וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגלס אוף דת' מטאל שוברת שתיקה לאחר הפיגוע: "מאוחדים כעת עם מטרה אחת: אהבה וחמלה"

18.11.2015 / 18:46

הלהקה שעמדה במוקד מתקפת הטרור הרצחנית בפריז בסוף השבוע העלתה לעמוד הפייסבוק שלה סטטוס והתייחסה לפיגוע הקשה. כל הופעות הלהקה מבוטלות בשלב זה

צילום באדיבות הבלוג של יובל אראל

(בסרטון: איגלס אוף דת' מטאל בהופעה בתל אביב בקיץ 2015)

seperator

חמישה ימים לאחר מתקפת הטרור הרצחנית בפריז, הועלה סטטוס לעמוד הרשמי של להקת איגלס אוף דת' מטאל. "למרות שאנחנו כעת בטוחים בבית, אנחנו מבועתים ועדיין מנסים להפנים את מה שקרה בצרפת", נכתב בסטטוס.

חברי הלהקה שלחו תנחומים לחבריהם ולבני משפחותיהם של ההרוגים וכתבו: "למרות שהקורבנות, המעריצים, המשפחות, אזרחי פריז ונפגעים אחרים אוחדו בגלל שכול, אנו גאים לעמוד יחד עם משפחתנו החדשה, מאוחדים כעת עם מטרה אחת: אהבה וחמלה".

"אנו רוצים להודות למשטרה הצרפתית, ל-FBI ולמשרדי החוץ של ארה"ב וצרפת ובעיקר למי שהיה איתנו במקום הפיגוע וסייע בחוויה שלא ניתן להעלותה על הדעת".

חברי הלהקה הודיעו כי נכון לשעה זו, כל הופעות הלהקה מבוטלות. הסטטוס נחתם במשפט "ויוה למוזיקה, ויוה לחירות, ויוה לצרפת וויוה לאיגלס אוף דת' מטאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

הבוקר (רביעי) נערכה פשיטה משטרתית על דירה בפרבר סן דני שבצפון פריז במטרה ללכוד את עבד אל-חמיד אבאוד, האדם שעמד מאחורי מתקפת הטרור בצרפת שגבתה את חייהם של 129 בני אדם בסוף השבוע האחרון. מהתביעה בצרפת נמסר כי שבעה בני אדם נעצרו במבצע, בהם בעל הדירה ושלושה ששהו בתוך המבנה. שלוש משאיות צבאיות שהגיעו לזירה פרקו כמאה חיילים ולפחות שבעה פיצוצים אירעו באזור במהלך הפשיטה. הפשיטה של כוחות היחידה המיוחדת של המשטרה על הדירה, במרחק שני קילומטרים מהאצטדיון הלאומי של צרפת - שבו התפוצצו שלושה מחבלים מתאבדים ביום שישי - החלה בסביבות השעה 5:30 (שעון ישראל). לפי דיווחים, חלק מהעצורים תכננו לבצע פיגוע טרור נוסף בפריז.

אבאוד, אזרח בלגי בן 27, הידוע בכינוי "אבו עומאר אל-בלז'יקי", הוא חבר בכיר בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בסוריה, ונחשב לאחד המוציאים להורג של הארגון. אבאוד גדל בפרבר מולנבק של בריסל, אותו אזור שממנו הגיע אחד החשודים בסיוע למתקפה בפריז, סלאח עבד א-סלאם, ואחיו בארהים שהיה אחד מהמחבלים המתאבדים במתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully