וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגלז אוף דת' מטאל בתל אביב: "לעולם לא נחרים מקום כמו ישראל"

15.11.2015 / 10:38

בהופעה של להקת איגלז אוף דת' מטאל בתל אביב ביולי האחרון חלק הסולן, ג'סי היוז, את רשמיו מהעיר ואת אהבתו כלפי הקהל המקומי. צפו בתיעוד

צילום באדיבות הבלוג של יובל אראל

ביולי האחרון הגיעו חברי להקת איגלז אוף דת' מטאל להופעה סוערת בבארבי תל אביב, והפגינו סולידריות וחיבה גדולה כלפי הקהל הישראלי. מעבר ל"פאק יו" שנשלח כלפי רוג'ר ווטרס, שכדרכו בקודש ניסה להניא אותם מלהגיע לארץ הקודש, חלק הסולן ג'סי היוז עם הקהל את דעתו על תל אביב.

"אני יכול להגיד לכם כבר עכשיו מה דעתי על העיר שלכם, כי כבר יש לי דעה", פתח היוז לקול תשואות הקהל. "זו רק דעתי הצנועה אבל מהרגע שבו נחתתי על האספלט בשדה התעופה, הגברת הראשונה שפגשתי הייתה הבחורה שמחתימה את הדרכון שלך - הגברת הכי לוהטת שראיתי מזה חודש".

היוז המשיך ותיאר את האינטראקציה בינו לבין הבלונדינית עם העיניים הכחולות, אבל לא הסתפק באהבה רק לבחורות היפות - הנהג שהסיע אותם משם, איתן שמו, הוא מתוק אמיתי לדבריו של הסולן המשופם.

"אני רוצה להגיד לכם משהו: אני אוהב את המקום המזדיין הזה, אני אוהב את המקום המזדיין הזה". הקהל כמובן הגיב במחיאות כפיים וקריאות, אבל היוז היסה את הקולות והבהיר שהוא לא סתם אומר את זה כמו שתמיד אומרים את זה.
"אני רוצה להגיד לכם את זה, עם האל הטוב כעדי, אני לעולם לא אחרים מקום כזה".

צפו למעלה בתיעוד של יובל אראל מתוך המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully