וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 73: הבחור האומלל שקעקע את ג'סטין ביבר מעל ישבנו

26.11.2015 / 0:35

מאריה קארי לא יוצאת בלי איפור מהמיטה, ג'ני מקארתי מכעיסה נשאי HIV, סנדרה בולוק רוצה לשדרג את בן זוגה ונמצא יורש למייקל ג'קסון, מצעד רגעי הטראש של השבוע

כל מי שעבד אפילו יום אחד בחייו מהבית, יודע שהיתרון הגדול בצורת העבודה הזו הוא השחרור מעיסוק במראה חיצוני. לראייה, הטור הזה נכתב בעודי לובשת חולצה עם ציטוט משיר של טיילור סוויפט ומכנסי טרנינג עם קרע באזור המפשעה ונועלת חיקוי קרוקס מבית "לופו", בצבע ורוד.

הסטנדרטים צונחים כשאין צורך להגיע אל המשרד, אך כשאת מאריה קארי, אין דבר כזה סטנדרטים נמוכים. הסטארית, שכנראה לא מוכנה לצאת מהמיטה בשביל סכומים נמוכים מדי, הקפיצה השבוע צוות שלם שהגיע להקליט קטעי דיבוב שלה לסרט "לגו באטמן", ודאגה להשוויץ באינסטגרם שהיא "עובדת מהמיטה". אבל מבט מקרוב מגלה שמתחת לסדינים קארי מאופרת, שיערה עשוי והיא עונדת תכשיטים, כלומר, מוותרת על כל הכיף שבלהישאר בבית.

טרנינג וחולצת סוף מסלול היו בוודאי מעניקים לה את המקום הראשון במצעד, אבל בעקבות המאמץ היא תאלץ להסתפק בחמישי.

מקום 4: עם אהבה גדולה מגיעה אחריות גדולה

כל כך הרבה זמן חיכינו שסנדרה בולוק תמצא אהבת אמת. לא גבר חדל אישים כמו הגרוש הבוגדני שלה, ג'סי ג'יימס, אלא כזה שיאהב אותה בתור האישה המדהימה שהיא. בן הזוג הנוכחי שלה, הצלם בריאן רנדל, מסתמן ככזה, אבל עם אהבה גדולה מגיעה גם אחריות גדולה. הצהובון "!OK" מדווח כי בולוק ואנשיה משקיעים מאמצים רבים על מנת לסייע לרנדל להשלב בעולם ההוליוודי והזוהר של בולוק, וזה כולל, בין היתר, שדרוג המלתחה, צוות סטיילינג צמוד וגישה למערך יחסי הציבור של בת הזוג הכוכבת.

זה די מבאס לחשוב שעוד שניה 2016 ואנשים עדיין צריכים לעבור מייק-אובר בשביל לספק את בני או בנות הזוג הפוטנציאליים שלהם. מה קרה לימים שמישהו פשוט הוריד את המשקפיים שלו ואז כולם הבינו שהוא בעצם חתיך?

מקום 3: הבחור שקעקע "אני אוהב את ג'סטין ביבר" לא גיבור כמו שהוא חושב

ג'יימי יאנג הוא בריטי צעיר וחובב קעקועים, שהחליט לאחרונה לתעל את התחביב למטרות טובות. לאחר שסייע בארגון אירוע למען נוער במצוקה, הרגיש יאנג שיש עדיין מקום לעזרתו, והבטיח לחברי הפייסבוק שלו שאם יצליח לגייס מעל אלף לירות שטרלינג למטרה, יעטר את גבו התחתון בקעקוע עם הכיתוב "אני אוהב את ג'סטין ביבר".

"רציתי לעשות משהו ממש טפשי", סיפר לעיתון הבריטי "מטרו", "כך עלה לי הרעיון לקעקוע". אבל הבדיחה על חשבונו, כי זה כבר בכלל לא מביך לאהוב את ג'סטין ביבר.

האלבום החדש של הביבס שובר שיאי האזנות ונהנה מביקורות חיוביות עד משתפכות, והילד מיוטיוב הפך למוזיקאי מוערך. כך שאפילו הדאחקה התפספסה לג'יימי יאנג, והוא פשוט נשאר עם קעקוע סתמי, שהצטרף לקעקועים הנוספים של יאנג: הסמל של פלייבוי, הלו קיטי וכמה פוקימונים.

מקום 2: לא אומרים איכס על איידס

"איכס". זה מה שהיה לג'ני מקארתי להגיד בתוכנית הרדיו שלה לאחר שהתפוצצה פרשת צ'רלי שין בשבוע שעבר. היא התכוונה בעיקר למעשה ההסתרה הנפשע, לזה ששין הסתיר את דבר היותו נשא HIV מפרטנריות למיטה וגם ממנה, ששיחקה את מושא האהבה שלו במשך שמונה פרקים של "שני גברים וחצי". אבל העולם שמע "איכס, איידס!", כאילו לא למדנו כלום על הנגיף ועל איך אפשר לטפל בו ולחיות איתו.

מקארתי, שהבינה שההתבטאות שלה פוגעת בנשאים רבים שדווקא כן טורחים ליידע את מי שהם שוכבים איתו, והבהירה כי התכוונה לצאת נגד הצביעות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. שחקנים רבים נדרשים לחתום על ויתור סודיות רפואית ומפרטים על מצבם הבריאותי כשהם משתתפים בסרטים, אבל שין הצליח להסתיר את המידע הקריטי הזה גם מאלו שחלקו איתו סצנות אינטימיות. יש מידה רבה של צדק בדבריה, אבל כל עוד נמשיך לחשוב שאיידס זה איכס, אנשים ימשיכו להסתיר אותו מאיתנו.

מקום 1: נמצא יורש למייקל ג'קסון

למרות דבריה הבעיתיים של ג'ני מקארתי, ההצהרה המגוכחת של השבוע שייכת דווקא לארון קרטר. אחיו הצעיר של הבקסטריט בוי החביב על כולם טען בציוץ (שנמחק) שהוא ממשיך דרכו של מייקל ג'קסון: "מייקל העביר לי את הלפיד. מעולם לא ביקשתי ממנו לעשות זאת".

קרטר סיפר בעבר על יחסיו המעוותים עם ג'קסון, יחסים שכללו אלכוהול וקוקאין ו"התנהגות מטרידה" של הזמר כלפי קרטר שהיה אז בן 15, אך עובדת היותו יורש העצר של מלך הפופ נחשפת רק עכשיו. מודעות עצמית היא לא הצד החזק של קרטר, שמעז למנות את עצמו לממשיך דרכו של ג'קסון למרות שלא עשה מוזיקה כבר למעלה מעשור, ויש היטענו כי מוזיקה היא דבר שלא עשה מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully