וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגלס אוף דת' מטאל בריאיון ראשון לאחר הפיגוע: "הרוצחים נכנסו לחדר ההלבשה"

22.11.2015 / 10:14

"אנשים העמידו פני מתים והיו כל כך מפוחדים", אומר ג'סי היוז, סולן להקת איגלס אוף דת' מטאל בריאיון למגזין "Vice". צפו בהצצה לריאיון

צילום מסך

חברי להקת איגלס אוף דת' מטאל מתקשים להתאושש ממתקפת הטרור הרצחנית בפריז לפני כשבוע, שגבתה את חייהם של 130 בני אדם. בריאיון שהעניקו ג'סי היוז וג'וש הום למגזין "Vice" נראים השניים כמתקשים לשמור על שלוותם. במגזין סיפקו הצצה קצרה לריאיון שיעלה בהמשך השבוע.

"אנשים התחבאו בחדר ההלבשה שלנו אבל הרוצחים נכנסו לשם והרגו את כולם למעט נער שהסתתר מתחת למעיל העור שלי. אנשים העמידו פני מתים והיו כל כך מפוחדים", סיפר היוז והוסיף: "הסיבה שכל כך הרבה אנשים נהרגו היא בגלל העובדה שהם לא רצו לעזוב את חבריהם. רבים הגנו על חבריהם בגופם". הריאיון המלא יפורסם, כאמור, בהמשך השבוע.

ביום רביעי שעבר, חמישה ימים לאחר הפיגוע, הועלה סטטוס לעמוד הרשמי של להקת איגלס אוף דת' מטאל. "למרות שאנחנו כעת בטוחים בבית, אנחנו מבועתים ועדיין מנסים להפנים את מה שקרה בצרפת", נכתב בסטטוס.

חברי הלהקה שלחו תנחומים לחבריהם ולבני משפחותיהם של ההרוגים וכתבו: "למרות שהקורבנות, המעריצים, המשפחות, אזרחי פריז ונפגעים אחרים אוחדו בגלל שכול, אנו גאים לעמוד יחד עם משפחתנו החדשה, מאוחדים כעת עם מטרה אחת: אהבה וחמלה".

צפו בהצצה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully