וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטרור: בוטלה הופעת לולה מארש בפריז

24.11.2015 / 15:08

המעריצים הצרפתים של הצמד הישראלי לולה מארש ייאלצו לצפות בהרכב מופיע בהזדמנות אחרת לאחר שהופעתו בפריז בוטלה מסיבות בטחוניות

במאי: דובי קליין, סאונד: אילן לוי, מעצב תאורה: ולאד שוורץ, צלמים: מתן גולדשטיין, יואב גינדין, אבי כהן, הפקה: איילת שבח, חגית ברק, פיקוח טכני: מייקל ברהם, בזי גטה

(בסרטון: לולה מארש מבצעים את "You're Mine" באולפן השקוף של וואלה! NEWS)

seperator

המצב הבטחוני באירופה ממשיך לתת את אותותיו: הופעת הצמד לולה מארש שתוכננה להיערך בשבוע הבא בפריז בוטלה מסיבות בטחוניות, כך נודע לוואלה! תרבות. יש לציין כי חברי הצמד כבר נמצאים בצרפת במסגרת קידום האי.פי החדש שלהם.

ממנהלי לולה מארש נמסר בתגובה: "בהתייעצות עם הלייבל והסוכן של לולה מארש בצרפת, הוחלט לבטל את ההופעה הקרובה של הלהקה מסיבות בטחוניות. הלהקה נמצאת כרגע בפריז לצורך פרומו וקידום האי.פי והלו"ז שלהם מתקיים כרגיל. שאר ההופעות בטור האירופאי של לולה מארש יתקיימו גם הן כסדרן .

לולה מארש הוקם ע"י יעל שושנה כהן וגיל לנדאו, ולאחר עבודה מאומצת של שנה וחצי, במהלכן השניים כתבו, הקליטו והופיעו ברחבי הארץ, הצטרפו לפרויקט מתי גלעד (בס), רמי אוסרווסר (גיטרות,קלידים) ודקל דביר (תופים). ביחד הם החלו לעבוד על אי. פי הבכורה שעתיד לצאת בינואר 2016 בלייבל "אנובה" ובהפצה עולמית, וילווה בסיבוב הופעות באירופה שיתחיל בדצמבר ויימשך לסירוגין עד אפריל.

  • עוד באותו נושא:
  • לולה מארש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully