וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 71: מה קורה כשקוראים לך טיילור סוויפט ואתה בחור?

12.11.2015 / 0:00

לורנה בוביט מגלה שבעלה לשעבר מנסה ליצור איתה קשר, לטורי ספלינג יש תוכנית בישול וספר חדש יסייע לכם לספר להורים שאתם כוכבי פורנו. חדשות הטראש של השבוע

מערכת וואלה!

(בסרטון: קאבר מפתיע ללהיט של טיילור סוויפט)

לורנה בוביט מגלה: ג'ון מנסה עדיין ליצור איתי קשר

קשה להאמין, אבל כבר עברו למעלה מ-20 שנים מאז שלורנה בוביט חתכה את איבר מינו של בעלה המתעלל ג'ון בזמן שישן, והפכה לאחת הסנסציות הגדולות של הניינטיז. השבוע בוביט התארחה בתוכניתו של סטיב הארווי וסיפרה קצת על מה שעבר עליה בעשורים שחלפו מאז התקרית שהפכה אותה לשם נרדף לחרדת סירוס. מתברר שבוביט נישאה מחדש, וחיה עם בעלה ובתה בוירג'יניה, שם היא מנהלת עמותה המסייעת לנשים וילדים הסובלים מאלימות בבית. בוביט, שעשתה את המעשה לאחר התמודדות ארוכת שנים עם בעל מתעלל ואכזרי, מספרת שהוא דווקא ניסה ליצור עמה קשר, אבל היא לא נענתה: "מחקתי את המספר". מתברר שעדיין יש מה ללמוד ממנה על איך לחתוך קשרים.

ג'ון בוביט ואשתו לורנה בוביט, שכרתה את איבר מינו ב-1993. AP Photo/File, AP
הגיוני. ג'ון ולורנה בוביט/AP, AP Photo/File

מהפכה במטבח: טורי ספלינג חוזרת עם תוכנית בישול

הקשיים הכלכליים בהם נמצאת טורי ספלינג ממלאים אותה כנראה במוטיבציה, ואפילו גם לנו כבר קשה לעקוב אחרי מאמציה לחזור שוב ושוב אל הטלוויזיה. לאחר שתוכנית הריאליטי האסונית שלה ביחד עם בעלה, דין מקדרמוט, בוטלה סוף סוף, מצאו בני המשפחה את דרכם בחזרה אל המסך כי לא הם ולא מקבלי ההחלטות מוכנים ללמוד את הלקח. משפחת ספלינג-מקדרמוט תחזור למסך בתוכנית ספיישל לקראת חג ההודיה, ומדובר, איזה כיף, בתוכנית בישול. טורי תבשל, דין יבשל, הילדים יבשלו, וכנהוג בחגים, האוכל יקרב בין בני המשפחה ולצופים מובטחת חוויה לא רק טעימה, אלא גם מרגשת. מי שהכי מתרגשים הם בני המשפחה, כמובן, כי משהו צריך לרפד את חשבון הבנק עבור חג המולד.

להיות טיילור סוויפט: הצעיר מסיאטל שחולק את שמו עם הכוכבת

לכל איש יש שם, אבל מה קורה כשיש יותר אנשים משמות? אז באים ומשתינים לך על השטיח, או שפשוט חיים עם שמה של כוכבת הפופ הגדולה בעולם. זה מה שעושה טיילור סוויפט, צעיר מסיאטל שנאלץ להתמודד לא רק עם בריסטות מבודחים בסטארבאקס, אלא גם עם מכתבי מעריצים, מבול של אימיילים, והזמנות לאירועים. בכל אלה רואה סוויפט רק את הצדדים החיוביים, והוא נשאר אופטימי גם כשהנושא עלול לפגוע בפרנסתו: הוא צלם מקצועי, אבל נסו לחפש אותו בגוגל ותמצאו את עצמכם טובעים בתמונות של הזמרת. האמת היא שטיילור הבן כל כך חמוד, ואי אפשר שלא לקוות קצת שהוא וטיילור הבת יתאהבו.

תוכיחי שאבא מת: החוזה של מתמודדת "רוקדים עם כוכבים" בסכנה

מאבק משפטי מגוחך מלווה את העונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים". המתמודדת בת ה-17 בינדי ארווין נמצאת בשלב מתקדם בתוכנית, אבל שופטת בבית משפט בקליפורניה מסרבת להכיר בחוזה שלה, ובינתיים ארווין אינה יכולה לקבל משכורת מההפקה. ארווין הקטינה זקוקה לחתימה של שני ההורים על מנת לתת תוקף לחוזה המדובר, אך בעוד אמה סיפקה חתימה, אביה לא עשה זאת. כי הוא מת. מדובר בצייד התנינים המפורסם סטיב ארווין, שנהרג ב-2006 בתאונה ביזארית במהלך צילומי סרט דוקומנטרי. ולמרות שמותו הכה בתדהמה את העולם כולו, בבית המשפט בקליפורניה עדיין מחכים לתעודת פטירה לפני שנותנים לילדה שלו להתפרנס.

ספר חדש חושף: כך סיפרתי להוריי שאני עוסק בפורנו

לא תמיד קל לספר להורים על הבחירות שאנחנו עושים בחיים, בעיקר כשמדובר בבחירות לא שגרתיות. ספר חדש מביא שורה של וידויים מפי אלו שממש ניסו להסתיר את עיסוקם ככובי וכוכבות פורנו. בין המתוודים של "לצאת מהארון כמו כוכב פורנו" ניתן למצוא את ג'סי ג'קמן, שנאלץ להתוודות לאחר שאמו מצאה את הבלוג האירוטי שלו, את סינמון מקסין, שהבינה שהוריה עלו עליה לאחר שלא שמעה מהם במשך חודש ואת ג'ואנה אנג'ל, בת למשפחה חרדית, שגילתה שהוריה דווקא תומכים באפיק המקצועי בו בחרה ולוקחים בקלות גם כשמזהים אותה ברחוב. עכשיו כבר לא נראה כל כך קשה לספר להורים שאתם מתחילים לעשות סטנד-אפ.

מקורב למייקל ג'קסון טוען: מרלון ברנדו הוא אביו הביולוגי של פרינס ג'קסון

אחת לכמה זמן אנחנו שומעים משהו על זה שמייקל ג'קסון הוא לא באמת האבא של הילדים שלו וקשה להגיד שמישהו באמת מופתע. השאלה המעניינת היא עד כמה רחוק יילכו עם חרושת השמועות הזו, ואיזה שם יעלה הפעם בגורל בתור אב פוטנציאלי. ובכן, אנחנו שם. השחקן הבריטי אנדרו לסטר, שבעצמו טען בעבר שהוא אביה הביולוגי של פריס ג'קסון, סיפר ל"סאן" הבריטי כי "יכול מאוד להיות" שאביו הביולוגי של פרינס הוא לא אחר מאגדת הקולנוע מרלון ברנדו. לסטר הרחיב וסיפר שכשרצה להיות אבא, פנה ג'קסון לכל חבריו הקרובים עם ספירת זרע תקינה בבקשה לתרומה. בין התורמים הפוטנציאליים היו, לטענתו, אורי גלר ואפילו מקולי קאלקין הצעיר, אך מי שהרים את הכפפה היה ברנדו. ואם לעשות פרפרזה על דבריו של רונאן פארו, לאחר שאמו טענה שאביו הוא אולי פרנק סינטרה ולא וודי אלן: "כולנו ילדיו 'האפשריים' של מרלון ברנדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully