וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 70: מי ידע שנישואי ריאליטי לא מחזיקים?

5.11.2015 / 0:00

קייטי סטיואט וג'ייסון נואלס, שהתחתנו בתוכנית הריאליטי "נישואין ממבט ראשון" גילו שהחיים עצמם קשים הרבה יותר. ובנוסף: גירוש השדים הגדול שלא היה והחשיפה המפתיעה של כוכבת "אחוזת דאונטון". חדשות הטראש של השבוע

אכזבה: ב"גירוש שדים בשידור חי!" לא היו שדים לגרש

אחד האירועים המצופים של ליל כל הקדושים האחרון היה המשדר "גירוש שדים בשידור חי!", במהלכו הגיעו כומר, מדיום וצוות של ציידי רוחות רפאים אל הבית בו התרחשו, לפני 66 שנים, האירועים אשר היוו את ההשראה לסרט ולספר "מגרש השדים", במטרה לטהרו. צופים רבים התיישבו מול המסך ביום שישי האחרון במטרה לצפות בגירוש שדים אמיתי, והתאכזבו לגלות שלא היו שום שדים לגרש. סתם בית ישן וכמה חבר'ה שעושים סיאנס, כמו בכל יום שישי שלכם ביסודי, רק פחות מפחיד. זה לא מנע מ- Destination America, הערוץ המשדר, להכריז כי הבית מטוהר וכי "גירוש השדים סוף סוף הושלם", אבל אפילו זה לא שכנע את הצופים שקיוו לממתק טלוויזיוני וקיבלו בקושי תעלול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו פשוט נשב פה בחושך/מערכת וואלה!, צילום מסך

שובו של המאק: מתאגרף שהצטלם לסרט פורנו טוען שסומם ונוצל

יוסף מאק בן ה-35 הוא מתאגרף לשעבר שנחרד לגלות כי סרט פורנוגרפי בהשתתפותו זמין ברשת לציבור ברחב. הסיבה לחרדה: בסרט הוא מככב לצדם של שני גברים, והוא בכלל מעיד על עצמו כ"אוהב נקבות". מאק, אב לעשרה, נקלע לקשיים כלכליים ועשה דרכו מפילדלפיה לניו יורק במטרה לעשות כסף קל ומהיר. הוא ניאות להשתתף בסרט מתוך מחשבה שיעשה זאת לצד "נקבות", אך לטענתו, ניתנה לו על הסט גלולה חשודה, והוא לא זוכר דבר פרט להתעוררותו על רכבת עם 4,500 דולר בכיס. מאק מאיים לתבוע את חברת ההפקה, אך העניין מתעכב מאחר ונעלמו עקבותיו של האדם ששכר את שירותיו של המתאגרף.

יוסוף מאק. טוויטר, צילום מסך
ואז התעוררתי ברכבת. יוסף מאק/צילום מסך, טוויטר

אתם לא לבד: מגי סמית מתוודה שמעולם לא צפתה ב"אחוזת דאונטון"

חדשות נהדרות! מעכשיו לא תצטרכו להעמיד עוד פנים כי אתם עוקבים אחר השעמומון התקופתי "אחוזת דאונטון" מול החברים היומרניים שלכן שבוודאי לא צופים בה בעצמם, אלא רק קוראים ציוצים ואז מתלוננים על ספוילרים. זאת בעקבות הצהרתה של מגי סמית בכבודה ובעצמה, המגלמת בסדרה — כך קראתי — את ויולט קרולי, שגם היא אינה צופה בה. סמית סיפרה בתכניתו של גרהאם נורטון שהיא אמנם מחזיקה ברשותה את אוסף ה- DVD, אך לא הטריחה את עצמה לצפות בפרקים. השחקנית בת ה-80 הודתה גם שהיא מצפה לסיום הסדרה (בתום העונה השישית), ושלמרות קריירה ענפה המשתרעת על פני 60 שנה, נראה לה כי מזהים אותה אך ורק מ"דאונטון". טוב, היא לא באמת מצפה שיזהו אותה מ"מלון מריגולד האקזוטי השני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוהה מי אלה כל האנשים כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אין אני לי: ג'ורג' ואמאל קלוני מאמצים כלבה שננטשה

כאילו שהיינו זקוקים להוכחה נוספת לכך שג'ורג' ואמאל קלוני הם יצורים מושלמים, עכשיו הם גם אימצו מכלביה בקליפורניה כלבה שננטשה. מילי היא כלבה מעורבת בת ארבע, והיא תצטרף למשפחה כאחות ללואי, הקוקר ספנייל של הקלונים, שאומץ אף הוא מכלביה. מדובר לא רק בצעד למען בעלי החיים העזובים, אלא גם בהנמכת ציפיות עבור כל אלו שחושבים שהשניים האלה מתכוונים להתרבות באופן ביולוגי.

נקמת הג'ינג'ים: אד שירן מעולם לא האזין לרדיוהד

עוד בגזרת הווידויים המפתיעים: אד שירן טוען שמעולם לא האזין לאלבום של רדיוהד. בניגוד לרבים באוכלוסייה, הטוענים כי הכירו את תום יורק וחבריו "לפני שהם היו גדולים", שירן לא התבייש להודות בפני מגזין "בילבורד" כי הוא דווקא פספס אותם. עוד הוסיף כי רק לפני שנתיים שמע לראשונה שיר של ברוס ספרינגסטין, ואת מייקל ג'קסון גילה הרבה אחרי כולם, בגיל 14. שירן עסוק כעת בלהיות אחד הזמרים המצליחים של התקופה ולא בהשלמת פערים, אבל אפשר להיות בטוחים שגם תום יורק מעולם לא נתקל ב- "Thinking Out Loud".

אד שירן. GettyImages
אבל הוא מכיר את קייטי פרי/GettyImages

שוקינג: זוג שהתחתן בתכנית "נישואין ממבט ראשון" מתגרש

הריאליטי הבריטי "חתונה ממבט ראשון" ממשיך להתקיים, למרות שמדובר בכאב ראש אחד גדול לכל המעורבים. כצפוי, חלק מן הזוגות שמתחתנים במסגרת התכנית כשהם זרים גמורים, לא מחזיקים מעמד בחיי הנישואין, ולעתים אף מבקשים לצאת מהתסבוכת הזאת בתוך זמן קצר. כך קרה לקייט סטיוארט, שגילתה לתדהמתה כי בעלה הטרי, ג'ייסון נואלס, החל להשתמש באפליקציית ההיכרויות טינדר ימים ספורים לאחר ששבו מירח הדבש. השבוע התגרשו השניים באופן סופי, לאחר שבית המשפט הכריז על ביטול נישואיהם. הציבור ישמח בוודאי לשמוע שכספו מתועל לתיקון נזקי ניסויים טלוויזיוניים מטופשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי היה מאמין?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכנס לפוליטיקה: ג'סטין ת'רו שוקל ריצה לראשות עיריית לוס אנג'לס

אולי זה התפקיד הציבורי בו אוחזת דמותו ב"הנותרים" שעורר בו השראה, אולי הפיכתו לאיש משפחה בעקבות הנישואים לג'ניפר אניסטון. ג'סטין ת'רו שוקל להיכנס לפוליטיקה, והפוליטיקה שוקלת לתת לו. האתר ראדר אונליין מדווח כי ת'רו חולם לכהן כראש עיריית לוס אנג'לס, וכי בתקופה האחרונה הוא מהרהר ברצינות בהפיכת החלום למציאות. באתרים אחרים מיהרו לבטל את הדיווח, אבל הם לא יכולים לבטל את מה שזה עשה לתושבי עיר המלאכים שכבר הספיקו לראות בדמיונם עיר תחת שלטונו של קווין גארבי.

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. GettyImages
האישה הראשונה של לוס אנג'לס?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully