וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד נגד קטניס: הסיפורים הביזאריים של משחקי הרעב - חלק א'

13.11.2015 / 0:33

הסרט האחרון בסדרת "משחקי הרעב" עומד בפתח וזה הזמן לחזור לכמה מהסיפורים הביזאריים שליוו את סדרת הסרטים. למשל, הפוסטר שכינה את ג'ניפר לורנס כלבה

מערכת וואלה!

רגע לפני שהסרט החדש והאחרון בסדרת משחקי הרעב מגיע לבתי הקולנוע, זה זמן מצוין להיזכר בכמה מהדברים המוזרים ביותר שאנחנו זוכרים עליה.

בריאיון שהעניק ג'וש האצ'רסון, מי שמגלם את פיטה מלארק בסדרת הסרטים, סיפר האצ'רסון שעוד ב-2012 לפני צאת הסרט הראשון לקולנוע, בערב חג המולד, הגיע משפחת מעריצים הכללה 6 נפשות לבית הוריו בקנטאקי רק על מנת לפגוש אותו.

הבעיה היא שכל חברי המשפחה לבשו בגדים אשר עליהם הודפס פרצופו של האצ'רסון. ובנוסף - הם טענו שהם חיכו שעתיים מחוץ לחלון ביתו עד אשר וידאו שסיים לאכול את ארוחת הערב שלו.

ובצד השני של העולם - לפני פחות משנה, נאסרה לחלוטין הקרנת סרטי הסדרה בתאילנד לאחר שקבוצת מפגינים נגד השלטון הגיעו להפגנות, כאשר הם מנופפים בשלוש אצבעות את סמל המאבק מהסרט. המפגינים הזמינו את הקהל להשוות בעצמם בין השלטון המושחת בסרט לבין השלטון בבנגקוק.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully