וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: תמונות ראשונות מתוך קרב גדול בעונה השישית של "משחקי הכס"

4.11.2015 / 9:42

עשרות גופות של חיילים וסוסים הנושאים את סמל בית בולטון תועדו באתר הצילומים של הסדרה בצפון אירלנד. וגם: בקרוב תוכלו להיכנס בעצמכם לעולם של "משחקי הרעב". לייב בלוגינג תרבותי

16:55 - בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל את דרישת תיאטרון אלמידאן למתן צו ביניים

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל היום, 4.11.15, את עתירת מרכז עדאלה ותאטרון אלמידאן נגד עיריית חיפה, אשר חדלה מהעברת התקציבים לתאטרון בחודש מאי השנה.

בהמשך נשללה מן התיאטרון גם תמיכת משרד התרבות בעקבות דו"ח שהגיש ארגון המשפחות השכולות "אלמגור", הרומז להתנהלות כלכלית לא תקינה מצד עמותת אלמידאן. בעקבות ההקפאות הנ"ל הוקמו וועדות מקצועיות בעיריית חיפה ובמשרד התרבות שכל תפקידן היה לבדוק את הטענות שהופנו כנגד התיאטרון כדי לבחון אם יש בהן ממש.

הוועדות טרם פרסמו את מסקנותיהן ובתיאטרון נצבר בינתיים חוב של כמיליון שקלים וחלק מעובדיו שוחררו לחופשות ללא תשלום.

במהלך הדיון הביעה תמם התנגדות להשבת כספי התיאטרון. רוצחו של דודה של תמם ואליד דקה הוא האסיר הבטחוני שבהשראת כתביו נכתבה ההצגה "הזמן המקביל". תמם אף הציעה שישללו מן התיאטרון כספי תמיכה באופן רטרואקטיבי. על כך השיבה השופטה זיו בפסק הדין "כפי שהסברתי לנציגי המשפחות השכולות, הדיון בעתירה נועד לבחון אך ורק את תקינות פעולות הרשות המנהלית בלבד, ולא מעבר לכך".

במקביל לעתירה זו עתר תיאטרון אלמידאן לבית המשפט העליון בדרישה לצו ביניים דומה מצד משרד התרבות. בית המשפט הורה למשרד התרבות להשיב לעתירה עד חמישי שעבר ונציגי המשרד ביקשו אורכה של שבועיים שיגיעו לסיומם ביום חמישי הבא.

מנכ"ל התיאטרון גסאן אבו ורדה מסר לוואלה תרבות: "הנני שמח ועצוב באותה מידה. שמח שהתיאטרון תוקצב בסופו של יום ועצוב שזה היה צריך החלטה של בית משפט כדי שנקבל. זכות מהותית של חופש יצירה וחופש אמנות במדינה דמוקרטית".

דיון בעתירת תאטרון אלמידאן נגד עיריית חיפה, 4 בנובמבר 2015. ערן גילווארג
מתוך הדיון בעתירה/ערן גילווארג

13:20 - עצומה של אוהבי מוזיקה נגד הקאמבק של פיל קולינס

פיל קולינס בן ה-64 עדכן בשבוע שעבר כי הוא עובד על מוזיקה חדשה לראשונה מזה 13 שנים, בעקבות ניתוח גב גדול שעבר. בתגובה נפתחה עצומה בשם "מוכרחים לעצור את פיל קולינס", שנכון לרגע זה צברה 739 חתימות ושלל תגובות שתוקפות את הקאמבק. "פיל קולינס הודיע כי הוא 'לא עוד בפרישה'", נכתב בהודעת העצומה. "יש הרבה יותר מדי סבל בעולם גם ככה. זה חייב להיפסק".

10:30 - בוטל פסטיבל מינוס 424 שאמור היה להתקיים מחר (חמישי)

עקבות התראות נוקבות אודות מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את אזור ים המלח ומצדה בפרט, הוחלט לבטל את פסטיבל מינוס 424 שאמור היה להתקיים מחר (חמישי) במצדה. הפקת הפסטיבל בשיתוף מועצה אזורית תמר נאלצים לבטל למרות דיווח על אלפי רוכשי כרטיסים. האמנים הבינלאומיים, בהם סקרילקס וזד, נחתו בישראל והביעו את צערם נוכח המצב הכפוי. ההפקה קיבלה את ההחלטה לטובת שלום הציבור הרחב והסכנה הצפויה עקב השיטפונות וחסימת הכבישים המובילים למצדה.

הקהל יקבל החזר כספי מלא, עד 14 יום החל מהיום, והפקת הפסטיבל תיצור קשר עם רוכשי הכרטיסים על מנת לזכות אותם.

10:11 - מה באמת קורה בפתיחת הקליפ החדש של אדל?

העולם כולו מתאבסס בשבוע האחרון על "Hello" של אדל, וגם הפארודיות והמחוות הולכות ונערמות. בתחנת הרדיו של ה-BBC החליטו להקדיש זמן לפענח את הפתיח הקודר של הקליפ. לשם כך הם בחרו להיעזר בקולו המוכר של סר דיוויד אטינבורו, הקריין האגדי של עשרות סרטים דוקומנטריים.

09:56 - בקרוב גם אתם תוכלו לקחת חלק ב"משחקי הרעב"

עדיין מוקדם מדי להיפרד מהקרובים אליכם ולהתחיל באימונים מפרכים בחץ וקשת, אבל מי יודע? זאת הרי רק ההתחלה. פארק השעשועים שנבנה על ידי אולפני ליונסגייט בדובאי, ייחנך רשמית בשנה הבאה, אבל רשימת האטרקציות כבר מתחילה להתבהר.

הפארק של דובאי יהיה למעשה מודל של מחוז 12, המחוז העני בו נולדה וגדלה גיבורת הסדרה, קטניס אוורדין. בין היתר ימוקמו בו המאפיה של פיטה, "הכירה" (השוק השחור הפועל במקום), רכבת הרים שתדמה את זו המתוארת בספרים וסיור וירטואלי במרחבי פאנם.

עוד לפני שהפארק בדובאי קם לתחייה, מיהרו בליונסגייט להכריז על הקמת פארק נוסף באטלנטה ב-2019 ואחד נוסף במקאו.

09:43 - תמונות ראשונות מתוך קרב גדולה בעונה השישית של "משחקי הכס"

אנחנו רחוקים בערך חצי שנה משובה של "משחקי הכס" למסכי הטלוויזיה, אבל הצילומים נמצאים כעת ממש בשיאם. וכמקובל במקרים כאלה, תמיד יהיה מי שידליף דברים גדולים החוצה.

בשלב זה, מאחר והסדרה הגיעה לכדי מיצוי כמעט מוחלט של הספרים, לא באמת ברור מה עומד לקרות. מה שבטוח הוא שבשלב כלשהו צפוי לנו קרב גדול בצפון, שתוצאותיו לא יהיו נעימות לבית בולטון. איך אנחנו יודעים? מהתמונות המודלפות כמובן.

אחד מאתרי המעריצים הגדולים של הסדרה פרסם שורה של תמונות מאתר הצילומים בצפון אירלנד, ובהן נראות עשרות גופות של חיילים וסוסים. התמונה הגרפית ביותר מציגה גופה שרופה הקשורה לצלב שהוא סמל הבית. האם רמזי סוף סוף יבוא על שכרו? עד שנקבל את התשובה הנה עוד כמה תמונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נראה כמו תבוסה/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully