וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזה העצום של הברבי האנושית עומד להתפוצץ וזה לא מזיז לה

26.11.2015 / 12:30

בלונדי בנט, דוגמנית בת 39 שאוחזת בחזה במידה 30JJ, טוענת שהיא "בובת מין אנושית" ועכשיו היא רוצה להפוך לברבי. הרופאים מסרבים להגדיל את שתלי הסיליקון שלה מחשש שיתפוצצו, אבל היא רוצה "להיות ציצי על מקל"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

barcoft tv

מתברר שגם בעולם הבובות קיימת היררכיה. אם תשאלו את בלונדי בנט, אישה בת 39 שהגדירה עצמה כ"בובת מין אנושית", התואר מיצה את עצמו וכעת היא מעוניינת לעבור לשלב הבא והקלאסי יותר: בובת ברבי אנושית. מידת החזייה הבלתי אפשרית של בנט עומדת על 30JJ, מה שלא מנע ממנה להגיע לתוכנית טלוויזיה Botched ("אסונות מפלסטיק") ולבקש מצמד המנתחים להגדיל לה את החזה. שוב.

בלונדי בנט. צילום מסך
i woke up like this/צילום מסך

אחרי שגילו כי בנט סבלה בעבר משני גידולים בחזה, הרופאים סירבו להגדיל אותו פעם נוספת. הם הסבירו לה שהעור סביב השתלים הפך לדק מאוד והוא עלול להיקרע, מה שיגרום לחזה שלה להתפוצץ. למרות ההסברים המנומקים, הבובה האנושית סירבה להתרצות. "אני רוצה להיות ציצים על מקל!", הכריזה.

עוד באותו נושא

הזוג שהוציא יותר ממיליון שקלים כדי להפוך לברבי וקן

לכתבה המלאה

צפו בה בתוכנית "אסונות מפלסטיק"

בלונדי בנט. יוטיוב, צילום מסך
לא חובבת את המראה הטבעי/צילום מסך, יוטיוב

בלונדי מתגוררת בקליפורניה, ועברה עד כה ניתוחים בשווי כולל של 38,000 דולרים: הזרקות בוטוקס, השתלת לחיים וחמישה ניתוחים להגדלת חזה. אם תהיתם מי מממן לה את כל הכיף הזה, נספר שהיא מסתמכת בעיקר על גברים עשירים שתומכים בה כלכלית. "כשאנשים שואלים אותי למה אני רוצה להיות ברבי אני אומרת להם "מי לא הייתה רוצה להיות ברבי?".

אגב, אם דאגתם למנת המשכל שלה, בטח תשמח לשמוע שהיא לא מסתפקת בניתוחים רגילים; היא גם עוברת טיפולי היפנותרפיה כדי להוריד את רמת האיי-קיו של ולהיות, ובכן, טיפשה יותר. היא טוענת שהיא עוברת שלושה טיפולים בשבוע הכוללים היפנוזה, במטרה "לטמטם לעצמה את המחשבות" - והיא אומרת שזה מצליח לה. "היו לו כבר 20 טיפולים ואני כבר מתחילה להרגיש מסוחררת ומבולבלת כל הזמן. אני רוצה שיראו אותי בתור בובת מין מפלסטיק, ולהיות מטומטמת זה חלק גדול מזה. אפשר להעביר עלי ביקורת, אבל לא אנוח עד שהמהפך יושלם ואהיה פלסטיק מכף רגל ועד ראש", היא רמה והוסיפה: "אני רוצה להיות חסרת מוח. אני לא אוהבת להיות אנושית, טבעי זה משעמם. הייתי רוצה להיות פלסטית לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully