וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג גרמניה לאירוויזיון 2016: גזען, הומופוב ואנטישמי

19.11.2015 / 14:34

גרמניה בחרה את זבייר ניידו כנציגה לתחרות האירוויזיון הקרובה ועוררה סערה בקרב חובבי התחרות. "אנחנו המומים מהבחירה", אמרו נציגי הקהילה הגאה בגרמניה

צילום מסך

(בסרטון: נדב גדג' באירוויזיון 2015)

seperator

בזמן שאירופה מנסה להתאושש ממתקפת הטרור הרצחנית שהתרחשה בפריז בסוף השבוע, נדמה שגרמניה הוסיפה שמן למדורה כשהכריזה באופן רשמי כי הזמר זבייר ניידו יהיה נציגה בתחרות האירוויזיון שתיערך במאי 2016 בשטוקהולם, שבדיה.

בחירתה של גרמניה עוררה סערה שכן ניידו ידוע בשל דעותיו הקיצוניות. "אנחנו המומים מהבחירה. תאגיד השידור הגרמני הוא ציבורי וניידו הוא לא מישהו שצריך לייצג את החברה הפלורליסטית בגרמניה", מסרו לתקשורת הגרמנית נציגים מהקהילה הגאה. פעילים בקהילה דרשו לפתוח בחקירה נגד הזמר בשנת 2012 לאחר שאלבום בו השתתף השווה הומואים לפדופילים וטען כי הם מתעללים בילדים ועורכים טקסים שטניים. "איך אתם לא אוהבים את הואגינה? כל אדם יצא דרכה", נאמר באחד השירים.

בנוסף להומופוביה, ניידו מקושר לימין הקיצוני וסבור כי לגרמניה, כפי שהיא כיום, אין צידוק חוקי וכי גבולות המדינה צריכים להיות הגבולות לפני מלחמת העולם השנייה. ניידו גם פקפק באמיתות הדיווחים לגבי הפיגועים באסון התאומים ב-2001. "Raus Aus Dem Reichstag", שירו מ-2009 עסק בהשתלטות יהודים על מערכת הבנקאות.

"אני מבטיח לשיר טוב יותר מאיך ששרתי כל חיי" הכריז ניידו בסרטון שהועלה אתמול (רביעי) לאתר יוטיוב. ניידו הוסיף כי הוא רוצה להציג את הערכים בהם הוא מאמין: אהבה, חירות, סבלנות וחברותא. השיר שיבצע ניידו בתחרות ייבחר בפברואר במסגרת תוכנית טלוויזיה מיוחדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully