וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: המחווה המרגשת של SNL לנפגעי המתקפה בפריז

15.11.2015 / 9:30

תוכנית הבידור המיתולוגית נפתחה במסר לתושבי פריז במקום במונולוגי המסורתי. "פריז היא עיר האורות והאור הזה לעולם לא ייכבה", אמרה כוכבת התוכנית ססילי סטרונג. לייב בלוגיניג תרבותי

17:00 - האלבום "21" של אדל הוא האלבום הגדול ביותר אי פעם על פי נתוני מצעדי "בילבורד"

מגזין המוזיקה האמריקאי "בילבורד", שמפרסם מדי שבוע את נתוני מצעדי מכירות המוזיקה בארה"ב זה עשרות שנים, מכתיר את "21" של אדל (אלבומה הקודם) כגדול ביותר בכל הזמנים בכל הנוגע לביצועים במצעד. האלבום ניצב בראש המצעד 24 שבועות רצופים, התקופה הארוכה ביותר עבור זמרת, ובילה בעשרת הגדולים 78 שבועות רצופים מאז שיצא במרץ 2011. הוא אף חדר אליהם שוב שלוש פעמים נוספות עד כה, וגם כשהתרחק מהם לא יצא ממצעד 200 האלבומים הנמכרים מאז צאתו.

במקום השני אחריו נמצא פסקול הסרט "צלילי המוזיקה", ואחרי כן "Thriller" של מייקל ג'קסון.

09:31 - הפתיח של SNL מוקדש לנפגעי מתקפת הטרור בפריז

ההצגה של Saturday Night Live חייבת להימשך, אבל גם כוכבי תוכנית המערכונים המיתולוגית ביקשו להביע את כאבם לנוכח מתקפת הטרור האכזרית בפריז. בניגוד למסורת, התוכנית לא נפתחה במונולוג של הכוכב האורח, אלא בפנייה של כוכבת התוכנית ססילי סטרונג אל המצלמה.

"פריז היא עיר האורות. וכאן בניו יורק אנחנו יודעים שהאור הזה לא ייכבה לעולם", אמרה סטרונג בקול שבור, "האהבה והתמיכה שלנו נשלחים לכל מי שנמצא שם כעת. אנחנו עומדים לצדכם". המנחה התורנית של התוכנית הלילה היתה אליזבת בנקס.

את הקריאה "Live From New York, It's Saturday Night", השמיעה סטרונג במתינות, גם כאן בניגוד למסורת.

09:41 - סטיבן קולבר מבשר לצופיו על המתקפה בפריז

הידיעות הראשונות על המתרחש ברחובות פריז בערב שישי, הגיעו לארה"ב לקראת סיום תוכניות הערב ברשתות הגדולות. סטיבן קולבר, מנחה ה"לייט שואו" ברשת CBS, נעל את התוכנית כשבישר לצופיו את החדשות הקשות.

קולבר סיפר שמחשבותיהם של כל אנשי צוותו נמצאים עם תושבי פריז, לפני שהשתתק למשך מספר שניות ואז נפרד מצופיו.

9:30 - פסטיבל החורף גולדסטאר סאונדסיסטם חוזר ויערך בינואר 2016

גולדסטאר סאונדסיסטם, פסטיבל החורף המדובר חוזר, ויציג השנה את מיטב המופעים תחת קורת גג אחת בין ה-7-16 בינואר.

החל מגרוב, דרך רוק ועד לבובה אחת פרועה ומשולחת רסן, פסטיבל גולדסטאר סאונדסיסטם 2016 יוצא השנה לדרך עם שורת אמנים שיעלו על במת האנגר 11: הראפר טונה יארח את נצ'י נצ', אחריהם תעלה מכונת הגרוב בלקן ביט בוקס, בערב נפרד יעלה ויבוא דודו טסה ואחריו מוש בן ארי.

הפסטיבל ימשיך עם המופע המשותף של אביב גפן ואביתר בנאי שחוזר לדרישת הקהל, בערב מיוחד נוסף תעלה התקווה 6 ואחריה אברהם טל במופע חשמלי בועט. בערב נוסף יגיעו עילי בוטנר וילדי החוץ עם האורחים אמיר דדון ונתן גושן, ולקינוח ערב חד פעמי ופרוע עם רד בנד שחוגגת עשור עם האורחים מארינה מקסימיליאן, ג'יין בורדו ו A-WA.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז
  • snl

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully