וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא כל ערבי הוא מוסלמי": בלוג "הישרדות", פרק 6

אביעד "צפניה" קדרון

17.11.2015 / 22:43

מושיק גלאמין, הדבר הכי טוב שקרה ל"הישרדות" העונה מודח בסופה של מועצת שבט טעונה ועומרי כוכבי ורון אלוף מתגלים כאבירי הסחיזם החדשים. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

אנשי קויופה חוזרים למחנה ומתחם הזומבי ריק. עצב גדול. אפילו בית הכנסת ההוא שהמדינה מנסה להרוס עדיין עומד ומתחם הזומבי ריק. רון שובל מעדכן את רון אלוף ואת טיטי שמיטל סיפרה לו שמושיק אמר לה לבחור בו במשימה הגורלית. רון אלוף אומר לרון שובל שהוא רוצה שהוא יזכה בחסינות האישית ושהוא מקווה שדנה ברגר תודח. רון שובל, מצידו, ממשיך לכנות את דנה ברגר "דנה גרבר" ומוכיח שהוא בדיוק האפס המסלסל שחשבנו שהוא.

אחרי הפתיח עוברים להוראקן משום מה. הודא בחוף ולא יושבת עם חברי השבט וכולם מתעצבנים כי הם מאוד רוצים אותה לידם. עורך הדין הפלילי מקטר: "למה היא לא במצב רוח לעזור?". נו, כי היא ערבייה. וממתי יהודים רוצים שערבים יהיו לידם? איזה שבט מוזר. עם שלם מנסה לדחוף את הערבים לים ועד שסוף סוף יש מישהי שהבינה את הרמז והולכת לבד, האנשים האלה מחזירים אותה ליבשה. נו שוין. בקויופה, ג'ני מסבירה איך בעלה, רוני מאנה, זכה לתהילה. זה באמת משהו שכולם רוצים לדעת. באמת. מתברר שהוא קורא מודעות אבל ואז קונה את הבתים של המתים או משהו. בהוראקן עושים קידוש בזמן שבן יהב בוכה במתחם הזומבי. לא ברור אם הוא בוכה בגלל שהחבר'ה עושים קידוש או סתם כי זה המצב הטבעי שלו. הודא, מצידה, לא מבינה למה כופים עליה להיות בקידוש ועורך הדין הפלילי תוהה "מה היא חושבת על המסורת" ו"מה עושים אצלכם". היא מסבירה על הכנסייה ומספרת לחבר'ה שהיא בכלל לא התגייסה לדאעש. הם מופתעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן, למה אתה עדיין כאן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר יום 9, מושיק ורון שובל הולכים להביא בננות. "מצטער שפגעתי לך בכבוד", אומר מושיק ומסביר לו שאין לו את האיכויות הכוכביות של רון שובל. רון, אם תהיתם, לא קונה את השפיל הזה. הוא מחליט לקרוא למושיק "מושיק טו מאצ'" כי הכל מוגזם. דואר האי של החסינות האישית מגיע. משהו על גורלות הפכפכים. זה בטח סוג חדש של yolo.

המתמודדים צריכים לייצב כדור במרכז קשת בזמן שהם עומדים על קורה. "גם לאזן את הכדור וגם לאזן את עצמכם", מסביר רובוארץ. המשימה יוצאת לדרך וטיטי מבהירה שהיא צריכה להתרכז כאילו "שמו לי ריטלין בדם". רובוארץ, מצידו, מנסה להטריד את המתמודדים בכל מיני שאלות ואמירות מוזרות כמו "מה נשמע". מושיק מודח ראשון ומתרשם מחבריו לשבט. "כרגע נראה שאנחנו נעשה כמה פרקים עם המשימה הזו", מאיים מושיק. היי היי חבר, ברשת יש אנשים שעוד יקחו אותך ברצינות. מפה לשם, דנה מתחילה לשיר את שיר ההישרדות הבלתי נסבל שלה וגורמת להדחה של רון שובל. אולי זה היה שווה את זה אבל ברצינות, זה שיר מחורבן והדבר הכי נורא שיצרת בכל חייך. אחרי שגם דנה מודחת, היא ורון שובל מתחילים להתווכח על אלוהים. "אני קוראת לקדוש ברוך הוא בשמות שונים", היא מנסה להתחמק. אבוד לה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוקר ראשון בלי חולצת החורים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר הכי טוב ששמענו השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עוד קורה על הספסל? אה, ג'ני חושבת שטיטי מרמה כי היא משעינה את הקשת על הידיים. ואז רון שובל מחמם את האווירה ומסבך את ג'ני עם טיטי ועם רובוארץ ואומר שג'ני רצתה להלשין על טיטי. כלומר, מלשין בפועל על טיטי. עומרי כוכבי נופל ורק רון אלוף וטיטי נשארים. בקצב הזה, רוני מאנה יקרא את מודעת האבל ההישרדותית של ג'ני בקרוב. בסוף רון אלוף מנצח אבל רון שובל לא נרגע והוא ממשיך לרמוז לטיטי שג'ני אמרה לרובוארץ שהיא מרמה. ג'ני לא נשארת חייבת ומגיבה: "איזה אפס אתה. יש חיים גם אחרי פה". ברור, בבלוג הזה. המקום היחיד בעולם בו האנשים האלה רלוונטיים.

אחרי משימת החסינות האישית, חברי קויופה ממשיכים לריב. רון שובל אומר שג'ני קראה לו "חתיכת אפס" והיא מכחישה. רון שובל לא רוצה לריב איתה כי רוני מאנה חבר שלו. ג'ני מתעצבנת שבעלה מעורב בתוכנית. כאילו, חוץ מהפעמים שבהן היא מספרת על התחביב שלו לקרוא מודעות אבל. מושיק אומר לרון שובל שיש לו "דיבור מגעיל" ורון שובל פונה למקום הכי מוכר בעולם: זה לא "דיבור מגעיל", זאת "האמת שלו". בלעכס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על זה שהוא לא מאמין שאתה שר את השיר הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מושיק, בינתיים, מתכנן את הדחתו של רון שובל. הוא רוצה שזו תהיה הדחה מפתיעה ושרון שובל לא יידע שהוא עומד להיות מודח. הוא שולח את ג'ני לשכנע את עומרי כוכבי כי עומרי "לא מבין את המשחק". עומרי מסביר לג'ני שרון שובל חושב שהיא איימה עליו. ג'ני בהלם. "זה מחשבות של אדם צ'חצ'ח וערס", היא משיבה. לא נראה שהיא הצליחה לשכנע אותו ודנה יוצאת למתקפה אחרונה: היא מושיבה את עומרי כוכבי על גזע עץ ושרה לו את השיר שלה. איכשהו, זה עובד עליו והוא מחבק אותה אחרי שהבטן שלו "מתפוצצת". מצד שני, בשבט הזה שרים שירים של מוקי ורון שובל. לא כזה הישג גדול.

זוכרים שמושיק רוצה להדיח את רון שובל בהפתעה? אז זה בדיוק מה שרון שובל רוצה לעשות למושיק. עומרי מתלבט ומבקש עזרה מאלוהים. שימתין כמה שעות ואז העורכים של התוכנית יגידו לו לפני מועצת השבט למי להצביע. יותר פשוט וגם ככה זה יקרה אז למה להטריד את אלוהים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא, של צ'כוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מה רקוב בשבט קויופה?", שואל רובוארץ במועצת השבט. זו שאלה כל כך גדולה. מזל שזה פרק הדחה ואוטוטו הכל ייגמר. הייתי מתחיל בזה שרון אלוף מתעקש לדבר על עצמו בגוף שלישי. נדמה לי ששפקס היה השורד האחרון שעשה את זה. וראינו איפה הוא היום - נשוי לנעמה קסרי. סתם, זה השורד העשיר האחר. הם כל כך דומים. מועצת השבט מתחממת אחרי שמושיק קורא לרון שובל "רון מובל". בתגובה, רון שובל אומר שמושיק עושה צחוק מעצמו ושדנה עושה צחוק מעצמה. לגבי ג'ני, אה, הוא לא ידבר עליה, לא יקלל אותה ולא ילכלך עליה כי היא אישה. אין על הארומה הים-תיכונית. מקבלים גם בורקה עם זה? מושיק, כך נראה, מבין שזמנו על האי הולך ואוזל ומתחיל לטנף על כולם. זו סצנה נהדרת. באמת. לשדר אותה בלופ במקום את השעמום שמשודר בכל יום ראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדהים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים הולכים להצביע וכשרובוארץ מקריא את הקולות מתברר שמושיק הוא הזומבי הטרי. רובוארץ מורח על פניו של מושיק חומר לבן מוזר ומושיק מחייך בהנאה. נראה שהסצנה הזו מוכרת לו. לעזאזל, מי יהיה פייבוריט הבלוג החדש? כנראה שאין ברירה אלא ללכת על הודא. היא שונאת את כל הקאסט כמעט כמוני.

בפרק הבא: מושיק מוכיח שגם זומבים יכולים להיות חטובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully