וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הסירה שש צלעות כדי להיראות כמו דמות מצוירת

3.12.2015 / 9:19

פיקסי פוקס בת ה-25 עברה ניתוחים פלסטיים בשווי של 463,282 שקלים - הכל כדי להיראות כמו דמות האנימציה האהובה עליה, ג'סיקה ראביט

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בארבי וקן צריכים לפנות מקום על המדף, כי יש בובה חדשה במאליבו והיא אחת המפחידות ביותר שראינו עד כה בטרנד המפוקפק של נשים שמשעבדות את גופן כדי להראות כמו בובות, דמויות מצוירות ושאר ירקות שלא היו בתכנון של הטבע. פיקסי פוקס בת ה-25 הייתה חשמלאית בארץ הולדתה, שבדיה. אחרי שעברה להתגורר בארצות הברית הפכה, כמה מפתיע, לבובת פלסטיק.

הצעירה הסירה שש צלעות כדי להקטין את היקף המותניים שלה, שעומד עכשיו על 35 סנטימטרים בלבד. הניתוח הזה הצטרף להגדלות חזה, הרמות ישבן, ניתוח אף והזרקות בוטוקס שפוקס עברה כדי להיראות כמו דמות מצוירת.

"אנשים ניגשים אלי לעיתים קרובות ואומרים "אל תעלבי, אבל את נראית כמו דמות מצוירת. זה לא מעליב, אני רואה בזה מחמאה כיוון שבדיוק לשם אני שואפת להגיע", סיפרה פוקס בריאיון ל"דיילי מייל". המודליות שלה לחיקוי הן ג'סיקה ראביט ודמותה של הנסיכה אורורה מהיפהפיה הנרדמת.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

ארנבת נחמדת: האישה שהוציאה 200 אלף דולר כדי להיראות כמו ג’סיקה ראביט

לכתבה המלאה

"הדמויות האלה מייצגות בעיני גוף נשי אידאלי. אני רוצה שהחזה והישבן שלי יהיו ענקיים והמותניים קטנטנים. אני רוצה עיניים גדולות ופנים יפים. הצלעות שהסרתי היו רק צעד אחד בדרך למראה האידאלי. תמיד חלמתי להסיר צלעות אבל זה כמעט בלתי אפשרי למצוא מנתח שיסכים לעשות את זה".

לפי הסיפורים של פיקסי, סביר להניח שהיא זקוקה לטיפול נפשי יותר מאשר ניתוח קוסמטי נוסף. "חזרתי ללבוש מחוך יומיים אחרי שהוציאו לי את הצלעות ואני בהחלט מרגישה בשינוי. לפי הניתוח המחוך הכאיב לי, ועכשיו אני יכולה להדק אותו עוד יותר בלי כאבים", סיפרה הצעירה שניזונה מפירות, ירקות ואגוזים שנטחנים לשייק. כן, בלי שום מזון מוצק. אנחנו מאחלים לה בהצלחה ויודעים שאין אף היקף מותניים ששווה לוותר על פיצה בגללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully