וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אני לא עובר עוד לילה עם סלסולים?" - בלוג "הישרדות", פרק 4

אביעד "צפניה" קדרון

10.11.2015 / 22:40

רון שובל ודנה ברגר מתכסחים כי רון חושב שהוא מקופח, ז'נט זוהר סבג מודחת מהמשחק בגלל הפציעה והחולצה של עומרי כוכבי ממשיכה להיקרע. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

טוב, אני לא מאמין שז'נט הודחה. כאילו, היא אפילו לא היתה זומבי. רגע אחד היא היתה כאן ואיימה לקלל את כל מי שיבגוד בה והנה, היא כבר לא על האי. רק רובוארץ יודע איפה היא עכשיו. לא, באמת, איפה היא עכשיו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרק נפתח בהתלבטות בקויופה: ג'ני צ'רוואני רוצה להדיח את מיטל דוהן כי רון שובל משמח ואילו מושיק גלאמין רוצה ללכת עם הלב ולהדיח את רון. נימוק טוב יותר היה כמובן להדיח את רון כי הוא מועיל כמו סגנית שר החוץ בערך אבל היי, גם לב יעבוד כאן. בינתיים, מיטל אומרת לרון ששניהם אאוטסיידרים ודיוות ודנה ברגר שרה לרון את השיר שחיברה. אלוהים, תעשה שלא יסגרו את גלגלצ. אסור שהדבר הזה ייכנס לפלייליסט.

בהוראקן האורז הולך לעזאזל אז הם מחליטים שזה ריזוטו. לא חברים, לא כל אורז מיימי הוא ריזוטו. לפעמים אורז מיימי הוא רק אורז מיימי. אתם עוד תראו את ההבדלים כשתלכו לתת מספר 2 בים. "אנחנו מאושרים", מכריז טילטיל. ואז, בתזמון מושלם, בן הזומבי מתחיל לצעוק "עומר!", "שמעון!". רוסלנה רודינה אומרת לחברים לשבט שעם כל הכבוד, הם לעולם לא יקבלו כרטיסים להופעות של אייל גולן כי היא לא סוכנת. היא רק אם בנו. היא תוהה כמה עולה כרטיס. ובכן, זה תלוי. כרטיס להופעה באיירפורט סיטי עולה 229 ש"ח. הכרטיס הכי זול שקרוב לבמה בהופעה עם זאב נחמה עולה 295 ש"ח. כבר עדיף לקנות קוטג' או מילקי. בן מתחיל לבכות כי כולם מתעלמים ממנו. "עד שכולם יושבים בסבבה. גם אז הוא חייב להפריע?", פועה רוסלנה. עורך הדין הפלילי אומר לבן שיפסיק לנג'ס ושהוא מחוץ למשחק ושיירד מהם אינעל רבאק.

הלילה מגיע, טילטיל והחברים מספרים בדיחות. לא ממש מצחיקות, אני חייב לציין. המצלמות עוברות לקויופה ושם רון מחקה את שושנה דמארי. "כולם מנגנים על העצבים", מטעים מושיק כשהוא מתייחס לחבורת המעריצים של רון שהפכה ללהקה. איכשהו שוב חזרנו להוראקן ויורד שם גשם. אני לא זוכר אם גם בקויופה ירד גשם. זה לא באמת חשוב. בן הזומבי מקטר על הגשם ו"הופך דיסק" כדבריו. הוא אומר לתחקירנית שמעכשיו, הוא מוכן להיות ארבעה שבועות בכלוב וליהנות בחיים ורק אחר כך הוא יתבע את ההפקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירח מלא, כמו תמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחאת הקוטג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר מגיע. בן שוב קורא לשורדים ומספר להם על הלילה המהנה שעבר עליו. הוא חתיכת נודניק. תשמעו, אני לוקח בחזרה את כל מה שכתבתי עליו. כל הכבוד למי שהיה איתו על החוף. אנשים חזקים אחד אחד. מדהים שאף אחד לא הרג אותו על האי. בקויופה מגיע דואר אי. "השמיים שלכם צמאים לזיקוקים", מכריז הטקסט של משימת החסינות האישית. מושיק מספר למיטל שהיא בסכנה ורון (אלוף) אומר לרון (שובל) שהוא בסכנה ושהם צריכים לגייס את עומרי הכוכב כדי להציל אותו ושרון (שובל) צריך לתפקד במשימת החסינות כי זה מה שחשוב לעומרי הכוכב. טוב, שאחד מהרונים יודח כי זה מתחיל להתיש.

החבר'ה מגיעים למשימת החסינות האישית ורובוארץ מספר שבגלל הפציעה שלה, ז'נט הודחה מהמשחק. אבל עזבו את זה, בואו נדבר על החולצה של עומרי. האם מתישהו החורים ייפרמו והחולצה תיקרע? נניח, אחרי שהוא ינצח במכירה פומבית ואז יזכה במקלחת עם סבון ואז מישהו יצטרך לקרוע ממנו את החולצה האפורה? בכל מקרה, המשימה דורשת הבערת אש בפח, מילוי מים בדלי עם חור והרמת הפח לראש מגדל כלשהו כדי שבסוף יהיו זיקוקים בשמיים. בסוף מושיק זוכה. ולמען האמת, אני מחייך מבפנים. גם אם רון שובל לא יודח היום, הוא לפחות לא זכה בחסינות. הרגעים הכי מזעזעים של יוסי בובליל ודורון מירן הגיעו אחרי נצחונות. כן, לגמרי הלכתי לשם ואתם יודעים שאני צודק. כולם אותם הדבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשטסטות מתחברות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו אמנות בפני עצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוזרים לקויופה. רון (שובל) מתחיל לאסוף עצים ולעבוד במחנה. נו, כי הוא לא רוצה שידיחו אותו. זה נמשך חמש דקות, לפי מושיק, ואז רון פורש לים. מושיק ודנה רוצים להדיח את רון אבל שאר השבט רוצה להדיח את מיטל שבטוחה שזה בגלל שהיא מאוד מצליחה בהוליווד ובגלל זה היא הגיעה לחלטר ב"הישרדות". היא אומרת שהיא לא צריכה את עומרי. חצופה, יש כאן אנשים שכן צריכים את עומרי.

מועצת השבט יוצאת לדרך. רובוארץ שוב מספר את הסיפור על מועצת השבט וקורבנות האדם. הוא מחמיא לרון שובל על הדיאטה ומפרגן לטיטי על זה שהיא משחקת עם המצ'טה כמו מישון מ"המתים המהלכים". מושיק מספר כיצד התכונן לקראת התוכנית. זה כולל תזונאית, הסרת שיער, אימוני כושר ועוד כל מיני דברים שצריכים קרדיט. סיפור מצחיק, גם אני ביקרתי באחד המקומות האלה. נסו לנחש איזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנזם הזה באמת הכרחי?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוש, אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואז, לא ברור למה, רובוארץ מספר לחברי קויופה מה התרחש במועצת השבט של שבט הוראקן. הוא חושף מי נמצא לכאורה במיעוט וזה באמת חבל. כי הוא לא אמור לעשות את זה. מתחילים לדבר על החוליה החלשה. ג'ני אומרת שמיטל ומושיק אומר שרון שובל ותוקף אותו. רון, בתגובה, תוקף את דנה וטוען שהיא החוליה החלשה ושהיא לא אהבה אותו אף פעם ושהשמיעו אותה יותר בגלגלצ. דנה אומרת שכל מה שאומר זה לא נכון ושיש עוד רבדים במשחק חוץ מחוזק פיזי. רון, כראוי לליהוק הגבר המזרחי שהוא, לוקח את זה למקום של קיפוח ומתגונן שוב. ג'ני מסכמת: "הוא פשוט סוג בן אדם שונה מאיתנו" ורון בוכה על רקע נעימת פסנתר. כן, נראה שכולם הספיקו לשכוח שהוא נבח על קיפוח לפני כמה דקות ותירץ "זה אמוציות".

רובוארץ שואל את מושיק אם ירצה להעניק את שרשרת החסינות והוא מסיר אותה ובוחר להשאיר אצלו. רגע, אז למה הוא הסיר אותה. מיטל מגלגלת עיניים כמו כל הצופים. ואחרי שמיטל מגלגלת עיניים אין יותר מה לעשות אז הולכים להצביע. מיטל מודחת ורובוארץ מכריז עליה כזומבי. היא כמובן מגלגלת עיניים. לגיטימי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל חור, חור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: עורך הדין הפלילי קורע לעומרי את החולצה. סליחה?!?!?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully