וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אדל מאחדת בין זוגות פרודים

12.11.2015 / 10:43

מחקר חדש מגלה ש"Hello" של אדל גורם ללא פחות מ-64 אחוזים מהנשים לפנות לאקס. אצל הגברים ההשפעה קטנה הרבה יותר. לייב בלוגינג תרבותי

מערכת וואלה!

(בסרטון: הסוד מאחורי הקליפ של אדל)

seperator

13:42 - התפשטה וצבעה את עצמה בזהב... כי ג'יימס בונד או משהו

נדיה וולינובה, כך מתברר, היא כוכבת פופ אמריקאית. אל תתפלאו אם תשמעו עליה יותר מעכשיו, כי שמענו שתמונות עירום יכולות ליצור באזז. וולינובה התפשטה וצבעה את עצמה בספריי גוף בצבע זהב, כל זאת כמחווה ל"ספקטר", ג'יימבס בונד לשירלי איטון, נערת בונד המיתולוגית שהופיעה ב"גולדפינגר". איטון, אגב, טרחה ללבוש תחתונים, אבל עזבו אתכם מהקטנוניות הזאת עכשיו. אם כמו רוב המעריצים

אם גם אתם התאכזבתם מ"ספקטר" כמו רוב העולם, אולי תראו בזה פרס ניחומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נדיה ווליאנובה. ספלאש
נערה זהב/ספלאש

11:12 - תסריטאי קונה מודעת עמוד כדי למכור את הרעיון שלו ל"מת לחיות 6"

כבר הרבה מדי זמן שג'ון מקלין הוא לא השוטר הקשוח שרק רוצה להגיע הביתה בשלום ולא ייתן לדבר לעצור בעדו. שני הסרטים האחרונים הפכו אותו לסוג של סופרמן די מגוחך, ויותר מדי אנשים שמחוברים רגשית למקלין הישן והטוב מנסים לעשות הכל כדי לשנות את רוע הגזירה.

הסרט השישי בסדרה, שעדיין לא קיבל תאריך הפצה, ייקרא "Die Hard: Year One" וצפוי לחזור לאחור לתחילת דרכו של מקלין כשוטר בניו יורק. מחשש שגם הפעם יצליחו היוצרים של הסרט לקלקל את הפוטנציאל, רכש התסריטאי אריק ד. ווילקינסון מודעת עמוד שלם במגזין המודפס של "הוליווד ריפורטר" ובו הציג את החזון שלו לסרט החדש.

בין היתר מציע ווילקינסון שהסרט ייפתח כשמקלין בן ה-60 נשלח לכלא לאחר שהסתבך בחקירת רצח. רצה הגורל ודווקא אז מחליטה קבוצת אנרכיסטים לפרוץ למתחם ולהשתלט עליו, כאשר מקלין הוא היחיד שיכול לעצור אותם מבפנים. הנה ההצעה השלמה והמסקרנת של ווילקינסון, נקווה שמישהו שם באולפנים פתוח לרעיונות חדשים.

11:01 - טיזר טריילר ראשון לעונה השנייה של "טרנספרנט"

המשפחה הלא מתפקדת של מוירה פפרמן ממשיכה להצליח לפקשש אפילו אירוע כמו תמונת חתונה חגיגית. העונה החדשה תעלה במלואה למנויי אמזון ב-11 בדצמבר. (וזמן קצר לאחר מכן גם למנויי HOT VOD בישראל).

10:45 - "הלו, זאת אני": החדש של אדל מעודד נשים להתקשר לאקס

"Hello", הסינגל הראשון מתוך אלבומה החדש של אדל, שבר שיאי צפיות ביוטיוב וזכה לשלל של מחוות וממים. אבל עכשיו מתברר שההשפעה שלו אפילו עמוקה יותר, עד כדי חידוש הקשרים בין זוגות פרודים.

סקר שנערך באתר ההיכרויות WhatsYourPrice בהשתתפותם של 41 אלף נשים וגברים, לצורך מחקר מקיף ביחסי גברים ונשים פרודים, מצא כי 64 אחוזים מהנשים קיבלו השראה מהשיר והרימו טלפון לאקס כדי לנסות ולגשר על הפערים. אצל הגברים, כצפוי, האפקט היה חלש הרבה יותר. אם כי גם כאן 17 אחוז שהעידו על נכונותם ליצור מחדש קשר עם האקסית, הם בהחלט נתון מכובד. כמעט על סף הטוב מדי כדי להיות אמיתי.

"נשים ידועות בנטייה שלהם לבסס דברים על רגשות ותחושות, והסיפוק המיידי שמעניקה ההודעה הזאת לאקס נראית כדאית כששומעים את השיר", מסביר ברנדון ווייד, מנכ"ל האתר. "אצל הגברים שהושפעו מהשיר, זיהינו הססנות בכל הקשור לפתיחת פצעים ישנים שכאלה".

10:00 - הנרי רולינס חוזר להופעה בישראל

מוזיקאי הרוק האמריקאי הנרי רולינס, שהפך לאחד הקולות האינטלקטואלים האמריקאים החשובים בעשרים השנים האחרונות, חוזר לישראל להופעת Spoken Word וזאת בפעם השלישית.

רולינס, שהחל דרכו כסולן כסולן להקת ההארד קור Black Flag בשנות השמונים, הגיע לישראל להופיע עם מופע ה-Spoken Word שלו בפעם הראשונה ב-1998 ולאחר מכן חזר בשנת 2007 למספר הופעות להם נמכרו מראש כל הכרטיסים במהירות שיא.

המופע הפעם יתקיים ב-5 בפברואר 2016, במועדון הוואנה קלאב, בתל אביב.
מחיר הכרטיסים ינוע בין 179 ל-199 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully