וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכפיל הכי טוב של ג'ק ספארו יש הפתעה מתחת לבגדים

28.11.2015 / 10:00

בגיל 43 החליטה אמנדה לארג' שנמאס לה להיראות כמו כולם ושאין הזדמנות טובה מזו להפוך למושא הערצתה, הפיראט ג'ק ספארו. היא בזבזה יותר מ-6 אלף דולר כדי להיראות כמו פיראט גברי ומסוקס ואלה התוצאות המדהימות

יוטיוב

אמנדה לארג', או בשמה החדש - אמנדה ספארו, היא מעריצה שרופה של דמותו של ג'וני דפ בסדרת סרטי "שודדי הקריביים" - ג'ק ספארו. היא עד כדי כך אוהבת אותו שהיא החליטה לנצל את הדמיון המובהק שלה אליו ולהפוך בעצמה לג'ק ספארו - וזאת אחרי שראתה את הסרט הראשון בפעם הראשונה רק השנה.

אמנדה ספארו, תושבת בלפסט, צפון אירלנד, בת ה-43, הוציאה מכיסה יותר מ-6 אלף דולר כדי להיראות כמו האליל שלה. היא שינתה את שמה, עשתה ראסטות, קעקעה על עצמה העתק מדויק של הקעקועים של ג'ק והוסיפה ציפוי זהב לשינייה - והיום ממש קשה להבדיל בינה לבין הפיראט המפורסם.

הכפילה של ג'ק ספארו. פייסבוק, ציבלין
אמנדה לארג' היא עכשיו אמנדה ספארו/ציבלין, פייסבוק

האם לארבעה צפתה בסרט הראשון - שיצא לאור בשנת 2003 - רק בינואר השנה לאחר שבתה בת ה-13 אמרה לה שהיא מאוד מזכירה את הפיראט המסוקס. "הבת שלי, קרלה רוז, קראה לי כשהיא ראתה את הסרט בטלוויזיה ואמרה: 'אמא, את נראית ממש כמו ג'ק ספארו'", מספרת אמנדה ל-The Mirror, "לא הבנתי למי היא מתכוונת והתיישבתי לצפות איתה בסרט למשך רבע שעה וישר התאהבתי בג'ק. הדרך שבה הוא חי את החיים, החופש שלו, הדרך בה הוא מתמודד עם בעיות -כל זה מאוד הזכיר לי את עצמי. אני גם די גברית. אנחנו מאוד דומים באישיות. אני ממש מרגישה קשורה אליו".

עוד באותו נושא

צפו: הכפילה הכי טובה של קים קרדשיאן היא בכלל גבר

לכתבה המלאה
הכפילה של ג'ק ספארו. פייסבוק, ציבלין
"אבא שלי חושב שאני מבוגרת מדי כדי להתלבש כמו פיראט"/ציבלין, פייסבוק

"אני מתלבשת כמו ג'ק ספארו על בסיס יומי", אמרה אמנדה שמגדלת את ילדיה לבד ועובדת במשרה חלקית כאשת מכירות, "הדבר היחיד שאני מסירה מדי פעם זה את הזקן. אם הייתי יכולה, הייתי מגדלת אותו בעצמי. הוצאתי יותר מ-6 אלף דולר על המהפך שלי ועברתי שלושה קעקועים כואבים מאוד. אני אוהבת להיראות ככה ואנשים חושבים שאני נראית נהדר. בהתחלה לא ידעתי אם ללכת על זה אבל אז חשבתי לעצמי, למה לא בעצם?"

ככפילה של ג'ק ספארו, אתם בוודאי מניחים שקשה לה מאוד למצוא בן זוג, אבל היא גם לא מחפשת. טוב לה להוביל את הספינה לבד. "הבנתי שאני לא זקוקה לשותף בחיים ואם יהיה לי אחד - הוא יאלץ לקבל אותי בתור ג'ק", היא מוסיפה, "ארבעת ילדיי מאוד אוהבים את זה, אבל אבא שלי חושב שאני מבוגרת מדי כדי להתלבש כמו פיראט. כעת אני משתמשת במראה שלי כדי להופיע במסיבות ובאירועי צדקה. אני אוהבת את איך שאני נראית עכשיו ואוהבת לקבל פירגון מאנשים". היום, מאושרת על השינוי שעברה, היא מסכמת את החוויה: "זה היה שווה את זה. החיים קצרים מדי כדי להתלבש רגיל. למה לי להיראות רגיל אם אני יכולה לבלות כל יום בחיי כגברת ספארו?".

הכפילה של ג'ק ספארו. פייסבוק, ציבלין
"אני אוהבת להיראות ככה ואנשים חושבים שאני נראית נהדר"/ציבלין, פייסבוק

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully