וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שטייטס הם לא מכנסיים: "המהפך 2016" היא המקום הנמוך ביותר אליו הגיעה השנה הטלוויזיה הישראלית

8.11.2015 / 0:00

שיימינג, שפה לא מובנת ובעיקר ניסיון עילג ומביך להתמקד בדברים שלא באמת חשובים הופכים את "המהפך 2016" לתעודת עניות אחת גדולה. עבור כולנו

צילום מסך

על פניו זה לא נראה ככה אבל "המהפך 2016" היא התוכנית הכי מתאימה למדינת ישראל בימים אלה. באמת. קחו לכם כמה גלי רדיו כדי למצק את העור ואז תבינו למה אני מתכוון. כי "המהפך 2016" היא התוכנית הכי מגוחכת, הכי צעקנית, הכי ריקנית, הכי חלולה, הכי עילגת, הכי רדודה, הכי אלימה והכי מיותרת שהגיעה לטלוויזיה בשנה האחרונה. ובשפת מומחי הבית: הכי חיה באילוז' עם וודג' יוז'.

ממה להתחיל? אולי משם התוכנית. "המהפך 2016" עלתה לשידור בתחילת נובמבר 2015. האם היא בכלל תשרוד את החודשיים הקרובים כדי להיות משודרת ב-2016 ולהצדיק את שמה? החבר'ה הקודמים שאכלסו את משבצת שישי בערב היו טום באום ואוריאל יקותיאל וראינו איך זה נגמר. חוץ ממספר שגוי, ה' הידיעה מיותרת. הרי מדובר בעונה חדשה של תוכנית ששודרה קודם תחת השם "מהפך". כלומר, גם אם רוצים לדחוף את ה-2016, היה ראוי ששם התוכנית יהיה "מהפך 2016".

מהפך. צילום מסך
חיות באילוז'/צילום מסך
התוכנית, בהנחיית יעל בר זוהר וסנדרה רינגלר, פשוט לא מספיק טובה. על רקע תפאורה סטטית ומשעממת, פרק הבכורה אירח "אם ובת שחייבות מהפך לפני שבת". למה הן חייבות מהפך דווקא לפני שבת?

אבל השם הוא הבעיה הכי קטנה של "המהפך 2016". התוכנית, בהנחיית יעל בר זוהר וסנדרה רינגלר, פשוט לא מספיק טובה. על רקע תפאורה סטטית ומשעממת, פרק הבכורה אירח "אם ובת שחייבות מהפך לפני שבת". למה הן חייבות מהפך דווקא לפני שבת? מה יקרה איתן ביום ראשון? לא ברור. כנראה שהז'קט המנומר יחזור. האם והבת הן חגית אלמגור, עובדת בלשכת שרת התרבות והספורט מירי רגב וקארין נוריאלי, סגנית יו"ר צעירי הליכוד שגם ממונה לענייני צעירות הליכוד. סנדרה רינגלר, כפי שדאגו להזכיר לנו בתוכנית, היא הסטייליסטית הצמודה של אשת ראש הממשלה. עוד רגע 2017, מישהו צריך לרצות את המפלגת השולטת בישראל לפני שערוץ 2 יפוצל. נו, אמרנו, התוכנית המתאימה לישראל. מישהו כבר יצר קשר עם בית היתומים באודסה? יהיה נחמד לשמוע כמה יתומות מאוקראינה מזמזמות את נעימת הסיום.

בר זוהר מצהירה, כמעט בלי שיראו שהיא מקיאה בפה, שהיא ורינגלר "צריכות להוציא אותן מדוגמות ישר לכנסת". זוהי אחת ההצהרות התלושות שאפשר היה לשמוע. מישהי מהן ראתה מה הולך בכנסת לאחרונה (ע"ע חה"כ אורן חזן שביקש לדחות הצבעה על מנת שיוכל לחגוג עם חבריו באילת?)? האם ובתה יכולות להגיע לכנסת לבושות כמו דרי רחוב, אף אחד לא יבחין בהבדל. כמובן שלא מפתיע שההצהרה הזו הגיעה מבר זוהר ולא מרינגלר. בר זוהר, שחקנית טובה, כמעט הצליחה להסתיר כמה אין לה חשק להיות בתוכנית (את מה שנראה כשקיות מתחת לעיניה היא הצליחה להסתיר פחות. זה מה שקורה כשלא מצליחים לצבוע את הסמארט קז'ואל, מה שזה לא יהיה. אנשים באמת מדברים ככה בחיים האמיתיים? מה זה אומר "לצבוע את הסמארט קז'ואל"? ואם הקז'ואל חכם? למה הוא קז'ואל? הרי הוא מקרי). ברצינות, אם מבטים היו יכולים להרוג, בר זוהר היתה מחסלת את כל צוות התוכנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיימינג בחסות הפרסומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי שתי הבנות המוזרות שמגישות את "המהפכון", פינה מוזרה שהופיעה פעמיים באמצע התוכנית בלי התרעה מוקדמת, היו מצליחות להימלט. פשוט כי לא ברור מה הקשר שלהן לתוכנית. עורכי התוכנית העלימו את זהותן. אף אחד לא יודע איך קוראים להן ומה תפקידן בחיים חוץ מלהמליץ על לבוש מנומר. אולי הן כמו "החץ", מסתתרות תחת קילוגרם מייק-אפ בזהות סמויה ומנסות להציל חיים.

מטרת התוכנית המוצהרת, שגם דוהרת על שיימינג בנוסח משאל רחוב בו הישראלי הממוצע מטיח במשתתפות התוכנית כמה הן לבושות נורא, היא "להיראות מד-הים" וזוהי השורה התחתונה הכי עגומה ומכוערת. בדיוק כמו מדינת ישראל שמשקיעה את מיטב מאמציה בהסברה וכושלת, כך גם "המהפך 2016", תוכנית עם פוטנציאל שסובלת מחולי שניתן לריפוי, משקיעה במה שנשקף מבחוץ ולא במה שקורה בפנים. בית הפקה רציני היה עושה בדק בית ומחולל מהפך מתבקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully