וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם ניל האלסטד, סולן להקות Slowdive ו-Mojave 3

2.11.2015 / 0:03

סולן להקת השוגייז האגדית סלואודייב מגיע להופעה ביום שישי הקרוב בבארבי תל אביב, ולכבוד המאורע בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו, כולל של סוניק יות', קוקטו טווינז, בוב דילן ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניל האלסטד חושב מה לבחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sonic Youth - Daydream Nation

עדיין אחד מהאלבומים הכפולים האהובים עלי. אני מטורף על סאונד הגיטרה המרוח שהם הצליחו להשיג באלבום הזה. הצבע של השירות שלהם (משהו בין ילד לילדה). האלבום הזה היה השפעה עצומה על Slowdive כשהוא יצא.

The Cocteau Twins - Blue Bell Knoll

אני חושב שזה היה האלבום הראשון של קוקטו טווינז ששמעתי אי פעם, ובמהרה התבהר לי שאני חייב לשמוע כל דבר שהם אי פעם הקליטו. האלבומים שלהם הם עד לעצם היום הזה הצלילים היפהפיים ביותר ששמעתי, שיצרו עולם משל עצמם, הרחק מהעולם הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Bob Dylan - Blonde on Blonde

לעולם לא אתעייף מהאלבום הזה. אלבום יום ראשון בבוקר האולטימטיבי שלי. "גברת עצובת עיניים של ארצות השפלה" הוא הצד האהוב עלי באלבום הכפול המבריק הזה. אני מקשיב לו כבר 20 שנה, כל שבוע.

Aphex Twin - Selected Ambient Works

אני מניח שזה היה אלבום חשוב עבורי כשהוא השתחרר. הוא ליווה אותי בתקופה שלמה של אמביינט, טכנו ומוזיקה אקספרימנטלית. הוא לקח אותי אפילו לתקופות מוקדמות יותר: ג'ון קייג', Can, בריאן אינו, Neu ועוד. הוא לקח אותי "אחורה" יותר מאשר "קדימה" אבל גיליתי דרכו המון הרבה אחרי שהוא העיף אותי.

כל אלבום של הביטלס

בגיל שמונה הייתי אובססיבי לגבי הביטלס, ובהרבה מאד מובנים אני עדיין אובססיבי לגביהם. כל אלבום שהם הוציאו חשוב לי באותה המידה.

ניל האלסטד יופיע ב-6 באוקטובר ב-21:30 בבארבי תל אביב, ואף יארח את גבע אלון. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully