וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אדל חושפת עוד סינגל מתוך האלבום החדש

17.11.2015 / 10:47

שלושה ימים לפני שאלבומה המדובר יוצא לחנויות, משחררת אדל סינגל נוסף בשם "When We Are Young", שמגיע אחרי "Hello" המצליח. לייב בלוגינג תרבותי

14:11 - ואל קילמר, טום קרוז ופרנסיס פורד קופולה ב"אהבה בשחקים 2"?

וכעת לידיעת ה-WTF של היום, שאם תתברר כנכונה תהפוך לדבר הכי מדהים וביזארי שנראה במחוזות הקולנוע כבר הרבה זמן. בפוסט שהעלה השחקן ואל קילמר (שכיכב גם בסרט המקורי) נחשפו שורה של ידיעות שכל אחת מהן נראית מטורפת יותר מקודמתה.

"בדיוק קיבלתי הצעה להשתתף ב'אהבה בשחקים 2'. לא יוצא לך הרבה פעמים כשחקן לומר כן עוד לפני שקראת את התסריט. הסרט הוא בכיכובו של ג'ין הקמן ובבימויו של פרנסיס פורד קופולה... כן! טום קרוז וג'רי ברוקהיימר!!"

אף אחד מהשמות שהעלה קילמר או גורם רשמי כלשהו בהפקה לא אישר עד כה את הדברים. קופולה לא ביים סרט מאז "Twixt" הכושל ב-2011 וחתום רק על שלושה סרטים ב-15 השנים האחרונות. האפשרות שיביים את הסרט נראית לא ממש הגיונית.

בפעם האחרונה ששמענו על ההפקה של הסרט, חשף מנכ"ל חברת ההפקות Skydance כי התסריט לסרט כבר נכתב וכי הוא כולל את מאווריק, דמותו של קרוז, שעבר לשמש כטייס מזל"ט.

12:00 - קמפיין המעריצים דחף את איגלז אוף דת' מטאל אל מצעד הסינגלים

בעקבות הטבח בתיאטרון ה"בטקלאן" בפריז ביום שישי האחרון, במסגרת הופעה של איגלז אוף דת' מטאל. עד כה הלהקה לא הגיבה על האירועים שהותירו לפחות 89 נרצחים באולם, בכללם גם איש המרצ'נדייז שלה ניק אלכסנדר, אולם המעריצים ביקשו לעודד את חברי ההרכב. הם פתחו בקמפיין שדירבן את ההמונים לרכוש את הסינגל החדש של הלהקה, חידוש ל-"Save a Prayer" של דוראן דוראן, ולהכניס אותו למצעד; כל זה כדי הפגין סולידריות נגד הטרור ותמיכה בשלום.

כעת מתברר שהקמפיין הצליח והשיר נכנס אל המקום ה-96 במצעד "בילבורד" האמריקאי. חברי דוראן דוראן הודיעו כבר אתמול (שני) כי כל הרווחים מתמלוגי מכירות החידוש ייתרמו לצדקה. שתי הלהקות אף הופיעו יחד לפני מספר שבועות וביצעו את השיר במסגרת התוכנית "TFI Friday" של ערוץ 4 הבריטי.

11:29 - טוב, כנראה שהדמות הזו מ"המתים המהלכים" באמת מתה (ספוילר)

צופי "המתים המהלכים" מחכים כבר שלושה שבועות לרמז אודות גורלו של גלן שנראה בפעם האחרונה לכוד מתחת לערימת זומבים שקורעים את בטנו לכאורה.

מעריצים מלאי תקווה חשבו שהפרק ששודר השבוע חשף את גורלו של גלן. בסוף הפרק נשמע קולו של גבר במכשיר קשר שאומר "הצילו". המעריצים סברו שמדובר בגלן ושהמשמעות היא שהדמות האהובה לא מתה.

נורמן רידוס, שמגלם את דריל בסדרה המצליחה, מיהר לשפוך מים צוננים על התאוריה. "זה לא גלן" אמר רידוס בריאיון ל-"Entertainment Weekly". "סביר להניח שזה מישהו באלכסנדריה".

The End Of Last Night's

10:49 - אדל חושפת את "When We Are Young"

שבועות ספורים אחרי ש"Hello", הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש שלה, שבר שיאי מכירות וצפיות ביוטיוב, חושפת אדל סינגל נוסף מתוך "25" שייצא לחנויות ב-20 בנובמבר. השיר החדש נקרא "When We Are Young" והקליפ שלו מציג את אדל בהופעה חיה באולפן ההקלטות.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully