עם חברים כמו ליידי גאגא, סלינה גומז, ג'סטין ביבר ורבים אחרים. קבלו לקט שת"פים חם

לקראת הגעתם של סקרילקס וזד לארץ לפסטיבל מינוס 424 במצדה, אספנו כמה משיתופי הפעולה הבולטים של שני הדיג'יים הרותחים, שהתברגו בטופ של כל מצעד אפשרי והופכים כל הפקה שלהם לשובר רחבות מיידי. שני המפיקים ידועים בהפקות מפתיעות וחוצות ז'אנרים שמשכו אליהם את תשומת הלב של סצנת המוזיקה, ואף הכניסה את סקרילקס להיכל התהילה של הגראמיז עם לא פחות מששה פסלונים על המדף.

הנה שמונת שיתופי הפעולה הבולטים של השניים עם אמנים אחרים.

Skrillex & The Doors - Breakn' a Sweat

באמצעות שיתוף הפעולה עם האגדות החיות ושארית השורדים של הדורז, הוכיח סקרילקס ששום הפקה לא מאיימת עליו. במהלך פרויקט דוקומנטרי נפגשה הלהקה המיתית באולפן ההקלטות עם הדיג'י בן ה-26 ועשתה את זה.

Ellie Goulding - Bittersweet

אי אפשר בלי רומנטיקה, הזוגיות המפתיעה של סקרילקס עם הזמרת אלי גולדינג הובילה לתספורת משותפת ולכמה וכמה טראקים. הבולט שבהם היה חלק מפסקול הסרט "דמדומים 2", עוד סיפור רומנטי שהגיע אל סופו.

Korn - Get Up! ft. Skrillex

הטראק המפלצתי הזה הוא ילד האהבה בין סקרילקס ולהקת הנו-המטאל, שב-2011 חקרה את מחוזות האלקטרוניקה ומצאה את הזיווג המושלם עם סקרילקס. הסאונד המתכתי הייחודי שלו פגש את הגיטרות האגרסיביות של קורן ונולד הדבר הזה.

Skrillex and Diplo with Justin Bieber - Where Are Ü Now

האחרון החביב של סקרילקס נמצא בחיבור בינו לבין דיפלו וג'סטין ביבר. השיר כבש פסגת כל מצעד אפשרי ואם יש לכם זוג אוזניים כנראה נתקלתם בו לא מעט. הקליפ זכה ללמעלה מ-200 מיליון צפיות וכבש את הרשת בזכות איזון מפתיע בין השלושה.

Zedd - Beautiful Now ft. Jon Bellion

זד פותח את הרביעייה עם אחד הסינגלים המוצלחים ששלטו ברדיו לאחרונה, והפך להמנון רחבות עם פזמון שאפשר לזהות מיד. שותפו לפשע הוא הוא ג'ון בליון, כותב, מוזיקאי וראפר שבין היתר עבד עם אמינם.

Ariana Grande - Break Free ft. Zedd

הסיפור מאחורי הסינגל הבא גורס שזד ואריאנה גרנדה הופיעו באותו פסטיבל. זד, שלא ידע שזו אריאנה על הבמה, ביקש לעבוד עם הזמרת האנונימית עם הקול המלאכי שהתגלתה כלא כל כך אנונימית. המפגש הבא ביניהם כבר היה באולפן ההקלטות.

Zedd - I Want You To Know ft. Selena Gomez

הסינגל עם סלינה גומז הוביל את מצעדי ההשמעות אבל לא פחות חשוב מזה הצית שמועות עיקשות על רומן בין השניים, מה שהתברר באופן מפתיע כנכון לחלוטין.

Zedd - Addicted To A Memory ft. Bahari

השיר הבא הוא לא בדיוק שת"פ אבל היווה אבן דרך בעלייה המטאורית של זד בשמי המוזיקה הבינלאומית, לפני יותר משלוש שנים הסינגל הגיע לידיה של ליידי גאגא שמיד הזמינה אותו להפיק באלבומה "ARTPOP", והגדילה לעשות כשהתקשרה ל"אינטרסקופ רקורדס" וסגרה לו חוזה הקלטות במקום. הכל בזכות הגאגא.

סקרילקס וזד מגיעים לישראל לרייב "מינוס 424" בים המלח ביום חמישי הקרוב, 5 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully