וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולימיצי! מעריצת הארי פוטר מכרה את גופה כדי להיכנס לפארק שעשועים

23.11.2015 / 16:28

נערה צעירה הודיעה שהיא מוכנה לשלם בשירותי מין למי שיהיה מוכן לקחת אותה על חשבונו לפארק השעשועים החדש המבוסס על סדרת הארי פוטר

מערכת וואלה!

יש אנשים שאוהבים את סדרת הארי פוטר. ויש אנשים שממש אוהבים את סדרת הארי פוטר. ואז יש את האנשים שכל כך אוהבים את סדרת הארי פוטר שזה כבר מפסיק להיות חמוד ומתחיל להיות מוזר.

נערה בריטית עלומת שם החליטה שהיא ממש רוצה ללכת לפארק השעשועים החדש שמבוסס על סדרת הספרים המצליחה. לצערה, לא היה לה כסף אז היא החליטה למכור את גופה.

הנערה הצעירה העלתה תמונות עירום שלה לאתר קרייגסליסט על מנת למשוך "לקוחות פוטנציאלים" והודיעה שהיא מוכנה לשלם בשירותי מין למי שיהיה מוכן לקחת אותה על חשבונו לפארק השעשועים החדש כולל כל ההוצאות.

"אני לא זונה", מבהירה הנערה. "אני רק צריכה בן זוג שילווה אותי ובתמורה אני אהיה החברה שלו לכל התקופה ומי יודע אולי אפילו משהו יתפתח לאחר מכן". האם מדובר במתיחה? רק הזמן יגיד.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • הארי פוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully