וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי או מת? הפוסטר של ג'ון שלג מטריף את המעריצים

24.11.2015 / 9:51

ההכרזה של רשת HBO על תאריך החזרה של העונה השישית עוררה מחדש את סערת ג'ון שלג. האם גיבור המעריצים יחזור או שמא מדובר באישור סופי על מותו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר, אבל באיזו דרך? ג'ון שלג/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמישה חודשים נותרו עד לעליית העונה השישית של "משחקי הכס", אבל אתמול (שני) נראה שנכנסו רשמית לשלב הטיזינג של רשת HBO לקראתה. כזכור, אתמול פורסם הפוסטר הרשמי הראשון שמבשר על שובה של הסדרה באפריל, ועליו תמונה של ג'ון שלג המדמם. התוצאה המידית היא כמובן טירוף של ספקולציות מחודשות לגבי המסר שהפוסטר מעביר.

בפרק הדרמטי שסגר את העונה החמישית נראה ג'ון שלג נדקר שוב ושוב על ידי חבריו למשמר ומתבוסס בדמו. הסברה הכמעט מתבקשת לנוכח הפוסטר החדש היא שמפקד "משמר הלילה" עדיין בחיים, אבל ניתן לומר באותה מידה שהוא למעשה הופך את מותו לעובדה מוגמרת. סוג של הבהרה גאונית-מקאברית לקידום העונה החדשה על ידי הסיפור שהסעיר את המעריצים בפגרה.

כזכור, קית הרינגטון שמגלם את ג'ון שלג אמנם הבהיר שדמותו אכן סיימה את חייה, אבל נצפה באתר הצילומים של העונה החדשה. תיאוריה נוספת היא שג'ון שלג אכן מת אבל יחזור לחיים, בין אם על ידי מעשה כשפים של מליסנדרה או במסגרת של מהלך לבן או אפילו זאב בלהות. הפוסטר החדש מאשר שבכל מקרה הרינגטון ימלא תפקיד (מרכזי קרוב לוודאי) גם בעונה החדשה.

ב-HBO ממשיכים לשמור את הקלפים קרוב לחזה בכל התייחסות לעונה החדשה. על אף שבחודשים הקודמים התייחסו גם יוצרי הסדרה וגם כמה מהבמאים לסיפור, ואישרו את מותו, אף אחד מהם לא אמר מפורשות כי תפקידו של ג'ון שלג אכן הסתיים. כעת נראה שהתעלומה מגיעה לשיאים חדשים עם הפוסטר, בינתיים נשאיר אתכם עם כמה תגובות של מעריצים מבולבלים בדיוק כמונו.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully