וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הזמרת סנדי תום פרסמה וידאו בדמעות אחרי שנדחתה מהפלייליסט באנגליה

12.11.2015 / 14:29

"אני נשבעת באלוהים שאין להם מושג עד כמה זה כואב", התייפחה הזמרת הסקוטית, "אחרי שנים על גבי שנים של ניסיונות להשיג קצת כבוד מהאנשים האלה"

צילום מסך

לא רק גלגלצ ולא רק מאיה בוסקילה - הזמרת הסקוטית סנדי תום, המוכרת בזכות הלהיט "I Wish I Was A Punk Rocker" מ-2006, פרסמה בפייסבוק וידאו שבו הביעה את דעתה על כך שרדיו 2 של BBC דחה את הסינגל החדש שלה, הצפוי לצאת בהמשך החודש, ולא ישבץ אותו בפלייליסט שלו.

"הרגע שמעתי ש-'Earthquake' לא נכנס לפלייליסט של רדיו 2", פתחה הזמרת ומיד החלה לדמוע. "רציתי לעשות את הווידאו הזה כדי שאנשים יבינו עד כמה זה כואב, כי מתברר שאני לא יכולה לעשות משהו נכון", אמרה בסרקסזם.

"כתבתי שיר פופי וקליט ומתאים לנוסחה שלהם, ואין שום סיבה לכך שלא ישדרו את המוזיקה שלי", המשיכה תום, "ואני נשבעת באלוהים שאין להם מושג עד כמה זה כואב אחרי שנים על גבי שנים של ניסיונות להשיג קצת כבוד מהאנשים האלה". תום הוסיפה וסיפרה שהשיר נדחה גם מתחנות הרדיו של "באואר מדיה", החולשת על כשישים אחוזים מהשוק הבריטי, מה שחורץ את גורלו של השיר שלה.

"בחיי אלוהים, נשבר לי הזין מהחרא שהתעשיה הזו מאכילה אנשים כמוני ונמאס לי", הוסיפה. "די, סיימתי. לכו תזדיינו, רדיו 2, לכי תזדייני 'באוור נטוורקס', תזדיינו כולכם". צפו בווידאו המלא למעלה, והאזינו לסינגל להלן.

  • עוד באותו נושא:
  • סנדי תום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully