וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר במצור: בתי הקולנוע בפריז נסגרו, ההקרנה החגיגית של "שבלול" בוטלה

אבנר שביט, פריז

14.11.2015 / 16:22

אחרי ששקלו בתחילה לפתוח את בתי הקולנוע למרות הטראומה שנחתה על פריז, החליטו מנהלי הרשתות הגדולות בסופו של דבר על סגירתן. לא נקבע מועד חדש להקרנה החגיגית של "שבלול"

נרות בכיכר הרפובליקה, פריז, 14 בנובמבר 2015. רויטרס
גם רשתות הקולנוע החליטו ליישר קו עם האבל הלאומי/רויטרס

מצב החירום בפריז משפיע גם על עולם הקולנוע: היום (שבת) הכריזו הרשתות הגדולות על סגירת כל האולמות בעיר. בתחילה הן תיכננו להשאירם פתוחים, אך בסופו של דבר החליטו על הצעד הדרסטי. גם מחר יהיו בתי הקולנוע בעיר סגורים. במצב רגיל, להיט הענק "ספקטר", הפרק החדש בסדרת ג'יימס בונד שריסק שיאים קופתיים במדינה עם עלייתו ביום רביעי, היה אמור להמשיך להביא את ההמונים אל המסכים הגדולים. למרבה הצער, עיר האורות לא תראה אור מקרנה היום.

כמו כן, בוטלה הקרנת הבכורה החגיגית של "אמא שלי", סרטו האיטלקי של נני מורטי. נוסף לזאת, נדחתה גם הפצת הסרט "מייד אין פרנס", שאמור היה להגיע לאקרנים ביום רביעי הקרוב. דרמת מתח זו עוסקת בתא ג'יהאד רדום בפריז, ומטבע הדברים, מפיציה החליטו כי לא מדובר בתזמון טוב להפצתה. בו בזמן, רשתות התחבורה הציבורית הסירו מתחנות המטרו את הכרזה שלה, בה מגדל אייפל מעוצב כרובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזת הסרט "מייד אין פרנס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למצב יש גם השפעה על תרבות הקולנוע הישראלית בפריז: הקרנה מיוחדת של "שבלול", סרט הפולחן בכיכובם של אריק איינשטיין ואורי זוהר שהיתה אמורה להתקיים היום במרכז הפומפידו, בוטלה אף היא, וכרגע אין לה תאריך חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully