וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מיס פיגי עושה את "Hello" של אדל

23.11.2015 / 9:00

בפרומו חדש ל"החבובות" מתעלת מיס פיגי את הזמרת הבריטית, לכדי פארודיה נוספת על הקליפ של "Hello". בנוסף פו פייטרס שיחררו EP חדש בחינם ומכתב המתייחס למתקפת הטרור בפריז. בלוג חדשות מתעדכן

18:23 - ג'ון סנואו מככב בפוסטר של העונה החדשה לבית "משחקי הכס"

ג'ון סנואו מת? זה לא אומר שהוא לא יכול לככב בפוסטר שמקדם את העונה השישית של "משחקי הכס". וזה בדיוק מה שקרה הערב (שני).

בפוסטר שהועלה לעמוד הפייסבוק הרשמי של התוכנית מופיע מפקד משמר הלילה כשדם מרוח על פניו לצד הכיתוב "אפריל". נכון לעכשיו אין לעונה השישית של סדרת הדרמה המצליחה תאריך עלייה אולם ההשערות הן כי מדובר ככל הנראה בסוף חודש אפריל.

17:00 - ההופעה של Ibeyi נדחית עקב מחלה

התאומות הצרפתיות-קובניות Ibeyi והפקת המופע מצטערים להודיע כי שני המופעים המכורים מראש בבארבי בתל אביב מחר ומחרתיים (שלישי ורביעי), נדחים בהתראה קצרה בגלל בעיה רפואית דחופה המונעת את הגעתן של הצמד לארץ.

"לכל אוהבי המוזיקה שקנו כרטיסים להופעותינו בתל אביב", נמסר בהודעה מהאחיות, "רצינו להביע את התנצלותנו על כך שנאצלנו לדחות את התאריכים. אחת מאיתנו חולה ולא מסוגלת לעלות על המטוס היום. החלטנו לדחות את ההופעות, ולהגיע ב-22-23 בפברואר, כך שנתראה בקרוב. איביי".

כל הכרטיסים תקפים לתאריכים החדשים: הכרטיסים להופעה ב-24/11 תקפים לתאריך 22 בפברואר, הכרטיסים להופעה ב-25/11 תקפים לתאריך 23 בפברואר. במקרה הצורך ניתן ליצור קשר עם אתרי מכירות הכרטיסים בבארבי ובטיקסוייז לשינויים או ביטולים. במקרה של ביטול, הרוכשים יקבלו את מלוא התשלום בחזרה.

12:30 - לאור הביקוש, מופע שלישי בישראל לאיאן אנדרסן, סולן ג'תרו טאל

מופע חדש לאיאן אנדרסן (ג'ת'רו טאל) במסגרת סיבוב הופעות עולמי. לאור הביקוש נפתח מופע נוסף, שלישי, בהיכל התרבות בתל אביב. מדובר במופע מולטימדיה המגולל את סיפור חייה של Jethro Tull תוך ביצוע רפרטואר הלהיטים המוכרים והאהובים, דוגמת "Heavy Horses", "Farm On", "The Freeway", "Songs From The Wood", "Aqualung", "Living In The Past", "Wind-Up"
ורבים אחרים.

מבנה המופע הוא חצי אופראי, עם אורחים וירטואליים שיופיעו על מסכי וידאו תוך ביצוע שירים מוכרים ושירים חדשים של הלהקה. שירים מסוימים אף יעברו שיכתוב מחדש במטרה לספר את המעשייה באופן ברור ואטרקטיבי.

אלה תאריכי ההופעות:
24.2.16 - היכל התרבות ת"א
25.2.16 - היכל התרבות ת"א
26.2.16 - מרכז הקונגרסים חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:00 - החבובות עושות את "Hello" של אדל

הפארודיות על הלהיט של אדל ממשיכות להגיע ללא לאות. אחרי "סאטרדיי נייט לייב" אתמול, כעת תורן של החבובות. במסגרת פרומו חדש לסדרה שלהן ב-ABC (שמגיעה ל-HOT ממש אוטוטו, ב-3 בדצמבר) נכנסת מיס פיגי לנעליה של הזמרת הבריטית בקליפ המדכדך. צפו ממש כאן.

9:00 - פו פייטרס שיחררו EP חדש להורדה חינם ומכתב המתייחס למאורעות הטרור בפריז

אחרי ספירה לאחור שהחלה באתר הרשמי ובעמוד הפייסבוק של פו פייטרס במהלך אוקטובר, הבוקר (שני) התברר במה מדובר - מוזיקה חדשה בדמות EP בן חמישה שירים. ה-EP נקרא "Saint Cecilia‬" על שם המלון באוסטין, טקסס, שבו הוקלט, וניתן להורדה חינם באתר המיועד לו או סטרימינג בשירותי המוזיקה השונים, כולל יוטיוב.

את היצירה החדשה הקדישה הלהקה לנפגעי מתקפת הטרור בפריז ומפציר במעריצים הנכנסים לאתר לתרום לנפגעים. בנוסף כולל האתר מכתב שכתב דייב גרוהל למעריצים. "הרגשתי צורך לכתוב את המבוא הזה לנוכח הטרגדיה שוברת הלב של 13 בנובמבר", כתב, "מאחר שהפרויקט הזה לקח טון שונה לגמרי. כמו כל דבר אחר, כך נדמה. ה-EP נכנס לתנועה באוקטובר השנה כחגיגה של חיים ומוזיקה... רצינו לחלוק איתכם את האהבה שלנו לשני הדברים בתמורה לכל מה שהענקתם לנו".

8:27 - ערן צור, יהלי סובול ואחרים יופיעו במופע לכבוד נתן זך

המופע הבא בסדרה "תן למילים" במדיטק חולון תוקדש למשורר נתן זך במלאת לו 85 שנים. במופע יופיעו אפרת בן-צור, שאול בסר, קרן טננבאום, קרן טפרברג, יהלי סובול, קרני פוסטל, ערן צור ופרופ' נסים קלדרון. במופע יולחנו לראשונה 12 משיריו של זך וכן יבוצעו גם שירים אחרים שלו. יום שישי, 4 בדצמבר 2015 בשעה 12:00, מדיטק חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully