וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצילו, מנסים לרצוח אותי": התחפשנו לצוות צילום זר והקפצנו את הרחוב הירושלמי

11.11.2015 / 17:21

לאחרונה היו לא מעט מקרים של סילופי עובדות בדיווחים של התקשורת הזרה על גל הטרור בישראל. אז התחפשתי לכתבת זרה ויצאתי לירושלים כדי לסלף קצת חדשות בעצמי – מה שגרם לעוברי האורח להתנפל עליי בזעם. הלפ

צילום: דייב שחר, עריכה: יותם וקס

ב-BBC לא אוהבים שאנחנו יורים בפלסטינים ברחוב. לגיטימי. גם אם הפלסטינים האלה בדיוק היו באמצע מסע דקירות קטלני בעוברים והשבים והשוטרים ירו כדי לעצור אותם. ה-BBC עדיין מזועזעים: היינו צריכים להסביר לדוקר שזה פשוט לא נעים לנו, ולהציע לו רקיק עם ריבה כי היי כבר כמעט ארבע אחה"צ.

אחרי המקרה של כתב MSNBC שסילף את הדיווח שלו מהשטח כדי שיתאים לתסריט במאמר המערכת, זה כבר די ברור שחלק מהכתבים הזרים לא כל כך מבינים – או לא רוצים להבין – מה בדיוק הולך פה.

תקשורת זרה בירושלים: רחלי רוטנר. דייב שחר
מתוך הכתבה/דייב שחר

כדי להיכנס לנעליהם, יצאתי לעיר הבירה בתחפושת של כתבת זרה וניסיתי את מזלי בקצת סילוף פה ושם. ובכן הפתעה: הרחוב הירושלמי לא השתגע על שיטות העבודה שלי ותוך דקה היינו מוקפים, בתחילה בצעקות ובהמשך בקללות ודחיפות אגרסיביות. הקהל המסור רץ אחרינו עד לאוטו מצויד בסמוכטות לתפארת מדינת ישראל. מוסר השכל: לא קל להיות תקשורת זרה, אבל אם כבר נגזר עליכם, בדרו את עצמכם עם קצת סילופים על הדרך. זה קל ומהנה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

תיעוד אזרחי של תקיפת הכתבת בפייסבוק:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully