וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלנו? תוכניות ריאליטי בסרביה ישודרו רק בשעת לילה מאוחרת

25.11.2015 / 15:52

לאחר שצופים בסרביה התלוננו על תכנים מיניים, אלימות ושפה בוטה בתוכניות הריאליטי, הוחלט לשדרן רק לאחר 23:00 בלילה. השבט נמנם את דברו

מערכת וואלה!

יממה לאחר הדיון הציבורי על התבטאויות מיזוגניות של מתמודדי "הישרדות" אשר מצטרפות לשורה ארוכה של סערות הקשורות לתוכניות ריאליטי המשודרת אצלנו וזוכות לאחוזי צפייה מטורפים, מתברר שבמקומות אחרים בעולם לא מקבלים דברים כאלה בכזו קלות.

בסרביה למשל, החליטו להגלות את כל תוכניות הריאליטי לצפייה רק לאחר השעה 23:00 על מנת למנוע מצופים צעירים לצפות בהן. ההחלטה התקבלה ע"י רגולטור המדיה הדיגיטלית במדינה, אשר טען כי מאחר והתוכניות הללו כוללות כמות בלתי הגיונית של תכנים מיניים, אלימות ושפה בוטה, יש לצמצם ככל האפשר את חשיפתן לקהל צעיר.

ההחלטה תחייב את כל גופי התקשורת ותיכנס לתוקף כבר בעוד שבועיים, על מנת לאפשר דיון ציבורי בעניין, אך ממשרד הרגולטור כבר ביקשו מערוצי התקשורת לבצעה בינתיים מרצונם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully