וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה ורדינון": בלוג "הישרדות", פרק 7

אביעד "צפניה" קדרון

22.11.2015 / 23:21

דנה והודא מחליפות שבטים בטוויסט דרמטי שמזכיר את אירועי 1948, בן יהב מודח סוף סוף מהמשחק ורון אלוף ממשיך לדבר על עצמו בגוף שלישי. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

אתם לא צריכים אפילו לומר את זה בע"פ. אני יודע טוב מאוד את מי הייתם מחליפים. הייתם זורקים אותי לכל הרוחות ומביאים לפה את רחלי רוטנר ובכן, באסה. רחלי לא באה לפה. היא עסוקה בלהכין תבשילי חצילים על מצע ריקוטה. נתקעתם. בכלל, למה להחליף רק שורד אחד מכל שבט. אני הייתי מחליף את כל הקאסט. משאיר את הודא כי תמיד צריך זעם ערבי טהור. זה כמו קינמון. צריך רק מעט. יותר מדי זה כבר נורא.

ובכן, אחרי ההדחה של מושיק גלאמין, חברי קויופה חוזרים למחנה לאורו של ירח מלא. רון שובל עומד בים ומתופף על החזה כמו, אתם יודעים, חבר למשפחת הקופים. דנה ברגר מדוכאת. "כוחות האופל השתלטו על השבט", היא אומרת. נו, לפחות היא לא שרה את השיר המייבש שלה. כבר משהו. בבוקר רון שובל ממשיך לחגוג ואז פתאום החבר'ה שומעים את מושיק טובח את השיר של רון שובל כשהוא מנגן בגיטרה. זה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות כי הוא גם מתעלל בשיר של רון שובל וגם לקח את הגיטרה מדנה אז זה אומר שלא נשמע יותר את השיר שלה! בהוראקן כולם עובדים. כולם חוץ מהודא. "הודא הופכת את עצמה ללא נחוצה. היא ממשיכה להפוך את עצמה לנטע זר", אומר אמסלם. תכל'ס, הודא צודקת. מה זה יעזור אם היא תבנה ותשקיע ואז היהודים יקחו הכל בסוף? החברים לשבט תוקפים את הודא והיא בוכה. היא אומרת שהיא לבדה בשבט ושקשה לה ושהיא לא סומכת על אף אחד אבל אז מגיע דואר אי שמדבר על משימה של רגליים מתוחות אז כולם עוזבים אותה בשקט ויוצאים לצעוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגר הופעה בבטקלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

משימת הפרס דורשת מחברי השבט לעמוד על מגדל צר במשך חמש שניות אחרי שהם עוברים על משטחים באוויר. רובוארץ שואל את טילטיל למה הוא מתגעגע בבית ומה אשתו מבשלת והוא משיב: "קציצות, תפוחי אדמה, פטריות". הוא בוכה וכולם מוחאים לו כפיים. רק עומר אנליסט משבית את השמחה ומזכיר לנו שמדובר באנשים מבוגרים שרחוקים מהבית עשרה ימים בלבד. הפרס? מיטה עמוסה במצעים מפנקים של ורדינון. מה זה מפנקים, הדבר הכי טוב שאפשר לישון עליו. הם גם רכים ונימוחים. מצעים של ורדינון, זה יעיל כמו מלשינון. מעניין מה קורה אם יולו שוקולד אמיתי נשפך על המצעים של ורדינון.

השבטים יוצאים לדרך וכל שבט צריך להעביר שתי מתמודדות על המשטחים באוויר. בהוראקן בוחרים את רוסלנה ולירון. הן מחבקות אחת את השנייה. "יש להן קואורדינציה מעולה", מבטיח אמסלם. מוזר, הייתי בטוח ששמעתי אותו אומר "יש להן ציצי גדול". המשימה מתקדמת ולירון עוברת ממשטח למשטח כשהיא מתכופפת. הצלם מקפיד לצלם מקרוב. חשוב לתעד כל אגל זיעה. על החזה של לירון, כן? בסוף הוראקן זוכים במיטה ובמצעים מדהימים ובמגבות ריחניות. מתברר שפסטל הולך ממש חזק העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רק אני או שהוא גדל מפרק לפרק?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ע"ע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל זה לא הפרס היחיד. רובוארץ מודיע לעומרי כוכבי שבגלל שנקרעה לו החולצה במשימת החסינות, הוא פתח את המזוודה שלו והביא לו חולצה חדשה. חולצה צבאית, לא פחות. כוכבי מרוצה. ואם כוכבי מרוצה, כולנו מרוצים. המיטה מגיעה לשבט הוראקן והם מחליטים לישון בנפרד גברים ונשים. כן, נשמע הגיוני בסה"כ. כולם מתכוננים לבקתת המשא ומתן. בקויופה רוצים את הברזנט. האם הם יקבלו אותו? למי אכפת.
מי שנבחר בסופו של דבר הם רון אלוף וליסה. נהדר. הדביל שמדבר על עצמו בגוף שלישי והמבוגרת עם המבטא המוזר. קויופה, אגב, לא קיבלו את הברזנט כי רון אלוף וליסה הלכו על משא ומתן שהוא בעצם לא משא ומתן אלא טוויסט מוזר וגילו שהם צריכים להחליף מתמודדים.

טוב, זוכרים את הנכבה שהיתה מ-1948? אז זה בדיוק מה שליסה עושה להודא. מגרשת אותה מהבית שלה. אבל אומרת לרון אלוף שהודא עוזרת בשבט ומסייעת לכולם כי היא עוזרת בית. רון אלוף מצידו, זורק לה את דנה ברגר ומספר לה שהיא "עושה ועושה ועושה והיא זמרת". סליחה, מוזיקאית. חכו שהודא תגלה שעשו לה טרנספר. ליסה מספרת לחברי השבט שהיא מגרשת את הודא ומספרת להודא שהיא בחרה אותה כי הרוב היה רוצה לגרש אותה. אף אחד בהוראקן לא ממש עצוב מזה שהודא הולכת. הם אפילו שמחים שדנה מגיעה אליהם כי היא תשיר להם שירים. תכל'ס, מגיע להם. הודא, חוץ מלקטר, לא מגיבה בזעם. נראה שערביי ישראל יקבלו בשמחה את רעיון הטרנספר. נפתלי, אתה מטפל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקויופה, רון אלוף עובר לדבר בגוף ראשון ובוכה כשהוא מודיע לדנה שהיא עוברת להוראקן. "ואני בטוח שניפגש בהמשך", הוא אומר לה. ג'ני צ'רוואני לא קונה את ההצגה שלו. דנה מבקשת מחבריה לשבט להיות טובים להודא. בהוראקן אף אחד לא זוכר מי זאת הודא וליסה מפטירה לעברה: "ביי נשמה, בהצלחה". העורכים של התוכנית משתמשים בכל בנק המוזיקה הדרמטית שהזכיינית קנתה בעשרים השנים האחרונות ודנה והודא מחליפות שבטים כשהן נוסעות בסירות פלוס צילומי אוויר והחלפת בנדנות מטונפות ורגע אחד למה בעצם יש סירות ומוזיקה דרמטית, הן לא נמצאות על אותו אי?

הודא מגיעה לקויופה והיא דווקא מרוצה מהאווירה. היא בטוחה שהיא תשתלב יפה. בהוראקן, אנשי השבט ממלמלים שיר של דנה כשהיא מגיעה. דנה לא מרוצה. אף אחד לא קם לחבק אותה. כולם נשארו במיטה החמה. היא עומדת בפינת האוהל ומחכה. כעבור כמה שעות וירח מלא אחד, דנה עדיין עומדת בפינת האוהל. הם מסבירים לה שגברים ונשים ישנים בנפרד ושהגברים ישנים על המיטה. היא לא מרוצה. בבוקר הודא עדיין מאושרת ודנה עדיין מבואסת. אף אחד בהוראקן לא עובד אז היא מתחילה לעבוד וכמעט מפספסת את דואר האי שמכריז על משימת חסינות. הודא מתרגשת מהקונספט של נקמה במי שזרק אותה. דאעש עשו מזה קריירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף לסיפור. תודה לאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

משימת החסינות היא "כדורסל מאיה". על המתמודדים לקלוע לסלים של היריבים. שזה מה שארינזה אונואקו עושה כל יום חמישי. רובוארץ מרגיע את דנה והודא - מתברר שהן חסינות בגלל המעבר. כמה טוב. הייתי משגר את שתיהן לגמר. הרי גם ככה יהיו בו שמונה מתמודדים. משימת החסינות יוצאת לדרך ויש כל מיני חוקים מוזרים ועבירות ופרשנות הזויה של רובוארץ. ברצינות, זה היה די מביך. בסוף קויופה לוקחים חסינות ושבט הוראקן ייאלץ להדיח מחר מישהו שהוא לא הודא. יש בכלל אשכנזים בשבט הזה חוץ מדנה ברגר? את מי לוקחים אחרי הערבים?

רובוארץ קורא לבן יהב הזומבי שיתמודד ב"דו קרב גורלי" עם מישהו מהוראקן. בן בוחר בעומר אנליסט. מעניין אם גם בדו קרב הזה צריך לסחוב את המתמודד השני. אה, לא. מדובר באתגר החלקת דיסקיות לעבר דברים כמו "פלנקה, הארמון של בני המאיה" ו"איסלה מוחרס, אי הנשים". עומר, כמובן, מנצח ובן יהב עוזב את המסך ומספר לעם ישראל שהוא רוצה להקים משפחה. לא בטוח שהוא יעמוד בזה. לעזאזל, לא בטוח שאנחנו נעמוד בזה.

בפרק הבא: עומר אנליסט זורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully