וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הסצנות הלוהטות של "ג'וני ואבירי הגליל": שימי ואילנית

דני רוזנברג

22.11.2015 / 11:42

"ג'וני ואבירי הגליל" הכניסה לחיינו שורה של סצנות סקס לוהטות ולא שגרתיות בנוף הטלוויזיה הישראלית. הבמאי דני רוזנברג כותב על הסצנה שהגיעה למקום הרביעי במצעד שלנו

יח"צ - חד פעמי

לאחר תקופה ארוכה של מתיחות ומרחק זה מזו, שימי (יואב לוי) ואילנית (נועה קולר) מנסים לשכב.

אור יום חודר מהחלון ונופל על אילנית בעת ששימי מנסה לענג אותה, כאשר התמונה נפתחת נראים השניים על המיטה במרכז חדר השינה בדירתם. שניהם באמצע שנות השלושים לחייהם. שימי על בטנו בעירום, ראשו מתחת לשמיכה. אילנית מתאמצת ליהנות, מביטה לתקרת החדר בעוד ששימי מבקש עשר דקות נוספות של פורפליי.

הסדרה היא סיפור אגדה המתרחש בסביבה שנטועה ברגל אחת בישראל של היום ואילו ברגלה האחרת מרחפת אל עבר פנטזיה גברית. בסיטואציה הזו השניים מתנגשים חזיתית. שימי במאבק בין להיות נוכח ברגע ההוא, עם אשתו במיטה, לבין הדימוי שיש לו על סקס מההתנסות שלו עם לקוחות. ההתנסות הזו מהדהדת כל דימוי סקס שמושלך על המיטה ומכתיב את היוצרות, בין שהוא מסרטי פורנו, מפרסומות או מסרטים.

"תסתובבי" הוא אומר לאילנית, שבתורה מתהפכת. שימי מבקש להפוך את היוצרות, תוך חיקוי "מקצועי" בעיניו של יחסי מין כפי שהם אמורים להיות. הוא מתחיל לדבר אליה בשורות שכמו נלקחו מסרט כחול שראה בנעוריו: "את סקסית", "אני רוצה לזיין אותך", "את משגעת אותי", ועל אף חוסר הנוחות שהיא חווה הוא מסביר לה שהאמירות האלה עובדות לו עם שאר הלקוחות. אילנית עונה שזה מביך אותה דווקא כי הוא בעלה, ומחזירה אותו שוב אל המציאות.

seperator

את אותה תחושת מציאות בחרנו לחדד בסצנה, ברגעי השקט והמבוכה שמהם גם נובעת הקומדיה, להאיר ברכות את העור החשוף והפגיע, את החדר ובו קירות לבנים, רצפת סומסום ושתי כונניות עליהן תמונות של הילד. הסצנה הזאת לא נועדה לגרות את הצופה, למתוח או להצחיק, אלא לייצר חרך הצצה אל רגע בחייהם של בני הזוג. שם, אני מאמין, טמון גם יופייה של הסצנה.

הדרמה נמצאת בסקס עצמו, בכרוניקה של היומיום, בפעולה שמובילה לתגובה של הפרטנר, במאבק בין נקודות המבט. הריאליזם מקבל גם דגש מעדשות המצלמה הרחבות, מהלוקיישן, שמשמש כדירת מגורים (גם היא של זוג צעיר +1) שהושכרה לתקופת הצילומים. שימי היה רוצה לדלג מעל מציאות זו, להיות גיבור בסרט אחר.

בסצנה הקודמת הוא תפס את אילנית וניסה לגרור אותה למיטה תוך שהוא מחקה את מבטאו של אורי זהר כגוטה מ"מציצים" ואומר לה "בואי הנה", רק שאילנית, לעומת נשותיו של גוטה המציל, מסרבת להתרשם.

במהלך העונה נראה ששימי ואילנית, שבשלב מסוים אף מסרסרת אותו, הצליחו להתגבר על המשבר, אך בפרק הסיום ישאב שימי שוב אל אותו עולם דימויים מתעתע, אל חוף "מציצים" שבנה בראשו.

עוד באותו נושא

מצעד הסצנות הלוהטות של "ג'וני ואבירי הגליל": ג'וני במחסום

לכתבה המלאה
seperator

הפרק האחרון של "ג'וני ואבירי הגליל" ישודר ביום רביעי בשעה 22:00 בערוץ yes Drama וב-yes VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully