וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מי תיכנס לבגד הים של פמלה אנדרסון ב"משמר המפרץ" החדש?

10.11.2015 / 9:47

סדרת המצילים המיתולוגית משנות ה-90 עומדת להפוך לסרט בקרוב. הרשימה המקוצרת של המועמדות כוללת כמה כוכבות צעירות ששואפות להפוך לסיג'יי החדשה. לייב בלוגינג תרבותי

18:45 - "המתים המהלכים" ליהקה את ניגן. זהירות, ספוילרים!

מעריצי "המתים המהלכים" יכולים להיכנס לאקסטזה, ובצדק. אתר "ההוליווד ריפורטר" מדווח כי השחקן ג'פרי דין מורגן לוהק לתפקיד ניגן.

ניגן, יודעים חובבי הקומיקס עליו מבוססת "המתים המהלכים", הוא אחד הנבלים הגדולים של הסדרה, אם לא הגדול מכולם. בגרסת הקומיקס, זהירות - ספוילר: ניגן הורג את גלן בעזרת מחבט שעונה לשם לוסיל. מחבט שמעוטר בחוטי תיל כמובן. מדובר במוות אלים במיוחד וחובבי הקומיקס עסקו רבות בשאלה כיצד ייראה מותו של גלן מידי ניגן, שעומד בראש קבוצת שורדים אלימה.

לפי הדיווח, ג'פרי דין מורגן יופיע לראשונה בפרק האחרון של העונה השישית ויהפוך לשחקן קבוע בעונה השביעית.

ג'פרי דין מורגן. Jason Merritt, GettyImages
תתחילו לפחד. ג'פרי דין מורגן/GettyImages, Jason Merritt

16:00 - חקירת מות בנו של ניק קייב: הנער נפל אחרי שלקח LSD

חקירת מותו של ארתור בן ה-15, בנו של הזמר האוסטרלי ניק קייב, העלתה כי הנער נטל LSD בטרם נפל אל מותו. כך קבע הפתולוג בעיר ברייטון, אנגליה, שכזכור סמוך לה נהרג ביולי האחרון ארתור קייב אחרי שנפל מצוק. אזרחים מצאו אותו אחרי הנפילה במצב קשה וסיפקו לו עזרה ראשונה, ולאחר מכן נלקח אל בית חולים מקומי ושם מת מפצעיו. ארתור היה אחד מארבעה בנים של ניק קייב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

14:00 - אלאניס מוריסט חברה לג'יימס קורדן כדי לשיר את "Ironic" עם מילים מעודכנות

במסגרת תוכנית הלילה של ג'יימס קורדן אתמול (שני), התארחה אלאניס מוריסט ושרה גרסה עדכנית, מאוד 2015, של הלהיט הגדול שלה - "Ironic": "חבר ותיק שולח לך בקשת חברות בפייסבוק / ואת מגלה שהוא גזען רק אחרי שקיבלת", היא שרה. "זו עוגה בחינם במשרד ביום הראשון של הדיאטה שלך / זה כמו שהם מכריזים על האייפון החדש יום אחרי שקנית אותו", מצטרף קורדן. בהמשך אלאניס גם עוקצת את מצב תוכניות הלייט נייט, שנשלטות על ידי מנחים גברים בלבד: "זה עשרת אלפים מנחים זכרים של תוכניות לילה, כשכל מה שאת רוצה זה רק אישה אחת, ברצינות!"

כמו במקור גם הפעם מדובר ברשימת תרחישים שאינם אירוניים כלל, אלא שהפעם המילים מתייחסות גם לזה: "זה לשיר 'Ironic' אבל אין אירוניות". צפו בקטע המלא.

13:40 - עצוב: המעריץ הגוסס של "מלחמת הכוכבים" הלך לעולמו

דניאל פליטווד בן ה-32 הפך בשבוע שעבר לכוכב רשת, כשחשף את העובדה כי הוא גוסס ממחלת סרטן חשוכת מרפא. בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק סיפר שמשאלתו האחרונה היא לצפות ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לפני מותו.

אחרי שהקמפיין הפך ויראלי וצבר תאוצה, נעתר הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס לבקשתו, ובמהלך סוף השבוע האחרון ערך עבורו ועבור משפחתו הקרובה הקרנה פרטית של הסרט הגדול. פליטווד המאושר הודה לדיסני ולאברהמס שהעניקו לו את מבוקשו והתלהב מהסרט. הבוקר הוא הלך לעולמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגשים את חלומו האחרון. דניאל פליטווד/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:10 - אדל מרגשת אפילו יותר בשפת הסימנים

אחרי שהעולם כולו האזין ל"Hello" של אדל ורץ לספר כמה הוא בכה ברשתות החברתיות, הגיע גם זמנם של לקויי השמיעה לחוות את הסינגל ההיסטרי. הגרסה בשפת הסימנים נראית אפילו יותר דרמטית מהשיר עצמו, וזה חתיכת הישג.

10:07 - ג'ון ברומן חושף הפתעה יחצ"נית

ג'ון ברומן ("טורצ'ווד" בעבר וכיום כוכב "החץ") הצטלם עם חבריו לקאסט לאחת מהתמונות השגרתיות שחברי קאסט עושים כשהם מקדמים את הסדרה שלהם, אלא שמשהו בתמונה הזאת בכל זאת היה יוצא דופן. נראה אם תצליחו לזהות מה.

09:47 - שבע בעקבות אחת: מכאן תצא הפמלה הבאה

לאט אבל בטוח, כל מותג טלוויזיוני מצליח משנות ה-90, מוצא את דרכו חזרה אל חיינו בשנים האחרונות. עכשיו הגיעה תורה של "משמר המפרץ", סדרת המצילים המיתולוגית שהעלתה את פמלה אנדרסון לתודעה העולמית, להפוך לסרט קולנוע. על פי דיווח באתר Deadline אולפני פרמאונט, המחזיקים בזכויות לעיבוד הקולנועי, בוחנים בימים אלו רשימת מועמדות פוטנציאלית לשחקנית שתתמקם בתפקיד הראשי לצדם של זאק אפרון ודוויין ג'ונסון, שכבר לוהקו לתפקידי הגברים הראשיים.

על פי אותו דיווח הרשימה המקוצרת כוללת שבע שחקניות. הראשונה שבהן היא אלכסנדרה דדאריו, שאמנם הופיעה ב"פרסי ג'קסון" ו"סאן אנדראס", אבל ידועה יותר מכל בזכות הסצנה ההיא ב"בלש אמיתי" שנבחרה כבר לאחת הלוהטות של כל הזמנים.

המועמדות הנוספות הן: אשלי בנסון ("ספרינג ברייקרס"), נינה דוברב ("יומני הערפד"), אלכנסדרה שיפ ("אקס-מןן אפוקליפסה") שלי הניג ("ימי חיינו", "זאב צעיר"), דניז טונטז ("כל ילדיי") וביאנקה סאנטוס ("Ouija")

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחילה כבר להתאמן. אלכסנדרה דדאריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully