וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדות שלכם לא תיראה אותו דבר: האמת המדהימה על פו הדב

8.11.2015 / 16:43

ספר חדש חושף כי הדובון האייקוני מספריו איי. איי. מיילן ומאין ספור סדרות וסרטים מצויירים, הוא למעשה דובה שהגיעה ב-1914 לגן החיות של לונדון

מערכת וואלה!

מה הדבר הראשון שאתם חושבים עליו כשאומרים לכם פו הדב? דובון בריטי חמוד, עם התמכרות קלה לדבש. אז זהו, שלא! זה הכל שקר! פו הוא בכלל קנדי! ויותר גרוע מזה, הוא בכלל לא הוא. הוא היא!!

ספר חדש שיצא לאחרונה בשם "למצוא את וויני". מספר את הסיפור האמיתי מאחורי וויני הדב, או פו, כמו שהוא מוכר בארץ. מסתבר שהדמות המפורסמת מבוססת על דב אמיתי. או בעצם דובה.

הדובה נקנתה לראשונה בקנדה ב-1914 על ידי וטרינר מקומי וזכתה לשם- "וויני". לאחר כמה שנים היא נמסרה לגן החיות של לונדון, שם היה מבקר אותה באופן קבוע ילד קטן בשם כריסטופר רובין. ומי הוא האבא של אותו הילד? לא אחר מאשר איי, איי, מילן, מחבר סדרת הספרים של וויני הדב!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • פו הדב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully