וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטרור: מה יעלה בגורל הגיחה הקרובה של לולה מארש לפריז?

14.11.2015 / 19:10

בעקבות ההחתמה שלה בלייבל צרפתי, צפויה להקת לולה מארש לצאת בסוף החודש לסיבוב הופעות בפריז ובמוקדים נוספים באירופה, כמו גם אירוחים בטלוויזיה וברדיו הצרפתיים

במאי: דובי קליין, סאונד: אילן לוי, מעצב תאורה: ולאד שוורץ, צלמים: מתן גולדשטיין, יואב גינדין, אבי כהן, הפקה: איילת שבח, חגית ברק, פיקוח טכני: מייקל ברהם, בזי גטה

הלהקה המקומית לולה מארש פעילה זה זמן מה גם בחו"ל, מה שהתבטא בעיקר בהופעות בפסטיבלים ברחבי העולם. הנוכחות שלה בנכר התגברה עוד יותר השבוע כאשר הוחתמה בלייבל הצרפתי "Barclay Records" מבית "יוניברסל", עניין שהניב איתו הופעה ב-Le Pop Up du Label בפריז בסוף החודש, כולל גם אירוחים בתוכניות טלוויזיה ורדיו. עוד לפני כן צפויה הלהקה להופיע בסלובניה, באוסטריה, ולאחר מכן שתי הופעות בשוויץ. מה יעלה בגורל הנסיעה הזו עכשיו? האם הקהל הצרפתי בשל להגיע להופעה של להקה ישראלית בזמנים רגישים כאלה, במתחם יחסית לא גדול שלא ברור עד כמה ניתן לאבטח אותו?

מטעם הלהקה נמסר כי היא "כמובן מזועזעת מהאירועים, אבל כרגע לא נעשתה פנייה לאף אחד בצרפת כי הכל טרי מדי. כנראה שבעוד כמה ימים נתייעץ ונדבר עם הסוכנים שם. ההופעה בסוף החודש. זו לא רק הופעה, יש להם גם אירוחים בתחנות טלוויזיה ורדיו. אבל זה לא לעניין להתקשר עכשיו לצרפת ולדון על זה, אז בעוד כמה ימים נהיה יותר חכמים".

לולה מארש הוקמה על ידי יעל שושנה כהן וגיל לנדאו, ולאחר עבודה מאומצת של שנה וחצי, במהלכן השניים כתבו, הקליטו והופיעו ברחבי הארץ, הצטרפו לפרויקט מתי גלעד (בס), רמי אוסרווסר (גיטרות,קלידים) ודקל דביר (תופים). ביחד הם החלו לעבוד על אי. פי הבכורה שעתיד לצאת בינואר 2016 בלייבל "אנובה" ובהפצה עולמית, וילווה בטור באירופה שיתחיל בדצמבר ויימשך לסירוגין עד אפריל. עם זאת, מטבע הדברים גם גורלו של הסבב הזה לא ברור כרגע.

  • עוד באותו נושא:
  • לולה מארש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully